19 Ekim 2013 Cumartesi

Çocuklarımızı sevindiriyoruz


                                          Çocuklarımızı sevindiriyoruz

   Güzel bir bayram geçirmek dileğiyle başladık hediyeliklerimizi hazırlamaya. Yavrularım kuzenleri ve kendileri için küçük paketler hazırladılar.

   Eee… Daha önceleri ben onlar ve yeğenlerim için hazırlıyordum böyle cicileri. şimdi onlar büyüdü küçük sürprizler hazırladılar. Bu paket yapma şekillerini çok seviyorum. küçük hediyelerimizi daha bir şıklaştırıyor.

   Yavrularımıza bayram harçlıklarının yanında küçük hediyeler vermek onları harçlıktan daha çok heyecanlandırıyor. Annem, halam, teyzem bizim için ne hazırlamış duygusu çok mutlu ediyor beni. Bu bayram kızlarım ele aldı bu alışkanlığımı. Tatilin başlamasını fırsat bilerek oturdular kağıdın kurdelenin başına. Yaş gruplarına göre minik bir şeyler aldık.

    Benim yavrularım dokuz kardeş. Dokuz ayrı güzellik. Dokuz ayrı sevgi. Kardeşlerimin bütün yavruları benim de doğuramadığım yavrularım. Canımın canı olunca doğurmasam bile onları kendi yavrularıma yakın bir sevgiyle seviyorum. Hepsinin tadı, yeri öyle ayrı öyle ayrı ki. Teyze anne yarısı derler ama halalıkta öyle galiba.

 _ heeey!... seviyorum sizi yavrularım. Teyzeliğimle, halalığımla anneliğimle seviyorum.

   Emremin sütannesi, Samiramın halalı annesi, Sahramın hala annesi Ayşenurumun teyze annesi ve bütün hepsinin bir şekilde annesiyim. Onlar bana bunu öyle güzel hissettiriyorlar ki anlatabilmem mümkün değil.  Dün kızlarımla birlikte evimize gelirken annemi, babamı ve doğuramadığım yavrularımı ve birçok sevdiğimi geride bıraktım. onlarla birlikte kalbimden bir parça da orada kaldı. Onların kalbinden bir parça da bende.

   İsterim ki kocaman bir evimiz olsun. Öyle büyük ki yavrularıma anlattığım masallarda ki evlerden daha büyük. Hepimiz o evde hiç ayrılmayacasına yaşayalım.  Annemin babamın sevgisi hep üzerimizde olsun. Her günümüz bayram gibi olsun.

   Benim gelinciğim diyor ki:

_ Anne ölünce Allah’tan kocaman bir ev isteyeceğim. Hepimiz bir arada olalım diye.

O benden daha iyi biliyor böyle bir şeyin bu dünya için çocukça bir hayal olduğunu. Olsun bende çocuğum, bende ( kırk yaşında olsam da) annemin babamın çocuğuyum. Benim de çocukça hayallerim olsun.

   Paketlerin yapışlına gelince; kızlarım için eğlenceli, meraklı, dinlendirici bir çalışma oldu.

 
  Renkli bir A4 kağıdını ikiye katlıyoruz.  Alt tarafından  1cm kadar katlayıp tel zımba ile zımbalayıp bir dip yapıyoruz.yukarıdan aşağıya doğru yaklaşık 1.5cm aralıklarla kesiyoruz.  Alt tarafta 3 cm.kadar bırakıyoruz. ( paketlerimizi Gelinciğim hazırladı.)
 
 
 
 
 
 

   Yaş ve cinsiyete göre aldığımız hediyeleri ( küpe, fener, bilezik, sürpriz yumurta, çikolata, bardak karıştırmaz mandallar, kalpten kitap ayraçları ve tahta kaşıklar) poşetlerin içine koyduktan sonra güzelce renkli paketlerimize  yerleştirip, kurdelelerle bağladık.
 


 



bu küçük renkli mandallar sayesinde yavrularımızın bardaklarını karıştırmalarını  eğlenceli bir şekilde önleyebiliriz.
 


   Tahta kaşıkları bir milyoncudan aldım. Güzellerim saplarına isimlerini yazdılar. Bende bir tornavida sapına taktığım çiviyi ısıtarak isimlerin üzerinden geçtim. Böylece kalıcı hale geldiler.
 
 
 
 

 
 
 
 
 Bayramda da yavrularım yemeklerini bu tahta kaşıklarla yediler. Bende dayanamadım bulgur pilavını Gelinciğimin kaşığıyla yedim. Tadına da yemeye de doyamadım.

Kalp ayraçlarımızı Kirazçiçeğim hazırladı.
8cm. kadar kestiğimiz A4 kağıdını ikiye katlayıp başlıyoruz kalbimizi yapmaya.
 
 
 




 
 


 
 
 
   Şimdi bayram geçti ama hediyelik  zamanı hiç geçmez deyip; bu paketlerden birkaç tane daha hazırlayıp kenara koymak istiyorum. Evimize gelen başka küçük misafirlerin de yüzünü güldürmek için. İnşallah önümüzdeki bayramlarda daha güzellerini yapmak dileğiyle herkesin geçmiş bayramı mübarek olsun.

 

 



 
 



 

1 yorum:

  1. Açmadım açmam da kızçem büyüsün aklı başına gelsin hemen vereceğim hediyesini...Ben çok sevdim hatta benim bu diye sahiplendim :)))Ama halalarından kızçeme hediyesi...Sizleri seviyorum

    YanıtlaSil