27 Kasım 2013 Çarşamba

kaşıklıktan kalemlik




                                      



                                  KAŞIKLIKTAN KALEMLiĞE
   Yılardır bir blog açma isteğim vardı.Bu nedenle de yaptığım bazı işleri birkaç yıldır fotoğraflamaya çalıştım hep. Sağ olsun eşim resimler arasında bir tarama yapıp bazılarını çıkardı. Fotoğraflarımızı bilgisayardan dvd ye aktarmıştık. Onlarca olmuşlar. Yalnız uzun bir süre bekleyen dvd lerde bozulma oluyormuş. İyi ki eşim kopyalarken tedbir olsun diyerek hepsinden çift kopyalamış ki resimlerimizi kurtarabildik. Yoksa özenle sakladığımız hatıralarımız kendiliğinden yok olacakmış. Bu vesile ile  hepsini tekrar bilgisayarımıza aktardık ve İnşeAllah en kısa zamanda harici hard disk alıp daha iyi bir şekilde saklamayı planlıyoruz. Burada buna değinmek istedim bizim gibi dvd de resim saklayarak, resimlerinin güvende olduğunu düşünenler varsa bir gözden geçirsinler diye.
   Gelelim 4 yıl kadar önce yaptığım kalemliğe. Bu kalemliği bozulan bulaşık makinemin kaşıklığından yaptım. Eski makinemin kaşıklığını ayırıp mutfakta bir yerde kullanırım diye düşünürken, güzellerimin kendi odalarında bir yerlerde kullanmak istemesiyle kalemlik oluverdi. Çok ta iyi oldu. Her bölümüne ayrı ayrı yerleştirdiğimiz;  boya, tükenmez, çıkmaz, kurşun kalemler, makaslar çok düzenli oldu. Hepsi bir arada ve ayrı ayrı durunca da masa da daha düzenli görünüyor.


 Kaşıklığın etrafını önce kartonlarla kapladım düz bir zemin elde etmek için. İlk önce yapışkanlı kağıtla kaplamıştım ama böyle pek beğenmedim. Daha sonra da halı kaydırmaz la kaplayıp, dantel ve pon ponlarla süsledim.









                                                 

                                                 

                                                 

                                                
                                            
                                                

                                                



















































6 yorum:

  1. Tebrik ederim harika bir geri dönüşüm olmuş,ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim; ilginize, beğeninize. selam ve sevgilerimle...

      Sil
  2. Çok hoş olmuş ellerinize sağlık , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoş geldiniz diyorum.çok sağ olun. sevgilerimle...

      Sil
  3. kesinlikle son hali daha güzel.çok beğendim.ellerine sağlık sevgili özlem.
    bu arada dvd konusunda haklısın binlerce fotoğrafım var pc çökecek yakında :) bende harici disk alacağım zira dvd ler bozuluyor.hatta bir kaç tanesi bozulmuş bile.neyseki ben de yedekleyerek yaptım hem :)

    YanıtlaSil
  4. evet, yedeklemek gerçekten çok iyi fikirmiş. fotoğraflarımızı ve fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. bozulsalardı çok üzülürdüm. sevgilerimle...

    YanıtlaSil