nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

5 Kasım 2013 Salı

kavanoz süsleme


                                                     

                   
                                          KAVANOZ SÜSLEME

   şa süslü başlayalım dedik. Her yaz olduğu gibi çok şükür bu yazda güzel kış hazırlıkları yaptık, Güzellerimle birlikte. Daha önceleri de Güzellerim bana hep yardım ederlerdi de bu yaz daha bir farklı oldu. Biraz daha büyümenin, biraz daha öğrenmiş olmanın verdiği güçle bayağı katıldılar hazırlıklarımıza. Reçel için meyve seçiminden, kahvaltılık salça yapımında kullandığımız; közlenmiş patlıcan, ve kırmızı biberin kabuklarının soyulmasından, turşuları benim tarifim dışında kendi başlarına kurmalarına kadar bir çok katılımları oldu. Yavrular kızçe, tatilde uzun olunca bizde bol bol mutfak işine daldık.

   En çok eğlenerek, severek yaptıkları ise tüm bu hazırlıkların saklandığı kavanozları süslemek oldu. Bu kavanozları süsleyerek hem dolabımıza güzellik kattılar, hem de sevdiklerimize yaptığımız kışlıklardan hediye ederken güzel bir sunum olmasını sağladılar.

   Biraz araştırmadan sonra bu yabancı JAM LABELİZER adlı siteyi buldum. İki modeli ücretsiz olarak çıkarmaya izin veriyorlar. Renk seçenekleri de var. İstediğiniz gibi yazılı kısımları doldurabiliyorsunuz. Tabi yazı doldurma serbestliği olunca farklı değerlendirmeler yapmadan duramadım. Gelinciğimin doğum günü için sticker hazırladım. Küçük küçük yaptığım ikramlıkların üzerine kürdana yapıştırarak taktım. Güzelim için güzel bir sürpriz oldu.









 


 
 
 
                                                                



 
 
 

3 yorum:

  1. Beğendiğine çok sevindim.İlgine teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Açmaya kıyamadığım,bakmaya kıyamadığım,tadına doyamadığım el emeği göz nuru ÖCE ürünleri....Senin ve kızçelerinin ellerine sağlık...

    YanıtlaSil