nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

21 Kasım 2013 Perşembe

kuruyan güzellikler -2







    Sonbaharın son nimetleri yine evimizde yerini buldu. Son zamanlarda güzellerim her zamankinden daha yoğun. Malum tüm okullarda olduğu gibi benim güzellerimin de okulunda sınav günleri idi, geçtiğimiz günler. Çok yoruluyorlar ve gergin oluyorlar.  Kısıtlı zamanlarında ise ödevlerinin, sınav hazırlıklarının yanında dinlenmeleri de gerekiyor.

   Onların daha iyi zaman geçirmeleri için çaba gösteriyorum. Hem yorgunlukları gitsin, hem de eğlenerek dinlensinler diye onlara küçük küçük ugraşlar buluyorum. Bazen bir çorbayı karıştırmak, bazen güzel bir masa hazırlamak, bazen kurabiye, börek yapmak ya da böyle işlerle uğraşmak onları çok mutlu ediyor. Günde sadece yarım saat bile farklı bir şeye zaman ayırmak çocuklarıma enerji veriyor.

   Güzellerimle birlikte yaptığımız güzellikleri görmeye gelince; bu hafta sonu böyle güzel bir tablo yaptık. Okuldan dönerken topladığımız yaprakları, biraz içlerinden gelerek, biraz da internetten yararlanarak, evimizde fazladan bulunan bir raf tahatası üzerine yapıştırarak böyle güzel bir hale getirdik. 

   Kınnap ipiyle kapımızın girişine astık ve bize hoş geldin demelerini bekliyoruz; kelebeğimizin, kuşlarımızın ve tırtılımızın…








































Fotografaları Gelinciğim ile birlikte çektik. Bir el feneri ışıgı ile kendimizce farklı bir görsellik kattık.
































6 yorum:

  1. heyy ne kadar eğlenceli ve güzel olmuşlar.doğadan gelince malzemler daha bir şık ve naif oluyor.çok beğendim.bu güzelliklerin ömrünü uzatmak için vernik yada tutkal kullanın bence.(nacizane) sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederiz. Önerinizde çok haklısınız. Şimdi şöyle bir baktım da verniklemiş olsaydık çok daha iyi olacakmış. Selamlarımızla...

    YanıtlaSil
  3. hayran kaldım. ne kadar güzel bir çalışma olmuş, inanılmaz hayal gücü geliştirici! Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim, ve katılımız için çok memnun oldum bir taş tutkunu olarak birbirimizden öğrenecek çok şeyimizin olduğuna inanıyorum. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. ben sizin kendinizi tanıtan yazınızı okudum önce ve vuruldum bu anne kalbine ve görgüsüne.ne yapsanız olur,ne yazsanız olur benim nezdimde.
    ben anne değilim ama insan yetiştirmeyi ciddiye alanlardanım
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Hoş geldiniz Havva Hanım, ilginize ve katılımınıza çok teşekkür ederim. Ben de insan yetiştirmeyi çok ciddiye alanlardanım. Öyle ki bunun ilk ailede başladığına inanırım. Ben yavrularıma sıkı sıkı sarıldım. Onları hep seviyorum. Ama bu sevgimle de; iyi, duyarlı, zamanını boşa harcamayan, önce kendine yararı olan bireyler olarak yetiştirmeye uğraşıyorum. Çünkü bir insanın kendine yararı varsa, kendine değer veriyorsa onun gözünde başka her şeyin değerli olacağına inanıyorum. Tekrar teşekkür ederim.Sevgilerimle…

      Sil