nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

18 Aralık 2013 Çarşamba

Hanım dilendi bey beğendi atkı

                      
                                                

                   annesi ördü, kızları beğendi    atkı
     Kalan ipleri de zamanı da değerlendirmenin en güzel yolu. Bu modeli çok severim. Ren renk oluşu sıkmadan keyifle yaptırır bana örgüyü. Hem de evde kalmış, az , başka bir işe yetmeyecek ne kadar ip varsa değerlenmiş olur. Hanım dilendi bey beğendi. Ama adını sevmiyorum, nedense kulağıma hiç hoş gelmiyor. Ben de annesi ördü, kızları beğendi olarak kendimize göre değiştirdim.
   Bu atkı ya da flar demek daha doğru inceliği sebebiyle böyle severek yaptığım bir iş. Güzellerim çok sever  her türlü atkı  takmayı. Özellikle de Kirazçiçeğim. Ben de hem hazır alırım hem de kendim yaparım kızlarım için. 
   Tabi bu gün bebeklerine taktım onlar okuldayken biraz evcilik oynamak gibi oldu.  Ee onlar artık büyüdü,  böyle oyun oynamıyorlar, bebekler daha çok bir süs olarak duruyor bir yerlerde. Sıkılmışlardır otura otura bu gün onları şöyle bir süsleyip fotoğrafladım. Bu küçük hanımda da başka güzel durdu.. 


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      







16 yorum:

  1. Ne kadar guzel rengarenk bir atki olmus. Cok hosuma gitti. Emeginize saglik. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. beğenmeniz çok güzel. benden de size sevgiler olsun.

      Sil
  2. Renkleri cıvıl cıvıl olmuş :) Öremiyorum ama ben yünlere dokununca bir hoş oluyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ olun Nebihan hanım, sizin dikişleriniz o kadar güzel ki örgü öremeseniz de çok bir şey kaybetmezsiniz. teşekkürler güzel yorumunuz için.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, selam ve sevgilerimle...

      Sil
  4. çok şık ve takılsa olmuş sevgili özlem.ellerine sağlık ve kirazçiçeğin güle güle kullansın.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. Kirazçiçeğim de teşekkür ediyor. selam ve sevgilerimizle...

      Sil
  5. Such a pretty scarf!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş olmuş,Emeğine sağlık sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim, Oya Hanım, hoş geldiniz. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. çok hoş olmuş,ılk aklıma gelen ise kemer olarak kullanılırsa ne hoş olurdu..elinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkür ederim. hoş geldiniz. iyi fikir, deneyebiliriz. sevgilerimle...

    YanıtlaSil