nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

20 Ocak 2014 Pazartesi

şişe süsleme

                                                                        

                                                                       şişe süsleme             
 Hafta sonu etkinliğimiz şişe süsleme oldu, güzellerimle birlikte.
Hediye gelmişti bu buzdolabı şişesi ve yanında bardakları bize. Ben de dolabıma koyduğum şişelerin şık görünmesini seviyorum. Ya da masaya hazır meyve suyu getirirken kutuda değil de güzel bir şişeye doldurup servisini yapmayı daha uygun buluyorum. Önceki yıllarda tülle ve yakma  güllerle kılıf hazırlamıştım ( bir başka sefer masa örtüsü takımı ile paylaşırım, İnşeAllah) ama bu defa şişenin boğumlarından yararlanarak  içi görünür bir süsleme olmasını istedim.

Güzellerimde anneleri gibi el işlerini sevdikleri için bizi çok mutlu eden bir çalışma oldu. Gelinciğim, beyaz bir ponpon, Kirazçiçeğim ise en sevdiği renk olan yeşil bir ponpon yaptı. Bana da iki boncuğmumlu iple ve ponponları da ince bir zincirle   bağlayıp kurdele ile süslemek kaldı. Bir de altlık ördüm rengine uygun mavi. Bu ara kızların etamin işleme iplerine daldım. Derslerden işlemeye zaman ayıramıyorlar ama yaz tatili başlamadan ilk iş iplerini yenilemem gerekecek.  Tatilin ilk günü ortaya çıkan ilk hobi malzemeleri etaminler oluyor.



                                                                     








                                                           






















18 yorum:

  1. süs püs yakışır herşeye:))

    YanıtlaSil
  2. çok doğru, iki boncuk, bir parça kurdele bir güzellik katıveriyor, hiç olmadık bir şeye.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Cam su şişeme yapacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel yapacağınıza inanıyorum. şimdiden kolay gelsin. sevgiler....

      Sil
  4. ÇOK DEĞİŞİK OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK:)HÜNERLİ ANNENİN KIZLARI MARİFETLİ OLURLAR YALNIZ CANIM KARDEŞİM LÜTFEN OKULLARINA DİKKAT ET BU ANNENİN ELİNDE ONLARI AYAKLARININ ÜZERİNE DURACAK HALE GELMELERİNİ SAĞLA İNŞALLAH SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. İnşeAllah yavrularım için iyi bir anne olur ve iyi bir hayatlarının olmasına katkıda bulunurum, Allah'ımın izni ile. bunun için elimden geleni yapmaya çalışıyorum. yüce Yaradanım bizim yavrularımızın da herkesin yavrularının da hayırlı insanlar olup, hayırlı insanlarla karşılaşmasına izin versin İnşeALLAH. sevgi dolu yakalışımınız için çok teşekkür ederim. sevgilerimle...

      Sil

  5. çocuklarla ne güzel etkinlik olmuş şimdiden alışıyolar ne güzel böyle şeyler üretmeye..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. hem elleri alışsın hem de dinlenme zamanlarını iyi geçirsinler diye böyle etkinlikler yapmaya çalışıyoruz. sevince de işimiz kolay oluyor. sevgilerimle...

      Sil
  6. bloğuma ziyarete gelmeniz beni çok sevindirdi. ne kadar güzel şeyler yapmışsınız ellerinize sağlık. şişeleri süslemek hiç aklıma gelmezdi .gerçekten
    çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz de hoş geldiniz. çok teşekkür ederim. beğenmenize sevindim. sevgilerimle....

      Sil
  7. bir taşla kaç kuş vurmusunuz? :)sevimli ve şık olmuş.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. biz de yaparken çok eğlendik. beğenmeniz mutlu etti. sevgilerimle...

      Sil
  8. merhaba özlem hanım izlemeye aldığınızı görünce keşfettim bloğunuzu bende hemen izlemeye aldım paylaşımlarınız sevgi dolu özellikle de sol tarafta yazan hakıınızdaki yazıyı çok beğendim güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  9. hoş geldiniz Tuğba hanım, Sizin de bloğunuz çok hoş. hep güzel paylaşımlarımızın olmasını ben de çok isterim. çok teşekkür ederim güzel yorumunuza. sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Very NICE, I´M following. Kisses from spain.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you so much for come here mine blog. kisses from İstanbul.

      Sil
  11. Que original, me encanta la idea de reciclar las cosas. felicidades.

    YanıtlaSil
  12. çok teşekkür ederim. beğendiğiniz için mutlu oldum. sevgilerimle...

    YanıtlaSil