2 Şubat 2014 Pazar

telefon kapağı süsleme


                                                     
 Soğuk bir İstanbul akşamından herkese sıcacık sevgiler gönderiyorum, hayırlı akşamlarımız olsun sevdiklerimizle sıcacık çay sohbetleriyle geçen…
   Az çok beni tanıyanlar biliyorlar artık taşlara, kuru dallara ve çuval kumaşlara olan düşkünlüğümü. Galiba bu doğal olan materyalleri habilerimde ve evimde kullanmam şehir yaşamı içerisinde köy yaşamına olan özlemimden. Doğallığı,  doğal hayatı süsle püsle de olsa hayatıma taşımaya, hayatımda yaşatmaya çalışmamdan.
   Seviyorum, özlüyorum köyümü, tüm çocukluğum boyunca köyde yaşayıp bir türlü köylü  olamayışımı biraz hüzünle anıyorum. Şimdi köyde olsaydım diye düşündüğümde hep keşkelerim var. O güzel süslü evimizin bahçesinden kafamı biraz dışarı çıkarıp, daha çok karışsaydım köyümün köy kokuları arasına diye keşkelerim var. Çeşme başında arkadaşlarımla akşam sedankalarını  daha uzun tutup, o zamanlar pek sevmediğim, pek de giymediğim  şalvarımı hiç çıkarmasaydım diye keşkelerim var. Şimdi ise rengarenk bir sürü şalvarım da var, giymeyi de çok seviyorum . Ama ne arkadaş ne de çeşme kaldı. Herkes işinde gücünde, çoğu evlilikler yapılmış köy dışında, musluklarda sıcacık su. Yani ne çeşmeden su alacak kimse var ne de alınacak suya ihtiyaç…
    Off ! Galiba bayram tatilinden bu yana, bu tatili bekleyip de köye gidemeyince böyle oldum bu akşam. Gelinciğim dayısına gitti iki günlüğüne, bizde şimdi Kirazçiçeğimle birlikte telefon  kapağımın son dokunuşlarını yaptık, sıra paylaşmaya geldi.

   Daha önce kırmızı olan telefon kapağımı güzellerim ve benim resmimle süslemiş ve ilk yayınımda paylaşştım. Kırmızı kapağın renk vermesi ile mi benim beceriksizliğimden mi bilmem pek istediğim sonucu alamamıştım. Ama yine de bizim fotoğrafımızla yapmış olduğum için çok severek kullandım aylardır. Arada bir değişiklik olsun diye de bu beyaz kapağı böyle süsledik. Süslemeleri seçerken ve yerleştirirken kızlar çok fikir verdiler. Biz sevdik, dilerim siz de beğenirsiniz.


 Mikrofon ve kamera yerlerini açtıktan sonra parlatıcı oje sürerek kenarların atmasını engelledim.


                                         Üzerine boncuk ve süsleri dikerek sabitledim

                                              Kumaşı beyaz tutkal ile kapağa yapıştırdım.





19 yorum:

  1. değişik güzel fikir çokta güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, size. selam ve sevgilerimle...

      Sil
  2. Muy original, muy buena ideal, saludos.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilginize çok teşekkür ederim. sevgilerimle...

      Sil
  3. Hüzünlendim yazınızı okuyunca köyde yaşamadım ama doğal olmayan şeyler hayatımıza o kadar çok girdiki bende bazen istiyorum köyde yaşamayı...
    Neyse Rabbim sağlık versinde önemli olan o...
    Süsleme değişik ve hoş olmuş elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. haklısınız, önemli olan önce sağlığımız, huzurumuz. Yüce Yaradanım hepimize sağlık, huzur, versin İnşeAllah. beğenmenize ve içten yorumunuza çok mutlu oldum. çok teşekkür ederim, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. dilerim köy özlemini bir gün giderirsin. Kılıf çok şirin olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. İnşeAllah bir köy evimiz olsun çok istiyorum, hayırlısı diyelim. beğendiğiniz için mutlu oldum, sevgilerimle...

      Sil
  6. Telefon kılıfınızı güle güle kullanın çok güzel olmuş. Çuval bezi çok güzel bir malzeme ben de kullanmayı çok severim. Doğallığı ve rengi ile nereye koysak yakışır diye düşünüyorum, sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. aynı düşünceleri paylaşmamıza sevindim. sevgilerimle...

      Sil
  7. ÇOK ŞIK OLMUŞ....BLOG COK GUZEL SEVGILER....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz. beğendiğinize sevindim. çok sağolun. sevgilerimle...

      Sil
  8. cok orjinal nir fikir ben daha onceden gormemistim ayrica yapimis cok basit gozukuyor cok hosuma gitti ellerinize saglik :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. yapımını ben de daha önce bir yerde görmedim. tamamen kızlarımla birlikte yaptığımız doğaçlama bir çalışma oldu. haklısınız yapımı çok kolay ve zevkli. sevgilerimle...

      Sil
  9. Bende son zamanlarda keçeye merak sardım eşe dosta, ve hatta siparişi bile oluyor :)), telefon kılıfı yapıyorum. En güzel tarafı o kadar rahatlatıyor ki ortaya şirin güzel şeyler çıkarmak.
    Sizin çalışmanız da çok şık olmuş. Kızlarım deyince ne çok imrendim şimdi:)))
    keyifli günleriniz olsun kızlarınızla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısaca bloğunuza bir göz attım ve yaptınız işleri, paylaştıklarınızı çok beğendim. ve tanıdığıma çok memnun oldum. hepsi birbirinden kıymetli, birbirinden güzel.
      dediğiniz gibi küçük şirin şeyler sıkılmadan yapıldığından olacak ki çok rahatlatıcı ve mutluluk verici oluyor. kızlarımla ilgili güzel dilekleriniz için ayrıca teşekkür ederim. sevgilerimle...

      Sil
  10. ayy ayyy ne güzel olmuşşş :) ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim havva hanım. güzel yorumunuzla mutlu ettiniz :)) sevgiler...

      Sil
  11. çok şık olmuş sevgili özlem ellerine sağlık.

    YanıtlaSil