nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

10 Şubat 2014 Pazartesi

kırmızı amerikan servis


                                  

 Hayırlı başlangıçlar, hayırlı bir dönem olsun İnşeAllah tüm yavrularımıza da bize de.  
   Tatil bitti, bitti de bize yetmedi. Şöyle bir hafta daha olsaydı ne iyi olurdu. Bu ara tatilin üç hafta olması da bu kadar değişikliğin içinde yapılsaydı keşke.  Güzeller okulda , benim yapılacak bir sürü işim var ama elim hiçbirine gitmiyor. Üzerimde bir rehavet, bir ağırlık sormayın gitsin. İki hafta kızlarla ve eşimle (o da iki hafta izin almıştı) birlikte benim de tatil yapıp her şeyi ertelememden mi? yoksa iki haftadan sonra yalnız kalıp ne yapacağımı bilememden mi? tekrarlayan gribin verdiği halsizlikten mi yoksa işime öyle gelmesinden mi bilmem kendimi iyice saldım.
   Sabah kahvaltıdan sonra iki bardak çayımı yine bu sabahta kitabımı okuyarak içtim. Sabahları öyle yarım saati kendime ayırmayı seviyorum, seviyorum da bu sabah ki biraz uzun sürdü. Üzerine bir yeşil çay, biraz örgü saat bu saat oldu. Ben şimdi kalkıp kendime gelip toparlanayım.       Bu arada bir kitap kılıfı örmeye başladım. Bakalım nasıl   olacak. Kızlar da bende şimdiden paylaşamıyoruz. Bu kırmızı ipi çok sevdim. Bu aralar örgü deyince elim ilk bu ipe gidiyor. Devamını bulsam iyi olacak.
                                    Herkese sevgilerimi gönderiyorum.










23 yorum:

  1. Çok hoş bir Amerikan servisi olmuş. Eline emeğine sağlık. Kırmızı çok güzel bir seçim olmuş. Sevgi ve muhabbetle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim esinciğim. kırmızı sevdiğim bir renk. sevgilerimle...

      Sil
  2. Çok hoş görünüyor, ellerine sağlık. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hülyacığım. bu arada bloğuna giremiyorum, bir sorun mu var acaba ? sevgilerimle...

      Sil
  3. çok hoş olmuş iyi fikir.emeğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, çok sağolasın. sevgi ve selamlarımla :))

      Sil
  4. çok güzel olmuş ellerinize sağlık :) renkte çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, beğendiğine sevindim. sevgiler...

      Sil
  5. Kırmızı haftanın anlam ve önemine uygun olmuş. Ya da özenle bu hafta için seçilmiş :))
    Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. bilinçli bir seçim değildi. aslında bu gün bir paylaşım yapmayı bile düşünmüyordum, sabah çayımı içerken bir anda karar verdim. beğenmenize sevindim. sevgilerimle...

      Sil
  6. Elinize sağlık Çok güzel olmuş.iyi günlerde kullanın sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim selam ve sevgilerimle :))

      Sil
  7. seviyorum bu altlıkları. Ben tatili 3 hafta yapanlardanım. Çocuklarla izne ayrıldım ama onlara 2 bana 3 hafta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok seviyorum, bu ara takıldım bardak altlıkları falan derken başladım, bırakamıyorum.
      oh... ne güzel gelmiştir şimdi size fazladan bir hafta, hayırla geçsin inşeAllah. sevgilerimle...

      Sil
  8. Özlem hanım bloğumu ziyaretiniz için teşekkür ederim sizlerin yorumlarıyla bloğuma yön veriyorum bloğunuzu listeme ekledim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar hayırlı olsun diyeyim. blog sahibi olmanın en güzel yanı hep birbirimizden bir şeyler öğrenmek. yorumunuz için çok teşekkür ederim, sevgilerimle...

      Sil
  9. selamlar özlem hanım..tatil hiç birimize yetmedi sanırım..hiç sormayım aynısı bendede oluyo sabah iki fincan çay bi örgü ha bi sıra daha döneyim derken bi bakmışım saat baya geçmiş:)) ayy şu battaniyemde bi bitse az kaldı azz :)))

    YanıtlaSil
  10. battaniyeyi çok merak ediyorum. bitince bakalım inşeAllah nasıl güzel olacak. fazla yormayın kendinizi uzun iş. sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. Çok şık durmuş,ellerinize emeğinize sağlık,sağlıkla hayırlı günlerde kullanın,
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. beğenmenize sevindim. selam ve sevgilerimle...

      Sil
  12. ellerinize sağlık.güzel günlerde kullanın.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz.çok teşekkür ederim esra hanım, çok sağ olun. sevgilerimle...

      Sil
  13. kırmızı olsun da beş fazla olsun derler ya :) çok şık.sevgililer günü şenliğinde bir standa modeli farklıydı ama böyle servisler satılıyordu.rengarenk yapmıştı bayan ve çokda güzellerdi.farklı renklerde almışlar çoğu kişi.sende öyle yapabilirsin devamını bulamazsan eğer.ellerine sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil