8 Mart 2014 Cumartesi

Dünya Kadınlar Günü



                                               8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ

 İnanıyorum ki her hayatın, kim olursa olsun, kralların bile bir kadın bedeninde can bulduğu zaman zaman unutulmasaydı dünya daha yaşanılası bir yer olurdu.
Böyle özel günlerin (ticarete dökülmeden) sadece sevgiyle kutlanılması dileğimle...
                                      8 Mart Dünya Kadınlar Günümüz Kutlu Olsun…





   İyi ki kadınım, iyi ki anneyim, iyi ki iki kızım var. Değer görmeyi, değer vermeyi, sevmeyi sevilmeyi, anne olmayı, eşimin eşi olmayı, kadın olmayı seviyorum. Kadınlar günüm kutlu olsun.


12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Havva hanım sizinde kutlu olsun tekrar. sevgilerimle...

      Sil
  2. Dünya Kadınlar Gününüz Kutlu Olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sizin güzel gününüzü kutluyorum, çok teşekkür ederim. sevgilerimle...

      Sil
  3. iyi ki! dedim bende okuyunca.
    Mutlu, güzel bir haftasonu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi ki " iyiki " diyebilen kadınlardanız. tüm insanların hep iyikilerle dolu bir hayatları olması dileklerimle, sevgiler...

      Sil
  4. kutlu olsun günümüz..bir gün değil her gün hatırlanmak dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim havva hanım, bende kutluyorum güzel gününüzü. sevgilerimle...

      Sil
  5. Özlem kadılar gününü kutlarım sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum, meltemciğim. ben de senin güzel gününü tekrar kutluyorum. sevgilerimle...

      Sil
  6. geç oldu ama...günümüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim, ( geç olur mu hiç ) tekrar kutlu olsun diyelim hepimizin. sevgilerimle...

    YanıtlaSil