21 Mart 2014 Cuma

örgü sepeti


                                  

    Yine eski çalışmalarımdan bir paylaşım yapmak istiyorum. Baharın etkisiyle mi nedir bilmem bir durgunluk var üzerimde, pek yeni bir şeyler yapamıyorum bu günlerde. İyi ki yılların biriktirdikleri var da bloğuma yazacak bir şeyler bulabiliyorum. Kendimi biraz toparlayıp yeni işlere başlamam gerek artık.
  Üç dört yıl kadar oluyor bu örgü sepetimi yapalı. Boş bir boya kutusu aslında sepet dediğim. 




Büyük bir kumaşın tam ortasına koydum kutuyu önce. Kenarda kalan tüm kumaşı ortaya doğru toplayarak kutunun içinde (tabanda )birleştirdim.  Sıcak silikonla yapıştırarak sabitledim. Üzerine çekmece içlerine konan plastik kağıtlardan uygun ölçüde kesip yapıştırdım ki tabanda güzel bir görüntü oluştursun.








 Sapını da yine aynı kumaştan sararak birleşim yerlerini diktim. Sepetimin etrafını halı kaydırmazla sardım. (ben bu halı kaydırmazları üretim amacı dışında birçok yerde kullanıyorum. ) 







Bir parça tülden yaptığım yakma gül, boncuk ve kurdelelerle süsledim.



   İçinde ki örgüm de cansuyumun birkaç yıl önceki yıl sonu gösterisinden kalanlar. Beyaz bir güvercini canlandırıyordu küçük gelinciğim. İki büyük mukavvayı uygun şekilde kesip, bu sakallı iple sararak kanat yapmıştım kostümüne.

   Sonrada iplerinden bir paspas örmeye başladım ama öyle kalmış bir yerlerde. Bu gün tekrar bulup çıkardım devam ederim belki.



                                                   Hayırlı Cumalar diliyorum…

18 yorum:

  1. çok beğendim özlem ellerine sağlık..benmde aklımda vardı bi sepet yapmak..iyi bi fikir oldu..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, havva. o güzel örgülerin için hemen hiç durma derim. kendine iyi bak.

      Sil
  2. Özlem bir boya kutusu ancak bu kadar iyi değerlendirilir ellerine sağlık, o durgunluk dönemi hepimizde oluyor umarım çabuk geçer sevdiklerinle güzel bir haftasonu diliyorum sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili meltem. beğenmene sevindim. sana da iyi hafta sonları olsun sevdiklerinle birlikte....

      Sil
  3. ne güzel fikir örgü sepeti, bana da lazım bitmek bilmez iplerimi koymak için... Kokoş mu seninki biraz, renginden, üstündeki gülünden (ki şu "yakma gül nasıl yapılır" işini öğrenmem lazım acilen!)
    Bak ne diyeceğim, senin mart ipliği hala bileğimde, ısrarla kaybolmadı, düşmedi, hatta hiç açılmadı bile :) Haber vereyim dedim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz kokoşluk bazen iyi geliyor esen. ayrıca yakma gülleri hemen öğrenmelisin, o güzel keçe işlerinle birleşince ne güzellikler çıkar ortaya tahmin bile edemiyorum. mart ipliği dayanmak zorunda leyleklerin gelmesine daha çok var :)) küçükleri öpüyorum.

      Sil
  4. It's a very lovely basket♥♥

    YanıtlaSil
  5. thank you so much. see you later.

    YanıtlaSil
  6. Çok iyi fikirmiş ben de eski bir kovamı belki böyle değerlendiririm, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim güzel yorumuna günnur. kovanı böyle değerlendirmen çok güzel olur, geri dönüşüm hobilerin en güzeli sanırım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. harika olmuş gerçekten...sevgiler

    YanıtlaSil

  9. Amei conhecer o seu blog,achei maravilhoso.Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz, çok teşekkür ederim. bloğunuza baktım, çok beğendim. ama izleyici olamıyorum, bir sorun var galiba. tekrar deneyeceğim. sevgilerimle...

      Sil
  10. hem fikirlerini hem uygulamalarını hemde tüm bunların senin zarif uslubunla bizlere sunumunu çok seviyorum.harika bir geri dönüşüm ve çalışma olmuş sevgili özlem.ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, güzel yorumunuz için. beğenileriniz, beni çok mutlu etti. sevgilerimi ve selamlarımı gönderiyorum size...

      Sil
  11. Ne kadar güzel olmuş emeklerine sağlık :))

    YanıtlaSil