4 Mart 2014 Salı

servis tahtasının dönüşümü

                         
                


  Bir servis tahtası çatlamışsa ve o benimse…

    Geri dönüşümleri seviyorum. Bu defa fazla emek gerektirmeyen ancak sevdiğim bir dönüşüm oldu. Ayrıca her gün başka bir şekilde değiştirebiliyorum. Kimi zaman bir tutam kır çiçeği, kimi zaman küçük bir kaktüs, kimi  zaman da bir bahar dalı süsleyiveriyor sehpamı.
   Çatlamış olan bir servis tahtam vardı. Önce onun için başka fikirlerim olsa da şimdilik bu şekilde değerlendirdim. Sıkılıncaya kadar böyle kullanıp daha sonra başka bir şekilde kullanmayı düşünüyorum.
   Çatlamış yeri kapatacak şekilde bir parça danteli serdim tahtamın üzerine. Daha sonra da taşlar, mumlar, çiçeklerle süsleyip yaklaşık üç haftadır seyrediyoruz. Şimdilik sevdik böyle.






Beş tane beyaz mumun ve bir kaç küçük kuru dalın etrafını bir dantel parçasıyla sararak, evde bulunan bir mumluğa yerleştirdim. Fotoğrafları ışık açısından yerde çekmeyi tercih ediyorum.









                                      





                                                 


           Bu bahar dallarını size gönderiyorum sevgili arkadaşlarım. Evlerinizde bahar dalları gibi mutluluk çiçekleri açsın...




21 yorum:

  1. Süper ya maşallah, geri dönüşüm hiç yapmadım ama bu fikirlere hayranım. Ayrı bir yetenek kesinlikle. Mutlu günler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a... nebihan hanım o kadar yeteneğinizin içinde mutlaka geri dönüşüme de yer vermelisiniz. çok güzel işler çıkaracağınıza eminim. sevgilerimi gönderiyorum size.

      Sil
  2. Özlem dantel, mum ve çiçekler bulunduğu her ortama güzellik getirir, servis tahtasınıda biranda değiştirmiş ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın meltem, dantel, mum ve çiçeklerin ortama farklılık kattıklarına kesin. beğendiğin için sevindim. sevgiler...

      Sil
  3. kesinlikle çok başarılı olmuş :))) emeklerinize sağlık....
    bana da beklerim, sevgiler kucak dolusu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kucak dolusu sevgilerini alıp, aynısından ben de size gönderiyorum. çok teşekkür ederim. bende size gelirim tabi, zevkle. teşekkür ederim.

      Sil
  4. Ne güzel olmuş yahu! Bayıldım :) En çok bahar dallı olana, bi de o mumların yakılmış haline :) Bana japon evlerini hatırlattı, ikebana gibi sanki... Fotoğraflar da çok güzel çekilmiş, e daha ne olsun :) Bu postun adı " KESME TAHTASI İLE GELEN BAHAR" olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok özür dilerim ya, kesme tahtası değil, servis tahtası diyecektim :)

      Sil
    2. ben de bu yoruma bayıldım sevgili esen. katılıyorum, mumları yaktığım da gerçekten daha bir hoş oluyor. isim de çok güzel. bahar dallarını her ne kadar koparmaya kıyamasam da evimize baharı getiriyor. küçükleri de koklaya koklaya öpüyorum.

      Sil
  5. Çok şık olmuş, bayılıyorum bu geri dönüşümlere, ellerine sağlık, çok zevkli seçimler yapmışsın, sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim, hülya hanım. beğenmeniz beni mutlu etti. sevgiler...

      Sil
  6. Çok güzel olmuş eline sağlık. Ben de bakmaya doyamadım her görsele uzun uzun baktım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, hele de sizin gibi dekorasyonu kendine özel ilgi alanı ve iş edinmiş birisi olarak beğeniniz beni ayrıca sevindirdi. çok teşekkür ederim. sevgilerimle...

      Sil
  7. Bayıldım çok güzel olmuş ruh haline göre üstündeki objeleri değiştir değiştir kullan;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, güzel yorumunuz için. galiba dediğiniz doğru, dikkat ettim de iki defa oldu bahar dallarını koyuyorum ve o günler de farklı bir neşe vardı. sevgiyle kalın....

      Sil
  8. canım çok güzel bir fikir olmuş.ayrıca çiçekler de çok güzel teşekkür ederiz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. beğenmene çok sevindim. kendine iyi bak. sevgiler..

      Sil
  9. iyiki çatlamış desem yanlış anlama ne olur bu hali o kadar keyifli ve güzelki! çok beğendim.hem iç açıcı hem dinlendirici hemde çok dekoratif olmuş.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa... ben sizi hiç yanlış anlar mıyım dolunay hanım, ben de iyi ki diyorum. yoksa aklıma gelmezdi böyle bir değerlendirme. beğenmenize çok sevindim, güzel yorumunuza çok teşekkür ederim. sevgilerimle...

      Sil
  10. Bir tahta bu kadar mı güzel değerlendirilir çok beğendim.ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  11. çok çok sağ olun. beğendiğiniz için ayrıca mutlu oldum sevgilerimle :))

    YanıtlaSil