18 Mart 2014 Salı

tepsi süsleme

                                                                                                                                                                                

                                Hayırlı günler sevgili arkadaşlarım,
      Çanakkale şehitlerimizi, gazilerimizi,  attığımız her özgür adımda emeği geçen tüm şehit ve gazilerimizi dua ve saygıyla anıyorum…
   Bu gün size yıllar önce yaptığım bir tepsiyi göstermek istiyorum. Bu suni deri kaplama tepsiyi çok beğenerek almıştım ama biraz büyük almışım, değiştirmekte istemedim. Zaten servislerimi güzel bir şekilde yapmayı sevdiğim için, tepsimi de süslemek iyi olur diye düşündüm.
   Gelinlik malzemeleri satan bir yerden aldığım çiçekleri kullandım. (Sanki başka yerde hiç çiçek yokmuş gibi.) Geçerken gördüm, çok zarif göründüler gözüme, aslında bu tepsi için de almamıştım ya çok beğendim ve bir yerlerde kullanırım nasılsa diye aldım ve sonuç.
   Yıllardır da çok severek kullanıyorum, biraz kabarmalar olmaya başladı iyice bozulmadan paylaşmak istedim, belki fikir olur diye.






                          İki küçük çam kozalağını da çiçeklerimin arasına sıcak silikonla yapıştırdım.






















16 yorum:

  1. Bize bu güzel vatanı bırakan tüm şehitlerimizin ruhu şad olsun.
    Hobi severlerin aldığı hiç bir şey ziyan olmaz bir gün mutlaka işe yarar,güzel bir süsleme olmuş ellerinize sağlık.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim mehtap hanımcığım. hobi sevmenin olmanın en güzel yanı bu sanırım. her şeyin kendine bir yer bulması bir hobicinin evinde mümkün. sevgiler....

      Sil
  2. Bütün şehitlerimize rahmet olsun, mekanları zaten cennet ya, ruhları şadolsun...
    Tepsin de ne güzel olmuş Özlemcim, gelin çiçekleri koymakla çok iyi etmişsin, çünkü sen böylelikle tepsini gelin etmişsin :) Çok yakışmış, çok zarif olmuş...
    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunu çok sevdim esen, çok teşekkür ederim. sevgiler...

      Sil
  3. Öncelikle duana katılıyorum tüm şehitlerimizin ruhu şadolsun, nur içinde yatsınlar,Özlem çiçekler çok güzelmiş bence normal bir tepsiden misafir tepsisine terfi edecek kadar güzel olmuş tepsin ellerine sağlık iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet meltem, bazen günlük bazen de misafirlerim için çok severek kullanıyorum. beğenmene sevindim, çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. amin özlemcim..tepsine ba_yıl_dımmmm..o ne güzel şey olmuş öyle...ohh ne güzel keyif içinde içiniz çayınızı..sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili havva ben de senin böyle neşe içinde olan yorumlarına bayılıyorum, maşeAllah sana. sevgilerimle....

      Sil
  5. hayırlı günler canım.ellerine sağlık tepsi çok güzel olmuş.yıllar oldu diyorsun ama sanki yeni gibi duruyor.keyifli çaylar içiniz.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim emine, dikkatli kullanmamdan sanırım fazla yıpranmadı. kenarlarında hafif kabarmalar var ama bi elden geçirmeyle biraz toparladı. güzel dileklerine teşekkür ederim.

      Sil
  6. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz ebru hanım, mutlu ettiniz. tabi seve seve katılırım bende sizin sayfanıza, görüşmek üzere sevgiler....

      Sil
  7. Ne kadar zarif olmus, ellerinize saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, güzel yorumunuza. sevgilerimle...

      Sil
  8. Ruhları şad olsun.Nur içinde yatsınlar...
    tepsi harika olmuş.çok yakışmış süsleme.ellerine sağlık sevgili özlem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin. çok teşekkür ederim, güzel yorumunuza, çok sevgiler....

      Sil