nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

21 Nisan 2014 Pazartesi

Çiçek Düzenleme


                                                              



  Bu güzel bahar gününde, çiçek gibi güzel bir hafta diliyorum, hepimize…
   Yıllar önce meyve suyu koymak için aldığım bu sürahiyi kızlar anne ne güzel vazo olur deyince, bu hale getirmiştim. Her zaman evimizin bir yerlerinde yerini bulan taşlarımız, yine yerini buldu. Ve birkaç yapma çiçekle ve kuru asma dalıyla  buluştu sürahiden vazomuzun içinde. Servis sehpamızın üzerinde severek kullanıyorum.  Çiçeklerin doğal görüntüsü de canlı çiçeği aratmıyor bence tabi.   
                                


















          Sevgiyle Kalın…




31 yorum:

  1. çok hoş olmuşlar.Canlı çiçek gibi duruyorlar .Güzel günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. çok teşekkür ederim Fatma. sevgilerimi gönderiyorum sana...

      Sil
  2. Kesinlikle çok hoş olmuş, ben de canlı çiçeği sevmekle birlikte yapma çiçeklerinde hiç de onlardan geri kalmadığını düşünenlerdenim, çok doğallar çünka. Harik abir çalışma olmuş! Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Handan hanım. evet bazen bazı çiçeklere gerçek mi diye dokunma hissi verecek kadar doğal yapıyorlar artık. bu da aslında iyi oluyor, her zaman evimizi süsleyen bir demet çiçek oluveriyorlar. sevgiler...

      Sil
  3. Taşlarla yapılan dekorasyonlara bayılırım ve tabi buna da bayıldım. Çok hoş olmuş ellerine sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ olasın Hülya. taşlar dekorasyonda, benimde vazgeçilmezim, hatta sehpa örtümü paylaşırken taş devrinden kalma olabilirim diye yazmıştım. o kadar yani. selamlar...

      Sil
  4. Özlem sürahi vazodan farksız çiçeklerde canlı çiçek gibi olunca birde senin güzel ellerin değince ortaya çok hoş bir görüntü çıkmış eline sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim meltem, güzel, içten yorumun için. beğendiğine çok sevindim. sevgilerimle...

      Sil
  5. artık o kadar gerçeğe yakın yapılıyor ki bu yapay çiçekler, ben ki bu kadar canli çiçek hastasıyımdır ve meraklıyımdır, bazen ayırt edemiyorum.
    buda onlardan sanırım ve kesinlikle vazo dizaynın süper.
    Ellerine sağlık özlemcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Emelciğim, senin o güzel çiçeklerinin, onlara gösterdiğin özenin, sevginin ben de hayranıyım. sayfana son günlerde her baktığımda baharın güzelliğini görüyorum. beğendiğine çok sevindim. teşekkür ederim. Selam ve sevgilerimle...

      Sil
  6. Birbirlerini çok güzel tamamlamışlar iyi günlerde kullanın.
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. çok teşekkür ederim Mehtap hanım. çok sağ olun. sevgilerimi gönderiyorum size...

      Sil
  7. Süper olmuş. Ellerinize saqliq

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Aynur. sevgiler...

      Sil
  8. çok beğendim ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, Meryem. sevgiler...

      Sil
  9. çok güzel olmuş gerçekten sevgiler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ olasın esracığım. teşekkür ederim, sevgilerimle...

      Sil
  10. kesinlikle çok şık olmuş sevgili özlem.ellerinin dokunduğu herşeyi güzelleştiriyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, Dolunay hanım. güzel bakıyor ve güzel görüyorsunuz. sevgiler....

      Sil
  11. harika olmuş
    taşlar da ayrı bir hava vermiş bence çok hoş
    elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ olun. taşlar bence bulunduğu her yere farklı bir hava veriyor. süslemede vazgeçilmezim. beğendiğinize sevindim. sevgilerimle...

      Sil
  12. ORJİNAL FİKİR OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK ÇOK ŞIK DEĞERLENDİRİLMİŞ...SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, ablam. güzel yorumun mutlu etti. sevgilerimle...

      Sil
  13. Harika olmuş,çok beğendim ellerine sağlık.Hayırlı Cumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, Birsen. hayırlı cumalar olsun sana da . sevgiler...

      Sil
  14. Cok guzel bir denge kurmussunuz cakilindan gulune kadar, nefis gorunuyorlar. Ben kuru cicek sevmem ama bunu gerceginden ayirmak cok zor, gorsemalirim bir yerde. Ellerinize, gonlunuze saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, Mukaddes hanım. aslında ben de gerçek çiçekleri severim ama her gün vazoma gerçeğini koymak mümkün olmadığı için, böyle doğal görünenlerle süslüyorum. beğendiğinize sevindim. selamlar...

      Sil
  15. Çok güzeller.göze hoş geliyor....

    YanıtlaSil
  16. Özlem senden ses çıkmayınca merak ettim inşallah iyisindir canım, geçmişte olsa kandilin mübarek olsun sevgilerimle.

    YanıtlaSil