15 Nisan 2014 Salı

Örgü Bebek - Eda ile Ada

           
                                                                                       

                         Günaydınlar olsun, günümüz, gönlümüz aydın olsun…                            
                                                   Eda ile Ada
     Gelincikten  bebeğimiz hatırlattı  bu küçükleri. Şimdi hatıra kutularında yer almak üzere çıktılar ortaya. Önce bir paylaşayım daha sonra minik hatıralıklarımızın arasına girsinler istedim.  Güzellerime yıllar önce örmüştüm.
Aslında anlatacak çok bir şey yok. Örerken fotoğraflamamışım. Ama örnek aldığım site burada. Çok ayrıntılı, çok güzel bir anlatımı var. Ben ilk örmeye başladığımda küçük olacak diye, sayıları biraz arttırdım fakat olmadı. Verilen sayılara tam olarak uyduğumda çok kolay sonuçlandı. Yaparsanız mutlaka buna dikkat edin derim.
                                             
                                                 Sevgiyle kalın…


                                                                                                                                                                                                        

Güzellerimin güzel hayallerinin işleme yastıklarını ve hikayesini burada paylaşmıştım.
       

Ebrumun Eda’sı        



      Cansuyumun Ada’sı



haydi ! arkadaşlaar , biz Ebru ve Cansu' nun hayal bahçesine pikniğe gidiyoruz, hoşçakalıııın...

24 yorum:

  1. ne güzel bir annesin ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim sevgili juliette, anne olmayı çok seviyorum, iyi görmene çok sevindim. sevgilerimle...

      Sil
  2. yemin ediyorum,yazını okuyunca aklımdan geçen cümle 'ne güzel annesin sen' oldu,yorum kutucuğunda juliette koç da aynı şeyi yazınca gülümsedim.
    çok sevgiler,çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim havva hanım, böyle düşünmenize çok mutlu oldum. elimden geldiği kadar iyi bir anne olmaya çalışıyorum. tabi eksiklikler , yanlışlar vardır ama elimden gelenin en iyisini yaptığıma inanıyorum. sevgilerimle...

      Sil
  3. Özlem amigurumi bebekler çok şeker olmuş bir kere deniyeyim dedim bir ara ama yapamamıştım nedense, kırlentteki işlemeler de harika olmuş ellerine sağlık , Ebru ve Cansuyu öpüyorum güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ ol meltem. bence çok güzel yaparsın, yazımda verdiğim linke bakarsan çok kolay olur. bende ayşegül, duru ve uğuru öpüyorum sevgiler....

      Sil
  4. bayıldım özlem ay bende yapayım kızıma..bakalım nasıl olcak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yap havva, güzel yavrun sevinsin. çok güzel olur eminim. sevgiler...

      Sil
  5. AMİNN... ÇOK ŞİRİNLER SAKLAMANIZ GÜZEL :))İLERİKİ YILLARRA HATIRA ELLERİNİZE SAĞLIKYASTIKLAR GERÇEKTEN MASALIMSI OLMUŞ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. seviyorum ufak tefek bir şeyler saklamayı. dediğiniz gibi nasip olursa hatıra olur. beğenmenize sevindim. sevgilerimle...

      Sil
  6. ne güzel organik oyuncaklar keşke o yaşlarıma gidebilseydim.. Ellerine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. meryem , çok sağ olasın. hep özlüyoruz çocukluğumuzu. selamlarmı gönderiyorum sana.

      Sil
  7. burası masallar diyerı gibi bir blog Öce:)
    bayılıyorum, hep geçmişe gidiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili emel. ben de bloğumu çok severek paylaşıyorum ama masallar diyarı gibi demek hiç aklıma gelmezdi .
      hele de etrafına çocukları toplayıp bir sürü masallar uyduran biri olarak. çok sevdim böyle söylemeni. gerçekten öyle hissettim bir an. sevgilerimi gönderiyorum sana.

      Sil
  8. ne cici kızlar onlar öyle:) bir gün kızım olursa ben de örmek isterim. Bu blogu ilk ziyaretim bu ve çok beğendim:) Öce adının hikayesini de sol üst köşeden okudum, çok hoşmuş:) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, nilüfer hanım hoş geldiniz.dilerim sizin de hayırlısıyla kızınız hatta kızlarınız olur . bloğmu beğendiğinize çok mutlu oldum. ben de hemen şimdi sizin yaptıklarınıza bakmaya geliyorum. sevgilerimle görüşmek üzere....

      Sil
  9. Very beautiful and sweet ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you for visiting me. see you...

      Sil
  10. çok şirinler! :) bana o kadar uzak ki böyle bebek yada başka oyuncak örmek.bir kez denemiştim başaramayınca bir dahada denemedim.o yüzden bravo valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. aslında, bu işlerde o kadar iyi biri olarak, çok kolay yaparsınız. benim de hep hevesim vardı modeli bulunca yaptım. verdiğim linkte çok güzel anlatılmış, tekrar denemek için iyi olabilir. sevgilerimle...

      Sil
  11. ne güzel bir uğraş bu
    çok tatlı olmuşlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Darkolivee, beğendiğinize sevindim. sevgilerimle...

      Sil
  12. Ablacığımmm harika olmuşlar...Kızçem adına ben de istiyorum Duru'mun Ayşe'si olsun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ne güzel oynar küçük kızçem Ayşeyle. her şeyin en güzeline layık halasının yavrusu . öpüyorum sizi.

      Sil