nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

22 Mayıs 2014 Perşembe

Küçük Ağaç

                                             

                                                                     Küçük Ağaç
     Çok sevdiğim, çok kıymet verdiğim bir hanım için, bu küçük ağacı hediye olarak hazırladım. Özel günlerde üzerine asılacak iyi dilekler için,  fikrin kendisine , tasarımın bana ait olduğu bir çalışma oldu. En güzel günlerde, sağlıkla kullanmasını diliyorum.
   Boyunu ölçmedim ama 70 - 80cm. kadar vardı. Görüldüğü gibi; taşlar, kuru dallar, bir küçük bıldırcın yumurtası ve çeşitli doğal süslerle tamamladım. Tabi yapıştırmada sıcak silikon benim vazgeçilmezim. Evimizde, koyabileceğim uygun bir yer bulabilirsem, kendim için de bir tane hazırlamayı düşünüyorum. Her zamanki gibi doğal olan malzemeler gözüme bir başka güzel görünüyor. Daha önce de taştan sehpa örtümü burada paylaşmıştım.                                                                       
                                                          Sevgiyle Kalın… 

  

















20 yorum:

  1. Çok doğal olmuş :) Ağaç kuarak mı olmuş sanki :)) Renkli tüllerle nasıl olur acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. şu anda kurak ama, özel günlerde üzerine iyi dileklerin asılacağı bir ağaç. bu kullanım amacı dışında olursa tül fikri çok iyi, teşekkür ederim. sevgiler...

      Sil
  2. Çok yaratıcı bir fikir, çok beğendim, elinize emeğinize sağlık.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Cansel. beğendiğine sevindim. selamlar...

      Sil
  3. Süper olmuş. Sahibi keyifle kullanır inşallah. Seninde ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ olasın Gülaycığım. ben de çok iyi günlerde ve keyifle kullanılmasını diliyorum. sevgiler...

      Sil
  4. ne güzel bir fikir ;) Ve sen de ne güzel gerçek yapmışsın fikri :)
    Güle güle kullansın sahibi, ellerine sağlık senin de, üzerine asılan bütün dilekler gerçek olsun inşallah Özlemcim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Esenciğim, Rabbim hepimizin dilek ve dualarını kabul etsin inşeAllah. Yavrularını öpüyorum.

      Sil
  5. vauv dilek ağacımı kendim yaparım gibi bişi olmuş:)
    güzel valla,eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, Havva Hanım. Beğendiğinize sevindim, sevgilerimle...

      Sil
  6. Özlem harika olmuş yaaaa:))) süpersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum, beğendiğin için Emelciğim. Selam ve sevgilerimle..

      Sil
  7. Çok güzel olmuş..gideceği yere mutluluk getireceği belli..Çok beğendim..sevgiler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum sevgili adaşım. cevap yazmam geç oldu ama ben senin bloğuna giremiyorum bir türlü. sorun ne bilemedim. görüşmek üzere sevgiler...

      Sil
  8. nefis bir tasarım olmuş sevgili özlem.çok beğendim.evde sebonunda rahat vereceğini düşünsem bende hemen denemek isterim :) ellerine sağlık ve arkadaşında güle güle kullansın.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Dolunay hanım. sanırım dalları Sebo' yu rahatsız edebilir. belki yüksek bir yer için olabilir. belki de kendini bir bahçe de bile zannedebilir. benim ki de baya bi kararsız yorum oldu :)))

      Sil
  9. BENNN BUNU ÇOK BEĞENDİM!!!HARİKASINIZ BENDE TORUNUMLA YA TATİLİNDE UYGULAMAK İSTİYORUM LÜTFEN MÜSAADENİZLE... SEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki ablam müsaade ne demek. çok mutlu olurum. küçük yavrumuz da çok eğlenir, güzel vakit geçirmiş olur.teşekkür ederim güzel yorumunuz için. selam ve sevgilerimle...

      Sil