14 Haziran 2014 Cumartesi

GÜZELLİK

   



                                                  GÜZELLİK
   Ben bunu çoook sevdim. Hem de çok.  Adının bir milyoncu olduğu ama adından başka hiçbir şeyin bir milyon olmadığı ( tabi ki eski para tabiri ile ) kendi deyimleri ile alışveriş merkezi olan, her kalitede çeşit çeşit ürünün bulunduğu bir mağazanın önünde gördüm bu güzelliği. İki tane yan yana duruyordu, bir tanesi beni al beni al diye baktı bana. Hiç oralı olmadım geçtim gittim. Evimiz küçük olduğu için, bir süs eşyası alınca ya da yapınca mutlaka başka bir tanesine dolapta yer bulmak zorunda kalıyorum. O nedenle de çok çok beğendiğim bir şey olmadığı sürece almıyorum. Ama bu küçük kuş " beni al beni al " diye aklıma girdi.  Ertesi gün Güzellerime gösterdim, onlar da çok beğenince güzelliğimiz evimize güzellik katmaya geldi.










On yıl kadar önce çok severek aldığım narlarım, bir kaç taş, köye en son gittiğimde getirdiğim bir odun parçası, mumlarım ve ufak tefek süslerimle süsledim, küçük kuşumun yuvasını. 






















                                               sandıktan çiçekliğimle köşe kapmaca oynuyorlar şimdilik...


                               








Yarın nasip olursa köyümüze gidiyoruz. Eşim de izin aldı, ve yine nasip olursa iki hafta kadar köydeyiz.





   Yaşı otuz beşin altında olanların pek bilemeyeceği bir kültürümüzü, geldiğimizde hatırlatacağım, inşeAllah. Küçük bir hatıra avuçlarımda. Çocukken ne çok severdik biz. Bilenler çok şaşıracak, yıllar var ki görmediğinize eminim. Daha çok Trakyalıların bildiği bir şey diye düşünüyorum... Biraz merak ettireyim sizi güzel arkadaşlarım. Hepinizi çok seviyorum ve güzel bir tatil diliyorum. Allah’ıma emanet olalım, selamlarımla. 

                                                    Sevgiyle Kalın...

Canım babamın, sevgili eşimin, canım kardeşlerimin ve yaşayan yaşamayan, baba olan olamayan. babalığı hak etmiş, tüm babaların, babalar gününü kutluyorum.

7 yorum:

  1. evinizin yeni cicisi çok güzelmiş gerçekten,içindekilerle de güzel uyum sağlamış:)güzellik,neşe getirsin hep..bu arada hayırlı yolculuklar,iyi tatiller dilerim:))

    YanıtlaSil
  2. Iyi tatiller canimmmmm, koy deyince gozbebeklerim parlar benim, nasipse bende bir ay sonra gidicem insallah, bu arada kafese bayildim,
    Surprizide cok merak ettim ne acep;)

    YanıtlaSil
  3. OOO CANIMM NEŞEYLE GEÇİR TATİLİNİ:) FİKİRLERİN SÜPER HARİKULADE KOMŞU OLAYMIŞIZ:)))İKİMİZ ...SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM

    YanıtlaSil
  4. öncelikle çok merak ettiğimi yazmalıyım :) ne olaki acaba ? :)
    kuşunu ve yuvasını çok beğendim.zarefetini dokunduğun her objeye yansıtıyorsun.bu yuvada ispatı.ellerine sağlık özlemciğim :)

    YanıtlaSil
  5. Siz tatildesiniz o zaman şimdi ;)
    çok güzelmiş,çok iyi etmişsin almakla, içine koyduklarınla harika olmuş Özlemcim :) Merakla bekliyorum öğreteceğin şeyi :) Büyük ihtimalle yeni öğreneceğim bir şey, tıpkı mart ipliği gibi. :)

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim, güzel arkadaşlarım, güzel yorumlarınız için. gittik geldik çok şükür, güzel bir tatil oldu. şimdi hayırlı bir Ramazan ayı geçirmeyi diliyorum Rabbimden hepimiz ve tüm inanlar adına. selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil