6 Haziran 2014 Cuma

Sandığın Yolculuğu

                                               
                    
                                          

                                             Sandığın Yolculuğu

   Birkaç ay önce bir manavdan almıştım bu güzel sandığı.  Bir yere gidiyordum ve dönüşte o yoldan geçmeyeceğim için aldım elime yaklaşık iki kilometre kadar da taşıdım. Ayağımda topuklu ayakkabı, kolumda çanta elimde sandık… Düşününce komik geliyor ama be onu o kadar çok sevdim ki yol boyunca ne yapabilirim diye düşündüm. Birkaç fikirden sonra balkona koydum kalıverdi orada. 
   Bu gün yarın derken bir türlü değerlendiremedim. Dün sevgili arkadaşımız Emel' in bloğunda all good things sandıktan kahve sehpasını görünce o kadar çok beğendim ki bu gün kendimce bir sehpa hazırladım. Aslında çiçeklik gibi bir şey oldu çünkü  sandığım sehpa için biraz alçak kaldı. Güzellerim de eşim de çok beğenince, şimdilik benim fikirlerim rafa kalktı. Ya da başka bir sandığa kaldı…
































Güzel fikrin için teşekkürler Emelciğim...

Hayırlı Cumalar.
 Sevgiyle kalın...

26 yorum:

  1. Bence çok güzel fikir, gayette hoş olmuş emeklerine sağlık, ellerin kolların dert görmesin sonuçta 2 km taşımışsın değmiş bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Emine. amin. bence değdi diye düşünüyorum, zahmetli oldu ama güzel oldu. sevgilerimle....

      Sil
  2. hiç aklıma gelmezdi :) ne hoş olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, bazen hiç akla gelmeyen şeyler çok kullanışlı olabiliyor.

      Sil
  3. Bazen hic umursamadigimiz hic ise yaramaz sandigimiz nesneler bazi ellerde nasilda kiymetleniyor, hayranim su uretkenliginize:))
    Iki kilometre yurume kismina bende gulumsedim, benimde vardirda oyle maceralarim, bir keresinde kanepeden sokulmus butunce yaylari oglum trombolini cok seviyor diye omuzlayip eve getirmistim, ustunde ziplayip dursun diye, oda basima dert oldu, butun mahallenin cocugu bizim evden cikmaz olunca esim isyan bayragini cekmisti:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Ayşegül, bazen bu artık işe yaramaz deyip attığımız ya da hiç işe yaramaz gözüyle baktığımız o kadar çok eşya var ki ikinci bir şansı hak eden. ben de enin trambolin fikrine bayıldım, çocuklarım küçük olsaydı yapardım. ama bir dolu çocuğu üzerinde zıplarken düşünemiyorum, eşin haklıymış isyan etmekte. sevgilerimi gönderiyorum sana.

      Sil
  4. Çok da güzel olmuş :) bende çok seviyorum bu sandıkları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, belki sende bir sandık tasarımı paylaşırsın bizlerle...

      Sil
  5. çok doğal durmuş:))fikir çok orjinal ve güzel..güle güle kullanın inşallah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Özlem, beğendiğine sevindim. daha önce de yazmıştım, ben senin bloğuna giremiyorum, sorunu da anlayamadım, yalnız ben de mi oluyor, genel bir sorun mu anlayamadım sevgili özlem. haber bekliyorum.

      Sil
  6. Çevremde ne çok becerikli kadın var gurur duyuyorum sizlerle :)) Emel'de (All good things ) böyle bir sandık almış geçenlerde onun kullanımı da seninki de harika. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ne güzel Juliette, beğendiğine çok sevindim. yalnız gözünden kaçmış sanırım, yazımda fikri Emel' den aldığımı ve teşekkürlerimi iletmiştim :))

      Sil
  7. Hazır bir sehpayı alıp bir köşeye koymak kolaydır özlem önemli olan sıradan bir kasayı bile değerlendirebilmek sende emelde çok güzel düşünmüşsünüz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum, Meltemciğim. sanırım artık bu bizde zevk haline geldi hazırdan çok değerlendirmelere yönelmek. karşısına geçip baktığımda çok farklı geliyor böyle işler. güzel yavrularını öpüyorum.

      Sil
  8. bu haliyle bencede çok güzel böyle kalsın derim bende.çiçek bile mutlu olmuştur kanımca.güle güle kullan sevgili özlem .ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğinize çok sevindim, galiba böyle kalıyor. baya sevdik bizde. çok çok teşekkür ederim, güzel yorum için...

      Sil
  9. o kadar güzel durmuş ki Özlem! Hele o üzerindeki kuşlarla, içinden geçen çiçekle...ba-yıl-dım. sanırım bir sandık daha edinmem ve bu güzelliği kopyalamam gerekecek:)))
    Ellerine sağlık,çok çok güzel durmuş. Ne kadar sade ve ne kade samimi duruyor değil mi? Evine de çok yakışmış.
    Süpersin.

    YanıtlaSil
  10. çok çok teşekkür ederim, beğendiğine çok sevindim Emelciğim. sonuç olarak fikir sahibisin beğenin daha bir kıymetli. sadeliği , doğallığı evlerimize yansıtmak, gerçekten mutluluk veriyor. özümüzü getiriyoruz aslında evlerimize.yenilikleri seviyorum ama bir tarafım hep eskilerde, eskilerden kalanlarda.
    çok merak ettim, senin çiçekliğin, güzel çiçeklerinle nasıl olur.paylaşımını bekliyorum.selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş,ellerine sağlık.Evde bu tarz fikirlerle yapılan tasarımları hiç bir şeye değişmem...Sandığın kullanılması artı dizaynı hepsi çok hoş...Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Birsen. insanın kendi tasarımları ile evini süslemesi gerçekten çok mutluluk verici. çok sağ olasın selam ve sevgilerimle...

      Sil
  12. Öce seni mimledim :) Kolay gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim ya! seni kırmak istemem ama mim yapmaktan çok hoşlanmıyorum. düşündüğün için çok teşekkür ederim. sevgilerimle...

      Sil
    2. Ne demek efenim :)
      Sevgiler..

      Sil
  13. Çok güzel olmuş cnm... Sanki ufakttan bir boya ile rutuş yapsan daha hoş olacak gibi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. doğal halini seviyorum ama fikrini de bir düşüneyim. sevgiler...

      Sil