3 Haziran 2014 Salı

Yüzük Düzenleyiciyi



                              
  
                                     Merhabalar güzel arkadaşlarım,
   Özlüyorum sizleri de sayfamı da. Hobilerime bu aralar pek vakit ayıramıyorum. Hal böyle olunca çok sevmeme rağmen sayfamdan da uzak kalıyorum.  Yine de sizlerin sayfalarına çok yorum yazamasam bile uğramaya çalışıyorum.
   Uzun zamandır yapımı aklımda olan, malzemesi elimin altında olsa da bir türlü vakit bulup yapamadığım yüzük düzenleyiciyi ancak tamamladım.
   Kızlarımın yüzükleri çekmecelerinde, küçük küçük kutularda duruyorlardı. Onları böyle sıra sıra dizmek için bir şey düşünüyordum.
   Market reyonunda atılmayı bekleyen ters dönmüş, bu çikolata altlıklarını görünce, birden sıra sıra dizilmiş yüzüklerin görüntüsü geliverdi gözümün önüne. Görevliye “Atacaksanız alabilir miyim?” diye sorduğumda, “Tabi ki !” yanıtını almak var ya harikaydı.  Birkaç gün sonra boşalan diğer kutuyu da aldım dersem ayıp olur mu acaba. Na palım kızçeler iki tane. Hiç kimseyi kavga ettirmeye gerek yok. Her ne kadar şimdilik bir tanesini yapmış olsam da ikincisi farklı bir şekilde aklımda.
Hatırlarsanız daha önce de benzer şekilde halley kutularıyla yaptığım çekmece içi düzenleyiciyi burada paylaşmıştım.







 Bir karton kutuyu  ve yüzüklük olarak kullanacağım kısmı uygun ölçülerde küçülttüm. 





     Siyah polar bir kumaşla kutunun içini kapladım ve sıcak silikonla kenarlarından yapıştırdım.






     Çuval kumaşla da kutunun dışını kapladım. Yine yapıştırma da sıcak silikon vazgeçilmezim. Ve dantelle süsledim.








                       Bir parça çuval kumaş, düğme ve dantelle çiçek yaptım.



Sevgiyle Kalın...


40 yorum:

  1. bayıldım bu fikire doğrusu...
    zaten sizi severek takip ediyorum,,kızlarınızla maceralarınıza tebessümle tanıklık ediyoruz rabbim size bağışlasın...
    bende bayılırım arada bu boş atık kutulardan bişeyler yapmaya fakat benimkiler daha çok çeyiz işiyle uğraştığımdan incik boncuk iğne ip toplayıcı olarak işime yarıyor ama bu fikri uygulamaya koyucam en kısa sürede:)))
    sevgilerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin sevgili Ayşegül, Rabbim bütün yavruları anne babalarına bağışlasın inşeALLAH. ben de güzel yorumunu okuyunca tebessüm ettim. çok mutlu ettin güzel sözlerinle, teşekkür ederim. Yaptığında paylaşırsan çok sevinirim. selamlar...

      Sil
  2. Özlemcim çok güzel düşünmüşsün bayılıyorum senin geri dönüşümlerine, nerden nereye denecek bir tasarım olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, Meltemciğim. Geri dönüşümleri çok seviyorum, öyle olunca da herhalde her yerde gözüm işe yarar bir şey arıyor. beğenmene çok sevindim. yavrularını öpüyorum.

      Sil
  3. sana ne desem özlem şahanesin,
    kızların da senin gibi anneleri olduğu için gurur duyuyorlardır.şahane kadınlar olacaklarından eminim ayrıca
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de nasıl teşekkür etsem, sevgili Havva. yorumlaman çok güzel ve mutluluk verici. çok sağ olasın, görüşmek üzere sevgiler...

      Sil
  4. Bayıldım süper olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, selam ve sevgilerimle...

      Sil
  5. ne güzel olmuş:) nasıl güzel bir fikir. fıstıklar bayılmıştır bunlara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, Nilüfer. gerçekten çok sevdiler. selamlar...

      Sil
  6. Harika bir çalışma olmuş elinize sağlık Çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğinize çok sevindim, Handan hanım. çok çok teşekkür ederim.

      Sil
  7. A çok ilginç olmuş.
    Araları da kullanambilirsin :)
    Ellerine sağlık marifetli hatun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aralarına kızlar kolye zincirlerini koydular ama ben fotoğrafta karışık durmasın diye çekmedim, aslında öyle de paylaşsam iyi olurmuş. çok teşekkür ederim güzel yorumun için. sevgilerimle...

      Sil
  8. Çok pratik olmuş :)
    Banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, sevgili Esra. hemen şimdi geliyorum, sevgiler...

      Sil
  9. işte budur...bir geri dönüşüm harikası bayıldım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Esracığım, güzel düşüncelerin için. bende de sana sevgi ve selamlar...

      Sil
  10. Harika fikir!! hem ellerine hem fikrine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, Evren. çok sağ olasın. sevgilerimle...

      Sil
  11. süper olmuş özlemciğim harikasın.prensesler güle güle kullansın e tabiki diğer eşinide yapmalısın bir an önce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ara pek zaman da, istekte bulamıyordum işlerim için, ancak bir tane oldu. diğeri biraz daha farklı bir şekilde aklımda, hayırlısı diyelim. hem beğenmeniz hem de güzel yorumunuz çok mutlu etti. çok teşekkür ederim, selam ve sevgilerimi gönderiyorum...

      Sil
  12. Fikir harika tasarım muhteşem. Ellerine sağlık hem çok kullanışlı hem de özgün bir çalışma olsun. Güzel günlerde kullansınlar kızçeler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, sevgili Juliette. böyle güzel beğenileri görünce çok mutlu oluyorum. kızçelerim adına da teşekkürler. sevgilerimle..

      Sil
  13. Tek kelimeyle bayildim :) harika bi geri donusum oomus ayrica. Cok yaraticisiniz.
    ellerinize saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim. ben kendi adıma yaratıcılık değilde dikkatli bakmak ve hayal edip, hayalimdekini aramak aramak olarak değerlendiriyorum. güzel yorumunuza mutlu oldum.

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Melisa. sevgilerimle..

      Sil
  15. merhaba. cok guzel fikir. ellerine saqlik. bu arada seni mimledim. beklerim bloguma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Aynur çok teşekkür ederim beğenin ve davetin için, ama ben mimlere katılmaktan çok hoşlanmıyorum. düşündüğün için sağ olasın. sevgiler...

      Sil
  16. ellerine sağlık özlemcim bende bayadır uzak kaldım..özledim vallahi..sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Havva özlettin, arada bakıyorum sende ablan da baya bir ara verdiniz, hadi artık birikmiştir işlerin.

      Sil
  17. ÖZLEMİM:)MAŞALLAH GÜZELİM BU NASIL BİR YETENEKTİR HARİKA BİR DEĞERLENDİRME :))HEMDE GÜNLÜK KULLANIMDA...ELLERİNE SAĞLIK CANIM GÜLE GÜLE KULLANSINLAR CAN TANELERİN ÖPÜYORUM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum ablam. her bayanın çekmecesinde olmalı diye düşünüyorum, günlük kullanımda çok işe yarar sanırım. can tanelerim adına teşekkürlerimi iletiyorum. sevgilerimle...

      Sil
  18. dönüşüm harika olmuş..çokta kullanışlı..Ellerine sağlık..kızlar keyifle kullansınlar inşallah.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Özlem. çok sağ olasın, sevgilerimle...

      Sil
  19. Çok iyi bir fikir sevgili Özlem,çekmece düzenleyici sayfanı da ziyaret ettim,çok başarılı güzel tasarımlar bana da fikir oldu sanırım uygulayacağım,teşekkürler.Selam ve sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Birsen. çok sevinirim sen de uygularsan ve de paylaşırsan çok iyi olur. birbirimizden fikir almayı çok seviyorum. benden de sana selam ve sevgiler...

      Sil