17 Temmuz 2014 Perşembe

Çocuklara Etkinlik - 3


                                                     Bayram Kesesi
Ramazan,  tatil, köy, derken baya bir uzak kaldım. Sabah biraz sizleri ziyaret edeyim dedim, 11’ den beri kalk otur ancak birkaç yorum yazabildim. Şimdi kararlıyım işim bitmeden kalmayacağım buradanJ
   Bu çantayı yıllar önce bir yerden Kızlara Etkinlikler adı altında topladığım işlerin arasına kaydetmişim, yabancı bir blog ama bir türlü bulamadım.
Aslında nereden aldığımızı hep kaydetmemiz gerekiyor ya bazen unutuyoruz işte.
  Çanta olarak geçiyor ama ben küçük hediye kesesi olarak düşündüm. Ayrıca çantalarımızın içinde güzel bir toparlayıcı da olabilir.
   Bayram geliyor, özellikle küçük güzeller için, içine toka, çikolata, küpe yüzük gibi bir şeyler konup, sürpriz yapılabilir. Küçük yakışıklıları da unutmamak gerek. Benim geçtiğimiz kurban bayramında; yakışıklı ve güzel yavrularım için hazırladıklarıma buradan bakabilirsiniz. Bu yılınkiler de bayramdan sonra, sürprizi kaçmasın.

                         




 Ben, bir kumaşı dikerken, kenarları atan bir kumaşsa, böyle hızlıca alevden geçirip kenar atmasını pratik bir şekilde önlüyorum.

 40 * 40 cm ölçülerinde kestiğim iki kumaşı, birleştirerek diktim.  38 * 38 cm.‘ lik bir kare elde ettim.




                         Kırmızı iple ve düğme ile işaretlediğim yerlerden diktim.


İlk başta düğme ile süslemeyi düşünmüştüm ama kumaşıma uymadığı için düğme dikmeyi uygun görmedim, siz isterseniz uygun bir kumaşta kullanabilirsiniz.







                                 Şimdilik içini kumaş ve boncuklarla doldurdum.

                                   İnci boncukla biraz kokoş oldular galiba J)


Şimdi fark ettim de kırmızı ve yeşil renkleri kullansam sanki bir çilek olacakmış.

                                       Sevgiyle kalın güzel arkadaşlarım…

17 yorum:

  1. gercekten super anlatmıssın cokda guzel olmus ;) emegine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Gülşah.
      çocuklarla çok fazla iş yaptığımdan mıdır, yeni başlayan arkadaşlara yol göstersin diye midir, açıklayıcı anlatmayı seviyor ve uygun buluyorum. sevgiler benden sana ve güzel yavrularına...

      Sil
  2. harika harika :) ben de yapmak istiyorum elbette kendime bayram hediyesi:) çantama atarım mutlaka içine koyacak bir şey bulurum ellerine sağlık arkadaşım kızları öpüyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel olur Neslihan, hediyelerin en güzeli insanın kendisine yaptığıdır, kendini mutlu eden, etrafını zaten mutlu eder. ne güzel olur çantanın içinde hele bizim ki gibi kokoş yaparsan :))
      Yusufçuğu öptüm, sevgiler....

      Sil
  3. eskiden mendillerimiz vardı kenarları oyalı yada işlemeli.son bir kaç yıldır bıraktım mendil hediye etmeyi.oysa sahip çıkmalı değerlerimize.sen bu işi çok güzel yapıyorsun.
    kese çok keyifli ve şık.ellerine sağlık özlemciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tamamen unutmuşum mendilleri, eskiden ben de bir kaç defa içine harçlık koyup vermiştim çocuklara, (maalesef oyasızdı benimkiler ) bulursam bu defa yine koyayım hediyeliklerin arasına. çok iyi hatırlatma oldu teşekkür ederim.
      seviyorum biliyorsun bu eski işleri. inat ediyorum, bazı gelenekleri yaşatmak için hayırlısı bakalım.
      beğenmenize çok sevindim ve çok çok öpüyorum, sevgiler...

      Sil
    2. iyi ki inat ediyorsun sevgili özlem :)

      Sil
  4. ne kadar güzel olmuş,yapım aşaması da zor değil,elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet zor değil aslında, ben biraz zorlandım gerçi yaparken, tam yapım aşamaları gösterilmemişti. ama çözünce, zor değilmiş. çok teşekkür ederim. sevgiler...

      Sil
  5. Çok hoş olmuş, yapılışını anlatman da çok iyi olmuş, ellerine sağlık, sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Hülya. seviyorum, anlatarak, kolaylık göstermeyi işlerimde.
      selam ve sevgiler...

      Sil
  6. Çok güzelmiş Özlem beğendiğim bir markanın fermuarsız çantası var kullanışlı olmaz diye almıyordum bu modele yakın bir şey dikilip içine konabilir güzel bir fikir verdin ayrıca hediye kesesi olarak ta çok anlamlı belki bende buna benzer bir sürpriz yapabilirim bizimkilere ellerine aklına sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ olasın Meltemciğim. eminim o çantanın çok daha güzelini yaparsın sen. ayrıca ağız kısmını da kullanışına göre ayarlayabilirsin.
      kesinlikle yavrularına bir bayram sürprizi yapmalısın.çok mutlu olurlar. Uğura da uygun bir şey bulmalı. ben de erkek yeğenlerime düşünüyorum farklı bir şey ama daha pek bir şey çıkmadı. öpüyorum küçükleri sevgiler...

      Sil
  7. Ne kadar güzel olmuş..Yapılış aşamalarıyla anlatman da çok iyi olmuş ..Bize de güzel bir fikir oldu.Ellerine sağlık Özlem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Fatma. beğendiğine ve fikir aldığına çok sevindim. görüşmek üzere, sevgiler....

      Sil
  8. Ne kolaymış sen anlatınca :) Bi de güzel fotoğraflarla üstelik :) Çok teşekkürler Özlemcim :) Bence de bayramlarda çocukları sevindirmek lazım böyle güzel sürprizlerle ;) Hem bayramlar en çok çocuklara gelir di mi :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayramların tüm yavrularımız için çok özel ve güzel geçmesini hep isterim Esenciğim. beğenmene sevindim. elimden geldiğince kolay görülür anlatmaya çalıştım. başarabildiysem ne mutlu bana. Nehir ve Denizi çok öpüyorum, seni de :)

      Sil