13 Ağustos 2014 Çarşamba

Tabure Kaplama






   Bu küçük motifleri birkaç ay önceki bazı paylaşımlarımda burada ve burada görmüşsünüzdür. Öreli baya oldu ama ancak paylaşabildim. Güzellerimin odasındaki tabureyi kapladım. Motiflerimi taburenin üzerinin deri olması sebebiyle minder şeklinde değil de kaplama biçiminde yerleştirdim.

  Burada kullandığım iplerin tutarı en fazla 50 kuruştur. Yüncüye gittiğimde kapının önünde ve yerde bulunan yün dolu bir sepet gördüm. Sordum:” Sararak sattığım iplerden kalanlar.” Diye bir cevap aldım. Küçük küçük fakat rengârenk yumaklar vardı. Bende bir poşet, çeşit çeşit ip seçtim. Toplam 4,5 Tl ödedim. Minik minik artan yünler olduğu için çok ucuza veriyordu. Taburemizi kaplamak için de işte bu iplerden bir kaç küçük yumak kullandım. Eğer bu örgüm için dört renk normal yumaklardan alsaydım 15 TL civarında para ödeyecektim. Ve artan ipler yine tek başına bir işe yaramayacaktı. Böyle küçük motifli işler için yüncülerin bu küçük yumaklı sepetlerine bakmakta fayda var.




















44 yorum:

  1. ellerin dert görmesin çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin. çok teşekkür ederim, sevgilerimle...

      Sil
  2. Özlem tasarruf etme ve geri dönüşüm konusunda senden öğrenilecek çok şey var çok güzel olmuş renklerde çok uyumlu eline sağlık güzel günlerde kullanın canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler meltemciğim, öğrenmelerimiz hep karşılıklı, ne mutlu ki güzel paylaşımlarda buluşabiliyoruz, beğendiğine sevindim. selamlar...

      Sil
  3. çok şirin olmuş renkler harika zaman tasarruf zamanı ellerinize sağlık selamlar...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim, güzel yorumunuza, benden de size selam ve sevgiler...

      Sil
  4. Cok hos olmus ya bi yerde görmüstüm sandalyelere tipki bu sekilde sakallı ipten örülmüs parcalar gecirmisler oda cok güzeldi ama tabi cok pahaliya maloluyor malesef motiflerde harika güle güle kullanin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ olasın sevgili nurcan. evet sakallı ip biraz daha masraflı oluyor, ama çok şık duruyordur eminim. teşekkürler ve sevgiler ...

      Sil
  5. Önemli olan az masrafla ortaya böyle güzellikler çıkarabilmek,ellerine sağlık Özlemciğim.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim mehtap ablam. beğendiğine çok sevindim. selam ve sevgilerimle...

      Sil
  6. bayıldım çok cici olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler sevgili yonca, sevgilerimle...

      Sil
  7. Benimde var böyle motiflerim örülmüş ama bir araya getiremedim bir türlü.. Çok hoş olmuş ellerinize sağlık çok beğendim.. Banada fikir oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim sevgili Emine sana fikir olmasına , merakla bekliyorum motiflerini birleştirip paylaşmanı. çok sevgiler...

      Sil
  8. Çok güzel olmuş. Ellerine saglik. Renkler tam prenseslerin odasına göreymis hem de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Nilüfer, kızçe odası olunca pembeler lilalar ağırlıklı oluyor. bizde çok sevdik renklerini. sevgi ve selamlarımla...

      Sil
  9. Çok tatlı durmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim, sevgili Evren. teşekkür ederim ,sevgilerimle....

      Sil
  10. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık :)) Hem de çok ucuza malolmuş, gerçi el emeğine paha biçilemez ama kullandığımız malzemeleri ucuza temin edebilmek biz hobiseverler için oldukça önemli. :) Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Hülya. gerçekten öyle, o kadar çok yapmak istediğimiz şey oluyor ki , bazen de yapıp hiç bir işe yaramayan sadece zevk olsun diye yapılanlar var mesela, işte o zaman malzemelerin temini önem kazanıyor. güzel işler bunlar, malzeme aramak bulmak da ayrı bir keyif. sevgiler canım.

      Sil
  11. ÇOK ÇOK CİCİŞ OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK :))HEMDE TAM BENLİK TASARRUFLU...BU ARADA TÜL ÜZERİMDEKİ PONPONLARLA ÇOK GÜZEL KONSEPT OLUŞMUŞ ...GÜLE GÜLE KULLANSIN CANLAR:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ablam. o ponponları yapalı yıllar oldu ama birbirini çok iyi tamamladı. kızlar adına da teşekkürler, ayrıca beğenmene sevindim, sevgi ve selamlarımla ablam.

      Sil
  12. ay du anneme sölüyüm. pek sever :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar tam anne işi kesin sever, sevgilerimi gönderiyorum anneciğine de selamlar.

      Sil
  13. frp evet ailece oynanır ki çok keyifli oyun ve ilerleten olursa siyah kuşak bile olunabiliyooo :) yarışmaları bile var yani.
    bakın yorum yaptınız ya sizden sonra handan arkadaşımız da yorum yaptı, onlar da çoluk çocuk oynuyomuş kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Derin, hiç bilmiyordum biraz araştırdım tam bir hayal gücü geliştirici ve zevkli bir oyuna benziyor, öğrenip eğlenmek gerek. ilgine gerçekten çok teşekkür ederim, sevgiler...

      Sil
  14. Özlem,tasarruflu davranman çok güzel bir davranış,el emeği ile bunun birleşmesi apayrı bir haz.Benimde metal ayaklı üstü deri kaplama taburelerim var aylardır böyle bir şey yapmayı düşünüp durdum ama henüz başlamadım,kısmet...Çok şık olmuş kurdela ile bağlaman hoş bir detay ellerine sağlık.Selam ve sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Birsen. beğenmene mutlu oldum. bak senin de bir an önce başlamana vesile olur belki benim örtüm :)) önce iple zincir çelip bağlayacaktım ama , bir böyle denemek istedim ve kurdele benim de hoşuma gitti, sanki daha bir güzel durdu. benden de sevgi ve selamlar canım...

      Sil
  15. Bayıldım, bayıldım, bayıldımmm.. Harika olmuş elinize sağlık. Hep hayalim bir tabure kaplamak. Ama önce o tabureye sahip olmam gerekiyor :)))) Ben örgü ile kaplanmış taburelere bayılıyorum. İnşallah ben de bir tabure alırsam yapmayı deneyeceğim.
    Yakında blogumda kendi çalışmaları ile yer alacak hamarat hanımlara da yer veren bir bölüm açmayı düşünüyorum. Özellikle bu modelle sizi de mutlak beklerim İnşallah. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baktım bu gün derya bloğuna, çok iyi düşünmüşsün,hatta sevgili denizin paylaşımlarını çok beğendim. davetin için teşekkür ederim, ben senden güzel etamin işlemeli bir tabure kaplama beklerim doğrusu, çok şık olacağına inanıyorum. bekliyorum güzel paylaşımını sevgiler...

      Sil
  16. çok şirin bir çalışma olmuş. parça iplerle böyle güzelliklerin ortaya çıkması mükemmel hemde düşük bir maliyetle :)) tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel olan işler bir de düşük maliyetle olunca daha bir güzel duruyor sanki, teşekkür ederim...

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, doğrusu yorumunuza çok şaşırdım,dönüp dönüp baktım gerçekten hava durumu yayını vardı. beğenmenize sevindim tekrar teşekkürler...

      Sil
  18. Harika:) Hep görüp çok beğeniyorum,ama bir türlü yapamadım..Renk seçimlerinizle de çok şık ve sevimli görünüyor;elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa sevgili Deniz o harika örgülerinin arasında kesinlikle yapmalısın :)) farklı bir güzellik katacağına inanıyorum. teşekkür ederim sevgilerimle...

      Sil
  19. Ne güzel olmuş, bayıldım :) Perdedeki ponponlara da :)
    Bence de küçük paralara da mutluluk var isteyene, kapı önünde, kıyıda köşede, mutlaka var Özlemcim, iş ki bakmasını, görmesini bilmekte :)
    Güle güle kullansın kuzular :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Esen, perdedeki ponponları ben de çok seviyorum, yapalı o kadar çok zaman oldu ki, kızlar büyüdüğü halde çıkarmaya kıyamıyorum. doğru söze ne denir bakmasını, görmesini bilmek, ne güzel söyledin ! sevgiler canım...

      Sil
  20. El emeği göz nuru pek şirin birşey olmuş:) Ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Nevin hanım, yorumunuza gerçekten çok sevindim, pek yorum yazmasam da çok severek takip ediyorum yaptıklarınızı. teşekkür ederim güzel sözlerinize ...

      Sil
  21. becerikli anne elini değdirdiğin her şeyi güzelleştiriyorsun.maşallah sana.çok beğendim.

    YanıtlaSil
  22. çok çok teşekkür ederim. daha önceki başka paylaşımlarımda ara ara gösterdiğim motiflerimi ilk siz farketmiştiniz. beğendiğinize sevindim.

    YanıtlaSil