nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

5 Eylül 2014 Cuma

English Home - Before & After


Hüküm yalnız Allah'ındır. Ben Allah'a tevekkül ettim, ve tevekkül edenler yalnız O'na tevekkül etsinler.
                                                                                                                Yusuf Suresi, 67


   Bu  mübarek Ayet-i Kerime 'yi  o kadar çok seviyorum ki sıkıntılı anlarımda okuduğumda içimi büyük bir huzur kaplıyor.  Bu güzel Cuma gününde de tekrar yazmak okumak ve rahatlamak istedim. Rabbim hepimize iyilik, güzellik, sağlık hayırlar nasip etsin inşeAllah, güzel arkadaşlarım…






   English Home ‘dan aldığım bu cicileri biraz süsledim. Biliyorsunuz taşlara olan tutkumu. Bu defa da böyle çıktı ortaya. 





















                                        Son olarak da sprey boyayla beyaza boyadım.






Hatırlarsanız Gelinciğimin doğum günü masasını böyle süslemişti.



                                                         Sevgiyle Kalın…


32 yorum:

  1. Gerçektende çok güzel bir ayet.Bende en sıkıntılı anlarımda Künfeyekün ayetini hatırlarım ve kendime gelirim elhamdülillah.
    taşlarla süsleme çok orjinal ve şık olmuş ellerine sağlık iyi günlerde kullan.
    Hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şeyi dilediği zaman, O' nun buyruğu sadece, o şeye 'Ol' demektir, hemen olur. YÂSÎN-82
      sanırım bahsettiğiniz ayet. okudukça huzur bulduklarımız.
      beğeninize sevindim, sevgiler.
      size de hayırlı cumalar...

      Sil
  2. Çok güzel bir değerlendirme olmuş, elinize sağlık:) Yapacaklarımızı yapıp ona sığınırız, karar onundur, hayırlısını versin duamı hep içten içe geçiririm. Elden gelen yapılmalı, ama ötesi artık ona bırakılmalıdır. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru Handan hanım, elden gelen yapıldıktan sonra teslim olup beklemek en güzeli.
      çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. benden de size çok sevgiler...

      Sil
  3. Özlemcim eskisinde çok çok daha güzel ve orijinal olmuş,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım. ben de bu halini çok sevdim. sevgilerimle...

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, sağ olasın.

      Sil
  5. Çok anlamlı olan bir ayet hatırlattığın için teşekkürler, taşlarla süsleme fikride de çok güzel olmuş Özlem ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de teşekkür ederim Meltemciğim, güzel sözlerin için. sevgiler canım...

      Sil
  6. amin,teşekkürler özlem
    yeni hali daha da güzel olmuş,english home bilsin
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yeni halini çok sevdim ve daha güzel görünüyor gözüme. çok teşekkür ederim, sevgiler ve selamlar...

      Sil
  7. Saludo tico y feliz fin de semana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Alexandra. size de güzel bir hafta sonu diliyorum. sevgiler...

      Sil
  8. Çok güzel olmuş :)) Güzel fikir :))
    Amin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Hülyacığım, sevgiler...

      Sil
  9. ilginç ya. english home da pek severim ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de seviyorum ama tekstilinden çok bu tip aksesuar ürünleri dikkatimi çekiyor.
      selamlar sevgili Derin.

      Sil
  10. çok güzel paylaşım teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkür ederim. sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Çok hoş olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Gülaycığım. sevgiler...

      Sil
  13. Çok güzel. :) Yeni keşfettim burayı Özlem Hanım. E. H. dekorasyon açısından güzel bir yer gerçekten. Ben de Kafa'ya bekliyorum sizi... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin. çok teşekkür ederim. kısaca ben de baktım bloğuna çok emek vererek dergini yayınlıyorsun. kolay gelsin.

      Sil
  14. çok çok güzeldi yorumuuuuun. hah haaa herşeyi yazmışım diil miiiii çok tatlı sölemişsiin. aldığım en sevimli yorum ki buuuu öykülerimle ilgiliiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi yani . bu kadar çok konu başlığının bir arada olduğu , anlaşılır bir yazı yazmak zor olsa gerek.

      Sil
  15. doğal objeler daha bir güzellik katıyor.çok şık olmuşlar özlemciğim.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğallık hep farkını gösteriyor :)) çok teşekkür ederim. sevgilerimle...

      Sil
  16. Ayet ne guzel. İlginc ve cok dogal olmus yaptigin da.ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Seçil. sevgiler...

      Sil