nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

10 Ekim 2014 Cuma

Çocukları Sevindirelim



 “ Kul kendisinden bir şey istendikçe kızar, Allah ise kendisinden bir şey istenmedikçe kızar “ 
   TRT ' nin İyi Fikir programında; Mustafa Akgül hocadan duyduğum, bu sözü çok seviyorum ve bu mübarek Cuma gününde dua ederken Rabbimizin sonsuz rahmetinden iyilik, güzellik, sağlık, bolluk, bereket, huzur istiyorum hepimiz için.







                                                             Bayram Şekerleri


                                         Hayırlı Cumalar sevgili arkadaşlarım,
   Memleket bu haldeyken;  sanki her şey güllük gülistanlıkmış gibi,; incikle boncukla, çikolatayla şekerle uğraşmak ne kadar doğru bilmiyorum ama, iyi düşünmemiz, iyi işler yapıp, iyi davranmamız, dualar etmemiz belki de iyi gelir güzel ülkemize.
   Bu bayramda böyle sevindirmek istedim güzel yavrularımı. Fıstık ezmesi kavanozlarını; şekerle, çikolatayla kısacası zararlı ne varsa onunla doldurarak mutlu ettim canlarımı diyerek ilk eleştiriyi kendim yapmış olayım :))
Napalım bayram demek çocuk demek, çocuk demek şeker demek anlayışı hiç bitmeyecek sanırım. 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
                                                                                                                                                                           







   Soslu fıstıkları küçük tül parçalarına sararak tadının tatlılara karışmamasını sağladım. 
















Daha önce kışlık salça ve reçel kavanozlarımı süslerken buradan  ücretsiz olarak  hazırladığım etiketler vardı biliyorsunuz, onları yavrularım için bu defa böyle yazdım. ( bir kaç modelde ücret alınmıyor. )








            Küçük ayıcıklarımız şapkalarını takmış,  tatile gidiyor gibi değil mi ?











 Sevgiyle Kalın...





23 yorum:

  1. Ne iyi etmişsin Özlemcim, harika bir hediye olmuş :) Bayıldım ;) Ben de bu bayram kavanozlara akide şekeri doldurup, yakma çiçeklerimle süsleyerek bayramlaşmaya gittiğimiz yerlere götürdüm :)
    Paylaştığın için çok teşekkürler, güzel anlarımızı, fikirlerimizi paylaşalım ki, bu ağır hava azcık dağılsın...
    Güzel günlere ulaşmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalp kalbe karşı sözü uygun olur mu acaba bu duruma Esenciğim, aynı düşünmüşüz bu bayram ne güzel.
      ah keşke güzel paylaşımlarımızla dağıtabilsek bu kara bulutları. teşekkür ederim canım güzel yorumun için, öpüyorum yavrularını.

      Sil
  2. Bayılıyorum senin bu fikirlerine çok güzel olmuş canım ellerine sağlık düşündümde çocukken bana böyle bir bayram hediyesi verilseydi dünyalar benim olurdu herhalde çok beğendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Meltem. galiba benim hediyelerimi alan çocuklarda tam senin dediğin gibi hissediyor, mutlulukla merakla açıyorlar , onlar sevinince ben daha çok mutlu oluyorum. sağ olasın canım görüşmek üzere sevgiler...

      Sil
  3. Çok güzel bir fikir, ne ince bir davranıştır çocukları düşünmek. Çok sevdim gerçekten. Geçmiş bayramınız da mübarek olsun. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Merve hanım. çocukları, onlara bir şeyler yapmayı ve onları mutlu etmeyi çok seviyorum.
      sizin de geçmiş bayramınız kutlu olsun, dilerim güzel bir bayram geçirmişsinizdir. sevgilerimle...

      Sil
  4. Harika fikir, çocuk sevindirmek gibisi var mıdır? Çok güzel düşünmüşsün, kalbi güzel olanın, yaptığı da böyle güzel olur, ellerine sağlık, sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir yorum yapmışsın Hülyacığım. çok mutlu oldum, teşekkür ederim, sağ olasın.
      sevgiler canım.

      Sil
  5. Harika kavanozlar ve özenle hazırlamış her detaya bayıldım:) Çok incesiniz he kadar hoş olmuşlar. Çocuk olup bu güzel Kavanozlara sahip olmak varmış çok şanslılar:)) elinize yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim sevgili Handan hanım. güzel sözleriniz ve güzel yorumunuz mutlu eti. sevgiler...

      Sil
  6. Sevgili Öce umudu kaybetmemekle başlıyoruz ve güzel günler göreceğiz diyoruz bu vatan toprakları kolay kazanılmadı ve kolayda bırakılıp gidilmez.Biz ülke olarak çok sınavlardan geçtik bugünlerde geçecek bunlarıda atlatıcaz inş. kavanozlara ayrı içindekilere ayrı bayıldım küçük çocukların yüzündeki gülücükleri gözlerinden okunan okunan mutluluğu hayal edince bile bugünlerin karalığı aydınlandı.Ellerine yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle Sevil, ülkemiz çok güçlü ve bütün sadece bir sınav daha bu.
      çok teşekkür ederim küçükleri mutlu etmek çok kolay ve güzel gerçekten. çok sevgiler...

      Sil
  7. Çok iyi fikir ve çocuklara minik bir mutluluk dünyası sunmuşsun.. bana bile versen bayılırım nefis bir hediye ve çok zarif herşeyiyle.. Allah Razı olsun.. bir yetimin saçlarını okşasan cennette aldığın dereceleri almışsındır inşaAllah! Sevgiler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin, özlem. çok çok teşekkür ederim güzel sözlerin için sevgilerimle...

      Sil
  8. Bu bayramlık sizin çocuğunuz olsam ne olur? =) Benim annem de bi bayramlık zararlı şeyler yememize izin verse keşke =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim ol tabi, ne güzel bir kızım daha olur.
      arada yemeden olmuyor bu tatlıcıkları. anneciğine de sana da selamlar ve sevgiler güzel kızım.

      Sil
  9. Ne kadar güzel bir söz. O kavanozlar da harika ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Sevil. selamlar...

      Sil
  10. çocuk olup kapını tıklatmak geçti içimden..ve bayramınız kutlu olsun demek:)nasıl güzel o kavanozlar öyle:)))bu arada bayram demişken aklıma geldi..bizim kapımıza tek bir çocuk bile gelmedi bu bayram da:((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah özlemciğim çocuk olmak ne kadar güzeldi doyamadık bir türlü :))
      eskiden bizim kapımıza da çocuklar gelirdi, şimdi gelmiyor sanırım Kayseri deki üç yavrunun o acı olayı çok etkili oldu. çok tedbirli davranmak zorundayız. maalesef kötüler çocukların bayram keyfini, park keyfini bakkala gitme keyfini çoktan kaçırdı. keşke öyle kötüler olmasa da bayramlar eski bayramlar gibi olsa çocuklarımıza da.
      teşekkürler canım ...
      benim kavanozlarım kendi yavrularım, yeğenlerim ve kuzenlerim içindi.

      Sil
  11. valla resimlere bakınca benimde çocuk olasım geldi.ne güzel düşünce ve ne güzel hediyeler.harikasın sen arkadaşım güzel ve kocaman bir yüreğin var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim. şimdi bir düşündüm de çocuk olmak istediğimiz ne çok şey var. çocukken her şey daha mı güzeldi ? daha mı güzel görünüyordu ? bilmiyorum ama çocukluğumuzu hepimiz seviyoruz sanırım.
      çok sağ olasın güzel sözlerin için teşekkür ederim Dolunaycığım.

      Sil
  12. ne kadarda güzel düşünülmüş böyle maşaAllah size! kimbilir nasıl sevindi çocuklar ziyaretiniz geldiklerinde. :)) bizde çocukken her bayram mendil veren bir teyze vardı mutlaka kapısını çalardık yine mendil verecek diye nur içinde yatsın. ya da kim harçlık veriyorsa unutmuyorlar çocuklar. ömürlerinin sonuna kadar sizi unutmayacaklar Özlem hanım. ay nasıl bir enerji aldım sizden. :)) seneye Allah nasip ederse bu fikrinizi bu kadar yapamasam da mutlaka uygulayacağım! ellerinize yüreğinize sağlık!

    YanıtlaSil