nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

20 Ekim 2014 Pazartesi

DART ÖDÜLÜ

                                             


   Aslında bu gün başka bir yayın paylaşacaktım ama sevgili Havva kedilievintarzı bana çok güzel bir ödül vermiş. Ve o güzel ödülü özel olarak paylaşmak, özel olarak teşekkür etmek istedim. Sağ olasın Havvacığım.
  Araştırdığım kadarıyla yabancı blogerler arasında başlatılmış bir ödül oyunu ve  DessertsAbart tarafından  yemek de yemek bloğunun sahibi arkadaşımıza da verilmesiyle;  bizlere kadar ulaşarak bloglar arası tanıtım amacını da gerçekleştirmiş oluyor. Nereden nereye...
Kendisine ve bana ulaştıran, emeği geçen arkadaşlarıma teşekkür ederim.

Bu ödülü almanın şartı var o da :  
1-  Ödül fotoğrafı yayınlamak
2 - Size ödül veren blogun bağlantısını eklemek
3 - 15 Bloga bu ödülü dağıtmak

Ben de görevimi zevkle yerine getiriyorum: 

Bu on beş ismi seçerken çok zorlandım, kalbim tüm arkadaşlarıma hediye ediyor.


                                                      Sevgiyle Kalın...





4 yorum:

  1. Thanks so much.
    http://oceannekizsevgisi.blogspot.com/2014/10/dart-odulu.html

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim sevgili özlem.çok gururlandım ve mutlu oldum :))

    YanıtlaSil
  3. Ooo, çok mahçup oldum. Yeni gördüm çünkü, yürekten sevgilerimi gönderiyorum! İsmimle yayınlamanız ayrıca hoşuma gitti, böyle ilkkez karşılaşıyorum, çok mutlu oldum;))!!! Kocaman kalp uçurdum:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrıca listeye adınızı hemen ekliyorum;)! Mahçup selamlar:)

      Sil