nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

2 Ekim 2014 Perşembe

Geri Dönüşüm


                                                        

                                                             Tığ Kutusu

   Bu yayını aslında okullar tatile girdiğinde paylaşmak istiyordum, çocukların dolap temizliği yapılırken; biten boyaları da arada atılmasın diye ama olmadı.
     Tığ saklama kabımı, biten bir suluboya kutusundan yaptım. Yalnız burada kullandığım kutunun özelliği boyaların küçük küçük ve çıkarılabilen bölümlerin içinde olması.
   Yapalı üç dört yıl olması sebebiyle yapılış aşamalarını gösteremiyorum, çekmemişim o zaman. 


       








Boyamız bu şekilde tek tek çıkıyor. Bu güzel kutunun da bitmesini henüz ne için kullanacağıma karar veremesem de sabırsızlıkla bekliyorum.





İçini kendinden yapışkanlı kağıtlarla kaplayarak, tığlarımı koyacağım zeminin düzgün görünmesini sağladım.


                         Üst kapağını biraz elyaf ve kumaşla kapladım. Birkaç süsleme de tabiî ki…
                               Bu kutuyu tığlar için uygun gördüm, bundan sonraki Allah Kerim.
          Herkese çok güzel bir bayram diliyorum. Nasip olursa bayramdan sonra görüşmek üzere.


                  

                                  

                                                                      Sevgiyle kalın…


       


20 yorum:

  1. Çok hoş bir fikir olmuş suluboya kabından tığ kutusu, sen aklınla bin yaşa. Sevdiklerinle birkikte hayırlı, mutlu bayramlar diliyorum, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Esracığım. ben de sana çok güzel bir bayram diliyorum, selam ve sevgilerimle...

      Sil
  2. Boyle guzel fikirler ne kadar hos inanin benim hic aklima gelmez..elinize saglik..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ olun. geri dönüşüm yapmayı alışkanlık haline getirmek bir süre sonra her eskiye yeni gözüyle bakmayı kazandırıyor ve o zaman akla bir çok fikir geliyor. eminim bir kaç denemeden sonra sen de çok güzel fikirler çıkarırsın ortaya. sevgiler ve iyi bayramlar...

      Sil
  3. çok güzel ve şirin bir geri dönüşüm olmuş :) şimdiden gönlünüzce geçen mutlu bir bayram diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ben de sizlere çok güzel bir bayram diliyorum, sevgilerimle...

      Sil
  4. çok hoş özlem,
    ne şahanesin sen:)
    mutlu bir bayram geçirin ailecek
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim .çok zarifsin sevgili Havva . çok iyi bir bayram diliyorum bende sevgiler...

      Sil
  5. Emeklerine sağlık ne kadar güzel fikir =)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir bayram diliyorum Özlem ve bayılıyorum senin böyle hoş fikirler bulup gerçekten yapılabilir eserler ortaya çıkarmana.... ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok olasın Neslihan. ben de böyle güzel yorumlara bayılıyorum :)) beğenmene çok sevindim. Yusufcuğu öpüyorum, sevgiler canım.

      Sil
  7. Geri dönüşümlerin hep harika sonuçlar veriyor çok beğendim Özlem hayırlı bayramlar diliyorum sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim arkadaşım, beğendiğine geçekten çok sevindim. sevgiler...

      Sil
  8. Great!
    Espero que pases un fin de semana muy pura vida.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana da güzel bir hafta sonu diliyorum sevgili Alexandra. teşekkür ederim, sevgilerimle...

      Sil
  9. Ellerinize sağlık, gayet güzel olmuş, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, çok sağ olun. sevgiler...

      Sil
  10. ne güzel olmuş! çok ama çok beğendim.cidden süpersin sen!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim, selam ve sevgiler....

      Sil