nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

30 Ekim 2014 Perşembe

Geri Dönüşüm

                     



           
                            


                             



                                     Eski Kotları, Servisleri  ve Pet Şişeleri Değerlendirme

                                                                    Merhabalar…
    Sekiz on yıl kadar önce yapmıştım bu şiş kutusunu. Bir gazlı içecek şişesini kesip kızlarımın sanırım Ebrumundu 3 - 4 yaş civarı giydiği bir pantolonun paçasını keserek şişenin üzerine geçirmiş ve ağız kısmından içe kıvırarak tel zımba ile zımbalamıştım. 
  Aslında çok beğenerek uzun zamandır kullanıyorum ama kullandığım şişe 2,5 litrelik olunca hep gözüme geniş geliyordu.  " Hadi bakalım yenile sen şu şiş kutunu " dedim ve sonuç. 

Malzemeler : 
1,5 litrelik su şişesi
Amerikan servis
Çeşitli süsler



                                         



                             



                             


Bu servisleri kesip yapıştırıp bitirmeden rahat etmeyecek içim. Saksıdan sonra biraz tekrar gibi oldu ama ben çok sevdim. 


                                 



                                            
                 Yeni şiş kutum daha önce burada paylaştığım örgü kutumun yanında yerini almaya hazırlanıyor.




                                         Ödüller paylaştıkça güzeldir.


    Sade ve Derin bir çok arkadaşımıza ve bana  "En Şirin Bloglar" ödülünü uygun görmüş. Çok mutlu oldum. Kendisine çok çok teşekkür ediyorum.  
 Şöyle demiş Derin:  
“ Siz de dilerseniz verirsiniz arkadaşlarınıza böylece hepimiz mutlu oluruz ve bir çok arkadaşımızı tanırız.”  


/http://gulaycansever.blogspot.com.tr

/http://diktimdiktimgiydim.blogspot.com.tr

http://dikisedair.blogspot.com.tr

http://feyzanincicileri.blogspot.com.tr

http://atolye-kedi.blogspot.com.tr/

http://birdelininseyirdefterii.blogspot.com.tr

http://sihirligunce.blogspot.com.tr

http://4ncuev.blogspot.com.tr/

http://nslhnmaden.blogspot.com.tr

http://www.bakbuharika.com/





                                                     Sevgiyle Kalın...

38 yorum:

  1. Öyleyse ,ödüller paylaşıldıkça çoğalır diyorum.Teşekkür ederim sevgili ÖCE :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de teşekkür ederim, o zaman bekliyorum paylaşımlarınızı.
      sevgilerimle...

      Sil
  2. Harika bir geri dönüşüm harika bir sunum olmuş,üzerindeki aksesuarlara bayıldım ellerine sağlık Özlem'ciğim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Mehtap ablam. öyle içimden geldiği gibi süslemeye çalıştım. beğendiysen ne mutlu bana ablam. selamlar...

      Sil
  3. ay çok tatlı olmuş,o minik şişler ve örgü ise ayrı havalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o minik şişler mutfakta kullandığımız bildiğin çöp şişler Havvacığım. kesip , boncuk yapıştırıp şiş yaptım minik örgüme. çok teşekkür ederim. sağ olasın.

      Sil
    2. ay şimdi daha da çok bayıldım

      Sil
  4. Hello, I have a beautiful giveaway in my blog. You are invited. See you and kisses.
    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    I love your work.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. davetiniz için çok teşekkür ederim. çok güzel hediyeleriniz var. ancak ben katılamayacağım. lütfen darılmayın bana. başarılar diliyorum. ben de sizin bloğunuzu çok beğendim. görüşmek üzere, sevgiler...

      Sil
  5. Eski şiş kutunuz tatlıymış, yenisi de pek hoş olmuş, ellerinize sağlık, güle güle kullanın! :) Ödül için çok teşekkür ederim, çok naziksiniz. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. ödülümü sizle de paylaşmaktan çok mutlu oldum. selam ve sevgilerimle...

      Sil
  6. her iki halide çok güzel ve şirin.ellerine sağlık sevgili özlem.
    ödül içinde ayrıca tebrik ediyorum.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim. çok öpüyorum , selam ve sevgilerimle...

      Sil
  7. kendimi geri dönüşüme sokasım var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni bilmem, arkadaşım ama galiba bazen bir çok kişinin geri dönüşüme girmesi gerekiyor :))
      sevgiler...

      Sil
  8. Ellerine sağlık,her iki haliyle de şiş kutusu çok güzel.Fikir harika,üzerine yapmış olduğun süslemelerde harika,selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Birsenciğim. beğendiğine sevindim. sevgiler...

      Sil
  9. öncelikle nazik ve ince davranış sergileyip bize de ödülü layık gördüğün için kendi adıma çok teşekkür ederim Özlemcim..
    ve bu güzellikler harika olmuşlar..özellikle servis ve pet şişe ikilisinden yaptığın..bayıldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim Özlemciğim. güzel olanı güzelce paylaşmak istedim.
      servisle kapladığımı açıkçası ben de daha çok sevdim. diğeri zaten çok eskimişti. teşekkür ederim güzel yorumun için arkadaşım. sevgiler...

      Sil
  10. Bambu servisle ne güzel olmuş şiş kutusu, üzerindeki aksesuarlar da çok yakışmış, çok sevdim, saksıda da çok hoş duruyor, unutmazsam ben de yapayım Özlemcim, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Banu ablam. yaparsan çok mutlu olurum. şimdiden merak ettim senin elinden nasıl bir güzellik çıkar ortaya. kolay gelsin ve sevgiler ablam.

      Sil
  11. Vaay çok tatlı olmuş. Her türlü şeyde kullanılır ki bu. Gerçi benim masam hariinde diyelim =) Malum dağınıkım ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak dağınık olmana çok sevindim. çünkü bu senin çalıştığını gösteriyor. derli toplu duran bir masa da fazla ders olmuyordur diye düşünürüm ben. evet başka türlü de kullanılabilir doğru söylüyorsun. şimdi düşününce güzel bir kalemlik olabilir. hadi bakalım sen mi önce yapacaksın ben mi süren başladı. ama dur sana biraz süre vereyim, malum sınav haftası. sevgiler güzellik.

      Sil
    2. Yalnız benim masada değil de başka her yerde çalıştığım düşünülürse =)

      Sil
    3. olsun olsun çalışın da önemli olan o, neresi olursa olsun fark etmez :)) sevgiler canım.

      Sil
  12. Çok sevimli bir geri dönüşüm olmuş Özlemcim üzerindeki minik örgüye bayıldım birde bir şey soracaktım şu ipi dolaştırmadan içinden nasıl ip çıkarıyorduk ben unutmuşum bütün iplerimi dolaştırdım zahmet olmazsa kısacık açıklarmısın şimdiden cevap için çok teşekkürler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zahmet ne demek Meltemciğim. kısaca ; Baş ve işaret parmakları yumağın tam ortasına sokup içinden küçük bir tutam ip çıkarıyoruz.Bu tutamın içinde ipin ucun bulup örmeye başlıyoruz.
      istersen, nisan ayında paylaşmışım arşivimden bakabilirsin.
      çok çok teşekkür ederim canım. selam ve sevgiler...

      http://oceannekizsevgisi.blogspot.com.tr/2014/04/battaniye-modeli.html

      Sil
  13. ÇOOOK hoş olmuş özlem hanım!!

    süppppper :)

    kot da çok şık durmuş ayrıca :)

    bu arada yarın blogumda yeni öykü serim başlıyor, beklerim efendim sizi de, sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.
      bakalım neler yazacaksın, merakla bekliyorum, kolay gelsin.

      Sil
  14. Ne kadar hoş olmuş insana ilham veriyorsun.. emeklerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Özlem. fikir verebiliyorsam ne mutlu bana :))

      Sil
  15. Bende bir ödülün var alır mısın =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen bakıyorum çok çok teşekkür ederim.

      Sil
  16. minik örgü ne sevimli olmuş öyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Seçil. sevgiler...

      Sil
  17. bayılıyorum böle fikirlere yaaaaa :) bi de sen şirinsin ki sahiden işte yaaaaa :))))

    YanıtlaSil