nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

20 Ekim 2014 Pazartesi

Ponponlu Fular

            
                                                    Yarım İşler Ülkesi
   Bir varmış bir yokmuş, evvel zaman içinde kalbur saman içinde; bir yarım işler ülkesi varmış. Bu yarım işlerin cadı mı cadı bir sahibi varmış, bir sürü işe heves eder, başlar başlar bırakırmış. Bu yarım işler o kadar çok çoğalmış ki, başladığı işi bir türlü bitiremeyen doyumsuz sahipleri “ Yeteeer!.. Sizden skıldım artık” deyip onları bir bazanın altına tıkıvermiş.
   Gel zaman git zaman aradan aylar hatta yıllar yıllar geçmiş. Sahibi yeni işlere başladıkça başlamış, onlarda biriktikçe birikmiş. Artık kendilerine ayrılan bölüme sığamaz olmuş.” İmdaat imdaaaat “ diye bağırmaya başlamışlar. Bir gün cadı sahipleri bu sesi duymuş, onlara çok acımış hatta onları çok özlediğini fark etmiş.
   Bulundukları karanlık köşeden çıkarıp, bir güzel havalandırmış, koklamış, sevmiş, sevinmiş. “ “Aaa !. aa... Neler neler varmış “ diye de çok şaşırmış. İçlerinden en çok sesi çıkanı değil de bir kenara sıkışmış, buruşmuş bu fuları ilk olarak tamamlayıp güzeller güzeli prenseslerinin boynuna takmış. 

                    Masal burada bitmemiş tabi ki ; darısı diğerlerinin başınaymış...













 Örecek olursanız bu modelden; çiçekleri yaparken zincir olarak bırakmayın. Üzerini mutlaka sık iğne geçin. Benim örnek aldığım modelde zincirdi, ben de öyle yaptım ütülemesi çok zor oldu ve dik durmuyor. 















                                                                  


                                                            Sevgiyle Kalın...

22 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim , Havva. selamlar...

      Sil
  2. Sendemi brütüs:) bu güzellik iyiki bitmiş. Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef, ben de :)) yarım işi olmayan hanım var mıdır acaba?
      sevgiler Fatmacığım sağ olasın.

      Sil
  3. hahah hikayenin devamı gelsin ama:D Çok güzel olmuş fular diğer yarım işleri de merak ettim şimdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğrusu ben de o yarım işler nasıl biter diye merak ediyorum :) Hayırlısı Allah 'tan.
      çok teşekkür ederim , sevgiler ...

      Sil
  4. Havaların soğuması ile el işi çalışmaları özellikle yarım işlerim bir kaç gündür benimde gündemimde:)Masal tanıdık geldi bu nedenle:)Devamını bekleriz,çok güzel bir fular güle güle kullanın.Selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım yalnız değilim bu konuda. desene ileriki günler yarım işler için paylaşım günleri olabilir. çok teşekkür ederim beğenilerin için. sevgiler canım.

      Sil
  5. elbet bir gün yarım işler bitecek benimde ::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamlayalım bakalım şu işleri artık. ben sıkıldım bu yarım işlerden, aklımdaki yenileri yapmaya vakit bulamıyorum. inat ettim inşeAllah önce yarımlar. hayırlısı bakalım. çok çok sevgiler...

      Sil
  6. çok güzel olmuş..yaratıcılık başkadır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel sözlerin masalım içinse çok teşekkür ederim sevgili Dilek. yok fuların modeli ise sanırım gözünden kaçmış, motifin açıklamasını fotoğraflar arasına yazarken belirtmiştim model aldığımı. tabi netten ama nereden olduğunu ne sor ne ben söyleyeyim. çünkü bu örgüyü kaç sene önce başladım onu bile hatırlamıyorum :)) sevgilerimi gönderiyorum sana ...

      Sil
  7. Ellerinize sağlık.Paylaşım için teşekkürler.Bu arada blogumda çekiliş düzenliyorum, beklerim :)
    http://yasamizi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili gamze.
      davetin için çok teşekkür ederim ama kırılmazsan ben çekişleri ve mimleri pek sevmiyorum. sevgiler olsun sana...

      Sil
  8. It is so cute.
    Abrazos muy ruidosos desde Costa Rica.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Alexsandra. Costa Rica ' ya sevgiler...

      Sil
  9. aynı ülkede yaşıyoruz galiba :))
    fular şık güzel daha ne demeli.çok beğendim ama en çok masalı beğendim :)
    ellerine emeğine sağlık özlemciğim.
    sevgiler..
    prensesleri öp yerime

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim ülke baya büyük bir ülke galiba :))
      çok çok teşekkür ederim. kızların selamı var güzel öğretmenlerine.
      sevgilerimle...

      Sil
  10. Ahaaa,bir cadı da ben,yapıp bitirdiklerim kadar bitirmediklerim de var.İyi ki bitirmişsiniz,çok hoş olmuş,renkler de çok güzel.Ellerinize sağlık.
    Size bir ödülüm var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel, çoğalıyoruz. bu kış yarım işler paylaşımlarının çok olduğu bir kış olabilir gibi geliyor.
      ödül için çok çok teşekkür ederim. sayfana da yazmıştım. çok mutlu oldum. çok sağ olasın. ben de biraz aşağıda dağıttım ödüllerimi. sevgiler...

      Sil