26 Kasım 2014 Çarşamba

Geri Dönüşüm



                                                            Kurabiye Kutusu
   Biliyorum son zamanlarda sıklıkla geri dönüşüm karşınıza çıkmaya başladı sayfamı açtığınızda ama ben bunu çok seviyorum. Nedense hobi dendiğinde de ilk aklıma gelen bu işler oluyor.
    Bu kutuları da kağıttan kaplanmış olarak yabancı bir blogta görmüştüm. Ben daha sıcak olacağını düşündüğüm için kumaşla kaplamayı tercih ettim.
   Hazırladığım bu kutulardan siz de yaparak; sevdiklerinizi ziyarete giderken benim gibi kurabiyelerle doldurup, ikram edebilirsiniz.  İçine makyaj temizleme pamuklarınızı, ya da yazın dalından toplanmış, tazecik mis kokulu ıhlamurlarınızı veya yavrularınızın tokalarını koyabilirsiniz. Kim bilir belki de kuzucuklara bayram hediyelikleri bile konabilir. Benim aklıma şimdilik bunlar geldi. Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.






































                                                           Sevgiyle Kalın...

26 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, akıl akıldan üstün lafını bu nedenle çok seviyorum, ne güzel kurabiyeler bitince değişik bir sürü amaca da hizmet eder ( ilk aklıma gelen iri kolyeleri saklamak oldu mesela, tozlanmadan derli toplu ) :)) sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumunuza. kolyeler için geçekten çok iyi bir saklama şekli olabilir, denemeli mutlaka. sevgi ve selamlar...

      Sil
  2. ben de bayılıyorum DIY fikirlere,
    ve şahane olmuş,çocukların da kıymet bilmesi için böyle şeylerle tanışması şahane olur.
    eline sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Havvacığım. kesinlikle haklısın, çocuklarımızın tüketimden üretime doğru bilinçlenmesi ve eldekilerin değerini bilmesi adına çok önemsiyorum böyle işleri. sevgilerimle...

      Sil
  3. Harika fikir çok güzeller emeklerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Emine, sevgiler...

      Sil
  4. Süper fikir ve de çook güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ olasın sevgili Feyza. sevgiler.

      Sil
  5. aaaaaa hiç aklıma gelmezdi valla,ellerinize sağlık,atılmadan önce uzuuuuun süre daha kullanımda :) sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim, ikinci şans her zaman güzeldir :))

      Sil
  6. Arkadaşlara katılıyorum harika bir fikir Özlemciğim her biri ayrı güzel olmuş ellerine sağlık.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim , sevgili Mehtap ablam. beğendiğine sevindim,sevgiler...

      Sil
  7. Gerçekten çok güzel bir hediye fikri ,aklımda bulunsun ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Meltemciğim. bazen hediyelerden daha hoş oluyor sunum ve veriliş şekli. yaparsan merak ederim :)) sevgiler canım...

      Sil
  8. Ellerinize ve fikrinize sağlık, çok güzel olmuşlar. Benim favorim çuval ve tül kullandığınız:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler sevgili Gülay. beğendiğine çok sevindim. sevgiler...

      Sil
  9. oleeeey oleeey anneme halama yengeme sölüyüüm ilgilenirler bunlarlaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her kadının içinde vardır böyle kutuları değerlendirme isteği. eminim çok severler. belki sende paylaşırsın bizlerle :)))

      Sil
  10. Great idea.
    Feliz fin de semana desde Costa Rica.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim. sevgiler...

      Sil
  11. Aslında neden olmasın yapılmayacak bir şey değiller ama gel gör ki vakit bulamıyorum... Ama çok güzeller emeklerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o vakit problemi hep var Özlem. zaman zaman ben de aynı sorunla karşılaşıyorum. belki bir gün yaparsın. sevgiler ve selamlar...

      Sil
  12. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş. Sizi yeni keşfettim. Ne kadar da geç kalmışım keşfetmekle. Bir ara kahvemi alıp blogunuza takılacağım. Ben de sizi bloguma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir yorum bu. hoş geldin mutlu ettin. çok sağ olasın. çok sevinirim şöyle uzun uzun misafirim olursan ve arada düşüncelerini paylaşırsan. ben de hemen geliyorum. görüşmek üzere sevgiler...

      Sil
  13. Bu geri dönüşüm bir harika!
    geri dönüşüm ne olursa olsun gözümde zaten ayrıcalıklılar, bu fikre de bayıldım.
    güzel yaratıcı fikirlerle kalın.
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  14. Ama çoook tatlılar. Şimdi napıyoruuz? Markete koşup bütün konserveleri eve depoluyoruuz =D

    YanıtlaSil