13 Kasım 2014 Perşembe

Kuru Meyveli Elma Dilimleri









    İsim bulamadım bu meyve sunumuma. En uygunu bu gibi geldi. Bir yerde aralara sıkıştırılmış bir fotoğrafta görmüştüm. Üzerinde fıstık ezmesi, ceviz ve çikolata olduğunu düşündüğüm bir şeyler vardı. Bir şeyler vardı diyorum çünkü, ne bir tarif ne bir anlatım. Sadece bir küçük bir fotoğraf . 



    Fikir çok hoşuma gitti. Ben de evde üzerine koyabileceğim uygun ne varsa onları koydum. Biraz süsledim ve sonucu çok beğendim. 
   Bu arada yıldızımı gördünüz mü ? Derya Baykal 'ın programında gördüm ve çok beğendim. İki gündür fırsat buldukça örüyorum , paylaşırım sonucu nasip olursa bir kaç güne...



Üzerine koyduğunuz her ne olursa stık ezmesinin üzerine  hafifçe bastırın ki  yapışsın, yerken düşmesin.










     Hani şöyle gecenin  bir saati olur tam yatacaksınız, aklınıza tatlı bir şeyler düşer. Bakarsınız, gerçek bir tatlı yeseniz geç olmuş, meyve yeseniz “ of!..  şimdi kesmez” dersiniz boş verip yatarsınız aklınızda kalarak. İşte tam öyle zamanlar için diyebilirim. Ne tatlı ne meyve … İkisi arası ama ne ağır ne hafif. Tam tadında .

                                                Bereketi Bol Olsun…




38 yorum:

  1. Harika bir sunum olmuş Özlem'ciğim ellerine sağlık.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ablam. beğenmene sevindim. sevgilerimle..

      Sil
  2. tablo gibi, ne varsa doğada var işte. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru Emelciğim, tazesi, kurusu yeşili, sarısı doğanın doyulmaz güzelliği. teşekkür ederim.

      Sil
  3. Görüntü müthis :) Elinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tadı da müthiş desem abartmamış olurum herhalde sevgili Şule. sevgiler...

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. size de çok güzel bir gün dilerim sevgili Alexandra. teşekkür ederim.

      Sil
  5. Hoş ve faydalı zaten görseli bile yetiyor :)) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Gülay, sevgilerimle...

      Sil
  6. Görüntü şahane,afiyet olsun,bal kaymak olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim. selam ve sevgilerimle...

      Sil
  7. Öncelikle o yıldızı çok merak ettim sabırsızlıkla bekliyorum sonucu elma dilimlerine gelince hiç bu kadar albenili elma dilimi görmemiştim nefis olmuş eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıldız uzun zamandır yaptığım en keyifli işlerden oldu Meltem. sanırım bir kaç yerde kullanacağım. umarım evi doldurmam yıldızlarla. elmalar benim elime geçince kendileri bile şaştılar herhalde hallerine :)) sevgiler canım teşekkür ederim.

      Sil
  8. özlem,
    gözüm de gönlüm de bayram etti,
    şahanesin,yıldızsın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok iyi geldi bu güzel yorum da, senin güzelliğin, güzel bakışın harika ve çok mutluluk verici sevgili Havva. teşekkür ederim.

      Sil
  9. Gerçekten hem göze hem mideye hitap ediyorlar şu an yanımda olsalar hiç şansları yoktu :)
    Benim iki blogum var biri "Görsel dunyam" diğeride "Duru Yazılar" karıştırmadın değil mi? büyük değişiklik yapmışsın diye yorumundan o anlamı çıkardım =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karıştırmışım tabi ki :)) google + dan girince ilk görsel dünyam adlı sayfan çıktı. ben de isim değişikliği hatta köklü bir değişiklik yaptın sandım. biraz da şaşırdım doğrusu. açıklaman için teşekkür ederim. ben duru yazılar sayfanla devam edeyim. teşekkür ederim elma dilimlerime güzel yorumun için .

      Sil
  10. offf muhteşem görünüyorlar özlemciğim.valla bakarken ağzım sulandı.hasta yatıyor olmasam kalkıp yapacağım o derece.kızçem gelince söyleyeyim belki yapar :) sunumun ve fotoğrafların süper!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önce çok çok geçmiş olsun dileklerimi ileteyim. bu elmalar hastalık zamanında şifa kaynağı sanki. bol vitaminli ve lezzetli ama dediğin gibi bu durumda yapacak biri lazım.
      çok teşekkür ederim tekrar geçmiş olsun. sevgiler...

      Sil
  11. Muhteşem bir sunum yemek dergilerine kapak olacak cinsten:) eline sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo... çok güzel bir beğeni:)) çok teşekkür ederim sevgili Fatma. sevgiler...

      Sil
  12. Müthiş bir görüntü!

    (Bu arada 2. bölüm çoktan blogda, 3. bölüm de pazartesi blogda. Çok fazla ziyaret etmiyorsunuz anlaşılan! Şaka şaka, sevgiler)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudum okudum. bu arada google + dan sayfana girmek istediğimde Maalesef, aradığınız sayfa bu blogda yok. diye açılıyor. sanırım beni yanıltan o oldu.
      hikayen çok güzel gidiyor.
      yorumun için teşekkürler...

      Sil
  13. şahane bir görüntü olmuş.
    ayrıca yıldızlarınızıda güle güle kullanın çok şirin olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim, selam ve sevgiler...

      Sil
  14. blogunuzu iade-i ziyarete geldim.elma sunumlarınız çok güzel.yıldızı da çok beğendim.annemde derya baykal da görmüş ,yapmış bana da öğretti.bende rengarenk yapmayı düşünüyorumm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz :)) yıldızları ben de çok sevdim hem kolay hem zevkli bir örgü. yarın nasipse yenilerini paylaşacağım. teşekkür ederim,

      Sil
  15. çok sağlıklı ve enfes görüntülü:)bayıldım bunlara Özlem:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bayıldım Özlem. nefis bir tat. güzellere yapmalısın . öpüyorum canım...

      Sil
  16. Çok hoş fikir bayıldım..

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık özlemcim ..bende isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istediğin elma olsun Havva :)) özledik neredesin. teşekkürler canım sağ olasın.

      Sil
    2. sorma özlem yaa baya oldu girmeyeli..
      özlemişim sizi :)

      Sil
    3. biz de canım. ne zaman hazır hissedersen artık, hadi hayırlısı.

      Sil
  18. ay bu ne harika bir şey olmuş bravo ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Bahar. sevgiler...

      Sil