23 Kasım 2014 Pazar

YILDIZ


                       


Bazen

Yıldızları süpürürsün, farkında olmadan, 
Güneş kucağındadır, bilemezsin. 
Bir çocuk gözlerine bakar, arkan dönüktür, 
Ciğerinde kuruludur orkestra, duymazsın. 
Koca bir sevdadır yaşamakta olduğun, anlamazsın. 
Uçar gider, koşsan da tutamazsın...

                                                         William Shakespeare







































Farkına varmamız, kendi değerimizin, sevdiklerimizin, elimizdekilerin farkına varmamız ve şükür etmeyi unutmamamız dileğiyle sevgiyle kalın…



16 yorum:

  1. AMA BUNLAR ÇOK GÜZEL OLMUŞ:))AMİN...DUALARIMLA ALLAHIMA EMANET...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ olasın ablam Allah ' ım razı osun güzel niyetinden. çok teşekkür ederim sevgilerimle...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Hülyacığım, sevgiler....

      Sil
  3. Çok güzel olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, selamlar, sevgili Sertaç.

      Sil
  4. bayıldım bu posta Özlemcim, yıldızların, şiirin, verdiğin mesajın, hepsi birbirinden harika :)
    Amin diyelim öyleyse, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim arkadaşım. sevindim beğendiğine. öpüyorum kuzuları sevgiler...

      Sil
  5. Yıldız dedinmi zaten benim gözler kalp kalp oluyor çok güzel olmuş Özlem ellerine sağlık sözlerde çok anlamlı harika olmuş canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayrağımızdan mıdır yoksa başka bir nedeni mi var, yıldız deyince birçoğumuz iki kere bakıyoruz Meltem. hele senin yıldızlarına ben bayılıyorum. teşekkürler canım.

      Sil
  6. It looks really cute
    Have a nice day.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim. sevgilerimle....

      Sil
  7. çok çok çok ama çok çok beğendim fotolarııı ve fotolardakileriii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok çok teşekkür ederim. sevgiler derin....

      Sil
  8. Çoook çok tatlı olmuşlar, ışıl ışıl bir gökyüzüne dömüş =)

    YanıtlaSil
  9. hoş geldin güzellik. baktım hemen sayfana, sınavın iyi geçmiş, sevindim.hadi hayırlısı bakalım. çok teşekkür ederim güzel yorumuna. sevgiler...

    YanıtlaSil