25 Aralık 2014 Perşembe

İpucu





   


     Aylardır yapmak istediğim bir proje var aklımda. Ne malzemesini toparlayabildim  ne de tam olarak istediğim şekle oturtabildim. O arada dayanamayıp ön hazırlık olarak bu çalışmayı yaptım. 
   Bu şişe tam olarak istediğimdi. Bulup almadan önce de 15 – 20 defa diyebilirim şişe kesme çalışmalarım oldu. Ya da kesememe. Bir türlü kesemedim şişeleri. Yabancı videolar izledim, araştırdım, okudum, denedim, ne deniyorsa yaptım bir türlü beceremedim. Arkadaşlarımızdan elfony blog sahibi sevgili Elif de bir video koymuş denk geldi onu da izledim. Olmadı. Tam dedim "bir ip ucu var mı benim çözemediğim sorayım" o sırada biliyorsunuzdur 1,5 yaşındaki kızını bir gece uykusunda  aniden kaybetti Elif. ( Ona bu vesile ile  buradan tekrar başsağlığı dilemiş olayım. )Çok çok üzüldüm günlerce etkisinde kaldım. Benim de projem rafa kalktı. Aradan bir süre geçti bu güzellik bir gün karşıma çıkıverdi, aldım koydum bir kenara. Aylar sonra akşam yine aklıma geldi "dur bi yapayım basit bir şey "dedim.

   İlk kez şişeleri kesmeyi denediğimde kızlar mutfağın kapısından “anne yapma bırak bırak , şişe patlayacak! “ diye bana söylenirken, benim korkudan ellerim titrerken artık son zamanlarda “anne biz de deneyelim mi?”, demeye başlamışlardı, bense gözüm kapalı şişe ve ateşle oynayacak hale gelmiştim. Yine de bir türlü beceremedim şişe kesmeyi. Sadece bir tanesini çatlattım o kadar. Bu şişeyi bularak rahatladım. Takmamak lazım bir şeye de takmamak. Ama huy işte, neyse söz çok uzadı, velhasıl malzemeler toparlanıyor yavaş yavaş. 






                               Yumağın içinden ipin ucu nasıl çıkarılır burada göstermiştim.  










                                                                    Sevgiyle Kalın...


13 yorum:

  1. özlem,sen şimdi şişeyi kestin öyle mi?
    ben orada kaldım arkadaşım,bilesin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok Havvacığım, kesemedim. nasıl pes ettiğimi yazdım ama gözünden kaçmış sanırım. o şekilde aldım. sevgiler canım.

      Sil
  2. Şişe kesildi mi, başardın mı doğrusu çok anlayamadım. Resimde kesik bir şişe var ama....
    Bu şişe kesme işine bende takılmıştım bir ara, ama hiç denemedim, aynen senin gibi bir sürü video izledim, çok ilgimi çekmişti. Zor bir iş gibi göründü bana, herhalde ondan denemedim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülyacığım, yazdım aslında kesemeyip , aldığımı. kesik şekilde satılıyordu. ben öylece aldım .

      gerçekten çok zor bir işmiş. pes etmedim aslında tekrar denerim ben bunu. o kadar deneyip yapamayışıma hayıflanıyorum. teşekkürler ve sevgiler canım

      Sil
  3. Şişe fikri çok güzelmiş ama şu ipin içinden ip çıkarma işini bir türlü beceremedim denedim senin anlattığın gibi ipin ucunu bir türlü bulamadım anlayacağın aynı şekilde devam ediyorum ama bir kez daha deniycem belki bu sefer başarılı olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki ipinden kaynaklanıyordur canım. bazen uç büyük bir tutamın içinde geliyor, o kısımda bulup örmeye başlıyorum. kolay gelsin canım,sevgiler...

      Sil
  4. takipteyim , sizi de beklerim http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nilgün Hanım, ben de sizi uzun zamandır takip ediyordum aslında. sevgiler...

      Sil
  5. bazen beceriyorum ben de ip çıkarmayı bazen deolmuyor yumaktan mıdır nedir sevgiler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galiba bazı yumaklardan kaynaklanıyor Esracığım. büyük tutam gelse de onun içinde bulunabiliyor uç. kolay gelsin sevgiler canım.

      Sil
  6. Ne kadar tatlı bir fikir bu, kesersin İnşallah şişeyi bi dahaki deneyişinde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vazgeçmedim, inşeAllah başarırım, canım. teşekkür ederim.

      Sil
  7. İspirtoyla kesmistim daha önce ama yıllardır denemedfım bende.fikir süper sunum ise yine her zaman ki gibi harika.

    YanıtlaSil