nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

14 Ocak 2015 Çarşamba

Bere bere bere...



   Son zamanlarda demeyeceğim, uzun bir zamandır berelerle aram iyi. En azından kızlar bu yıl biraz biraz takmaya başladılar, yoksa ben örüyorum bereler bir iki takılıştan sonra dolapta yerini alıyordu.
   Seviyorum  renk renk model model örmeyi. Artık bu kaçıncı bilmiyorum ama elimde bir tane de başlanmış bitmemiş var. Umarım bıkmam, çünkü benim huyum böyledir bir şeyin üzerine çok düştüğümde yıllarca bir daha elime almam.
  



   Sevgili Havva çok güzel anlatmış bloğunda , sağolsun anlamadığım yerlerde de sorularımı cevaplayıp yardımcı oldu. Örmek niyetindeyseniz buradan bakabilirsiniz





 Bu ikili takımı yapalı epey oluyor.  Sanırım bir üç yıl geçti üzerinden. Ebruli ipten Ebruma örmüştüm.





     Evimizin pek sevilmeyen kızçesi. Annemle iki hafta önce gittiğimiz Eminönü alışverişinde almıştım. Bereleri fotoğraflamak çok zor oluyor, hem kolaylık hem güzellik olsun diye aldım da kızlar pek sevmedi. Odalarında istemiyorlar. Birkaç gündür salonda yer buldu küçük hanım kendine :)) 

                    
                                                              Sevgiyle Kalın…

9 yorum:

  1. eline sağlık özlem,çok güzel olmuş,güzel kızların zevkle takarlar umarım.
    kızçe de iyi fikir ama:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık kızlar güle güle kullansınlar inşallah.
    Manken fikri iyi olmuş bereler böylece çok daha iyi görünüyorlar ama laf aramızda bende olsam odamda istemezdim heralde :)))

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık özlemcim, kızlar güle güle kullansınlar, rengi de modeli de çok güzel olmuş :) Ben de hala benim kız için örücem diye düşünüyorum, bir türlü başlayamadım :)))
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Kızlar çok sevmedi demişsin canım ama ben çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  5. Very beautiful!!!
    Greetings.:*

    YanıtlaSil
  6. ben de istiyorum böyle bir manken aslında ama beni de bu tarz şeyler ürkütüyor nedense.. berelere gelince hepsi birbirinden güzel olmuş.. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuşlar, seri üretime geçmişsiniz sanırım siz de =D

    YanıtlaSil
  8. Ebruli ipten yaptiginiza bayildim

    YanıtlaSil
  9. :) sanırım yüz ifadesinden kaynaklanıyor kızçelerin sevmemesi belki yeniden boyayıp ifadeyi değiştirebilirsiniz. Bereler şahane olmuş.birbirinden şık hepside çok şık.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil