7 Ocak 2015 Çarşamba

DOĞUMGÜNÜ




                       
                               İyi ki Doğdun Ebru

    27 Aralık Ebrumun doğum günü, 14 yaşını bitirip 15' ine bastı yavrum. Bir gün sonra doğum günü kutlamasını yaptık. Anneannesi, dedesi ,dayıları, yengeleri, kuzenleri misafirimizdi. Çok güzel bir gün oldu.

   Geçen yılda Ebrumun ve Cansuyumun doğumgünlerini böyle kutlamıştık.

   







   
     Saksıda pastayı bir önceki yayınımda paylaşmıştım. Büyüklere saksıda küçükle bardakta.




  
 Kuru yemişlerimiz için farklı bir sunum seçtim. Eskiden hep külahta almaz mıydık şekerimizi, çekirdeğimizi. O günlerin anısına…







                                                     Sevgiyle Kalın…







35 yorum:

  1. Kutlu mutlu olsun Yeni yaşı, sağlıklı uzun ömürler geçirsin.
    Masadakiler de ye beni diyor ama :))
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Hülyacığım. amin. masadakiler afiyetle yedirdi kendini canım :))
      bu arada ayrıca çok teşekkür ederim, cevabını aldım, yazamadım kusuruma bakma. öpüyorum, sevgiler...

      Sil
  2. nice yıllara olsun güzel kızımıza,ömrü ona özen gösterenler çıkarsın karşısına
    masası ne kadar güzel,ailecek 15 yaşa girmek en güzeli,
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederiz teyzesi. amin. selam ve sevgilerimizle...

      Sil
  3. Hayırlı mutlu sağlıklı uzun bir ömrü olsun inşaAllah.saksıda pastayı görmemiştim ben, harika olmuş aştın sen kendini aştın:) sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ olasın canımm. amin.bir önceki yayınımda paylaştım. araya sıkışmasın rahat rahat tarif vereyim istedim . teşekkürler güzel sözlerin için.

      Sil
  4. Her şey nefis görünüyor saksıda pasta fikrinede bayıldım çok güzel bir sunum olmuş nice sağlıklı mutlu yıllar diliyorum Ebrucuma çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim Meltemciğim. aslında bilinen bir tarif ama sanırım gerçek saksı kullandığım için değişik geldi. yada size daha önce denk gelmedi. yorumlar da hem çok beğenildiğini hem de bilinmediğini gördüm. mutlu oldum beğenmenize. ayrıca Ebrum adına da kendi adıma da çok çok teşekkür ederim canım. sevgiler...

      Sil
  5. Nice güzel yaşları olsun Ebrunun, sağlıkla, mutlulukla geçsin ömrü...
    Ne güzel hazırlanmışsın Özlemcim, harika gözüküyor herşey, ellerine sağlık :)
    Şu külaha bayıldım, rengi de üstündeki fistosu da harika :) Ne çok severdim annemin mevlütlerden getirdiği külahta şekerleri :)
    Sevgiler, öp benim için doğum günü çocuğunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa... o mevlüt şekerleri Esen, çocukluğumuzun en tatlı anıları. evde bir de kabuklu fıstık varsa of tadına doyulmazdı o şekerin.
      teşekkür ederim canım benim. Amin, bütün yavrularımıza Allah çok güzel sağlıklı ömür versin. sevgiler ve selamlar bizden.

      Sil
  6. Özlemcim kutlarım Ebrunun yeni yaşını, tebrik ederim.
    Ne güzel bir masa, nasıl özenli herşey, külahlara bayıldım, bende yapsam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle yapmalısın Emel. biz senle, geçmişi biraz fazla seviyoruz. o günlerin anısına kim bilir ne güzellikler çıkar senin ellerinden. Ebru adına çok çok teşekkürler. sağ olasın canım.

      Sil
  7. nicegüzel yaşları olsun inşallah herşey çokgüzel gözüküyor hele külahta çerez olayı çok cici

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Esracığım. külahlar favori oldu. ben de sanırım artık sık sık bir şeyler paylaşırım külahta. sevgiler ...

      Sil
  8. Ne güzel sunumlar,külahta cerez super olmus.Bakkaldan cerez aldigimiz günler geldi aklima :)

    Ebrunun yeni yasi hayirli ,her sey gönlünce olsun,tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o çerezin tadı da bir başka güzeldi Şule yaa. çekirdekler minik minik olurdu ama doyulmaz lezzetli. bakkala gitmek ayrı keyif. ah çocukluğumuz.
      teşekkürler güzel dileklerin için sevgiler...

      Sil
  9. Ebru'nun doğum gününü kutluyorum, mutlu, sağlıklı nice yaşları olsun. Masa ve sunum çok keyifli yine, saksıda pasta fikrine bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim Esram. çok mutlu oldum güzel yorumuna. kızçem adına da teşekkürlerimi iletiyorum sevgiler canım.

      Sil
  10. doğum günün kutlu olsun Ebru sağlıklı başarılarla dolu ailenle mutlu yıllar dilerim harika masa için hamarat annenin ellerine sağlık sevgiler....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebrum da ben de çok çok teşekkür ediyoruz. amin güzel dileklerinize. selam ve sevgilerimizle...

      Sil
  11. özlem,kızların beğenmesine çok sevindim:))
    kısa bir lastik ördükten sonra,ilk ilmek dahil ters yada düz farketmez 5 ilmek kesiyoruz o 1.ilmek oluyor,şiş üzerine bir atıyoruz 2.ilmek oluyo,dibine batarak ilmek alıyoruz 3.ilmek oluyo,şiş üzerine ilmek atıyoruz 4.ilmek oluyo,dibine batarak ilmek alıyoruz 5.ilmek oluyo,hemen yeni beşliye başlıyoruz şişin sonuna kadar,sonunda 1 ilmek tek örüyoruz.76 ilmek bu nedenle şart:))
    4 sıra ördükten sonra tekrar örnek kuruyoruz:)
    örnek kurma birkez tersden,birkez düzden yapılıyo:)
    ben böyle yaptım canım:)
    kolay gelsin,kızlar güle güle giysin
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. özlem
    hep 76 olacak,eğer rakam değişiyorsa artırma,yada eksiltmede sorun yaşıyorsun,önerim rayına oturana kadar her sırada ilmekleri sayman,
    eğer sorun varsa ben yanıtlamaya çalışayım,bu arada derya baykalın facebook sayfasında 26 aralık yayınında bere var kontrol ettim canım,
    kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önce ilmekleri toplayıp azaltıyor,ardından hemen çoğaltıyoruz canım

      Sil
    2. çok çok teşekkürlerimi iletiyorum tekrar Havvacığım. gerçekten çok yardımcı oldun. bitmek üzere, sonucu merak ediyorum, hayırlısı bakalım. sevgiler canım.

      Sil
  13. Doğum günüsü kutlu olsun güzelliğin. Dilerim şansı bahtı hep açık olsun sevgiyle kucaklarım sizi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Juliette, amin. bizden de sana çok çok sevgiler ve selamlar.

      Sil
  14. oyy..iyi ki doğmuş prensesin:)nice güzel yaşları olsun hep..genç kız olmuş maşallah:)öperim yanaklarından..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyüyorlar Özlemciğim, her ne kadar bizim gözümüzde küçük gibi görünseler de yaşlar aldı başını gidiyor. inanamıyorum on beşine girdi kızçem. ben de senin güzelleri çok öpüyorum. teşekkürler canım.

      Sil
  15. MAŞALLAH TABAREKALLAH :))UZUN ÖMÜRLÜ AKYAZILI OLSUNLAR İNŞALLAH...ÖZLEMİM SENDE GENÇLİĞİMİ YAŞIYORUM ÜÇ KIZ ANNESİ OLARAK İNŞALLAH BENİM KIZLARIM GİBİ BÜYÜSÜNLER KIZLARIN :))ÖPÜYORUM MELEKLERİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin. senin bu güzel dualarını almak bana öyle iyi geliyor öyle mutlu oluyorum ki ablam. iyi ki seni tanımışım güzel dualarına dahil oluyorum. çok güzel kızlar yetiştirmişsin sen de , ne güzel örnek oluyorsunuz önümüzde. çok selam ve sevgiler ablam.

      Sil
  16. güzel kızınızın doğum günü kutlu olsun... gülen yüzü solmasın inşallah... masa da çok güzel görünüyor... elleriniz dert görmesin..

    YanıtlaSil
  17. O kadar sevgi ve emek verilerek yapılmış şeyler ki bayıldım valla. Ellerinize sağlık:) Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  18. Hayırlı yaşları olsun özlemciğim.maşallah.bahtı güzel olsun.sunumların ne kadar şık ve özenli.bayıldım.harikasın.

    YanıtlaSil