9 Şubat 2015 Pazartesi

Derin Mavi






    Sade ve Derin blog sahibi arkadaşımız  DERİN MAVİ adını verdiği ikinci kitabını çıkardı biliyorsunuz. 
  Kendisi blog dünyasını bence ayakta tutmak için elinden geleni yapan yegane kişi. Hepimiz bir şekilde verdiği ödüllerle ya da tanıtımlarla onun bloğunda adımızı gördük ve daha çok arkadaş edindik.  Özellikle yeni açılan ya da izleyicisi az olan bloglara gerçekten güzel destekler vererek tanıtımlar yaptığını biliyoruz ve yazılarını keyifle okuyoruz.
Yolun açık olsun sevgili Derin.


Birkaç defa sordum henüz kitapçılara gelmemiş internet üzerinden satışı başlamış. Daha sonra temin ettiğimde de içinden bölümler de paylaşmak isterim.

16 yorum:

  1. Okuyamadım merak ediyorum. Bulur bulmaz alacağım 2 kitabını da :))
    Kitap keyfin bol olsun canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok merak ediyorum canım. sipariş verdim bugün bekliyorum.
      yorumlarını özlemişim. blogta görüşmek ayrı keyif.
      teşekkürler.

      Sil
  2. Blogumu yeni actigin adini yeni duydum hemen ekliyorum derini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tanımana sebep olduğum için sevindim. keyifli yazılar seni bekliyor. sevgiler Ayşe.

      Sil
  3. ah ben senin sayende haberdar oldum,hemen koşayım deepciğime:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel haber verdiğime sevindim. sevgiler...

      Sil
  4. hemen gidiyorum ziyarete. Tam destek:)
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Nilgün. selam ve sevgiler...

      Sil
  5. oleeey oleeey çok heyecanlııııı böle görmek baksana ben görmedim kitabı daha ama bak dilek eren arkadaşımız görmüş okumuş yazmış blogunda. sona fotolarını çekti fotolar da benim blogda sağ köşeden girilen instagramda ve şimdi az önce helene arkadaşımız almış kitabı ve yine o instada fotosu o da çok sevmiş şiirleri yaaa :) ayyyyy çok sevindim ki yazmana. tişkir tişkür tişkür oleeeey oleeeey aheeey aheey. gelirim yineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyacanlı olmaz mı? tabi olur. kitapların sayısı artmaya başladı. bir yılda iki kitap.
      çok sevindim mutlu olmana. ben de çok merak ediyorum, sipariş verdim bekliyorum. o zaman kendi fotoğraflarımla paylaşmayı çok isterim. hemen Dilek ve Helene'nin de paylaşımlarına bakıyorum.

      Sil
  6. bu yazını da koycam yakında ki blogumaaaa bana neeee beee yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oluuur, beğendiğine sevindim. selamlar.

      Sil
  7. instagramdan bakabilirsin helene ve dilek fotolarına. dilek eren yazmış da blogunda. helen ise daha yeni almış ve instada not düşmüş :) ayyyy kalbim nasıl çarpıyooooo offfff :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dileğin ve Helene nin bloğuna uğradım ikiside çok beğenmiş . hadi hayırlısı bakalım

      Sil
  8. Merhaba bu tatlıyı ben de babam için yaptım çok sever.Ayrıca amonyağı aktarlarda bulabilirsiniz, beyaz kötü kokulu uçucu bir toz fakat bu koku pişirince hiç kalmıyor uçuyor denerseniz şimdiden afiyet olsun sizi takibe aldım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Özgen, çok teşekkür ederim. bloğunda çok güzel anlatmıştın, burada da zahmet edip cevap verdiğin için çok mutlu oldum. ben de hemen geliyorum. sevgiler...

      Sil