23 Şubat 2015 Pazartesi

Kitap Ayracı







   
              Kızçem ve kardeşim dediği güzel arkadaşı için hazırlamıştım bu kitap ayraçlarını. 
    İstediğim şablonu tam olarak bulamayınca, birkaç tanesini örnek alarak bazı değişikliklerle bu hale getirdim. Sonun da istediğim gibi oldu. En önemlisi de kızlarım için özel bir anlamının olması.
    


                    
     Hatırlıyorsunuzdur birkaç ay  önce de burada bu fotoğrafla  bahsetmiştim. Gerçi orada haftaya paylaşırım demişim ama :))




İşlediğim parçanın altına da aynı ölçülerde etamin kesip, arasına beyaz karton koyup, etrafını diktim ki sert dursun.






   Bir de kurabiyelerimi göstereyim. İnstagram da paylaşmıştım. Orada bloğumdan önce bir şey paylaştığımda kendimi sanki suçlu hissediyorum. İlk göz ağrısı derler ya galiba o söz tam da buraya uyuyor. 
  Krem şantili kurabiye; daha önce tarifini burada vermiştim. Un ölçüsünü biraz azaltıp, 2 kaşık kadar nişasta ve 2 kaşık da pudra şekeri katıyorum artık, çok daha güzel oluyor.
       Güzel, mutlu , sakin ve en önemlisi sağlıklı bir hafta olsun diliyorum. 
                                                   
                                                    Sevgiyle Kalın...


21 yorum:

  1. kitap ayracına ayrı bayıldım kurabiyelere ayrı bayıldım :) süper gorunuyorlarrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,sevgili Gülşah. kurabiyeler gerçekten süper canım çok hafif bir lezzeti var tavsiye ederim. sevgiler...

      Sil
  2. ayraç muhteşem kurabiyelerden de çaldım gidiyorum cnm sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afiyet olsun Esracığım. benden de çok sevgiler...

      Sil
  3. Ellerinize sağlık, çok özenle hazırlandığı belli herşeyin ♥ Başta ayraçlar ve paketlerini çok beğendim.

    Kurabiyeyi seyretmektense yemeyi tercih ederdim, itiraf ediyorum :)

    Size de güzel ve iyilik dolu bir hafta olsun ♥

    Sevgilerimle,




    s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle belirtmek isterim ki ; sizin gibi işlemeler konusunda ve daha bir çok konuda duayen olmuş bir hanımın beğenisinden çok mutlu oldum.kurabiyeler konusunda kesinlikle haklısınız seyirlik değil tam yemelikler :)) çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. sevgilerimle...

      Sil
  4. Sanırım ortak noktalarımız birden fazla; örneğin etaminsever olmak yada deeptone'yi sevmek gibi;)

    Elinize sağlık, el emeği göz nuru bir kitap ayıracı olmuş bu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Beyza. deep 'i okuyup da sevmeyen yoktur sanırım :)) beğenmene sevindim çok sevgiler.

      Sil
  5. Ayraçların çok güzel olmuş Özlemcim :) Kurabiyeler de nefis ve çok yenilesi görünüyor :)
    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülyacığım çok teşekkür ederim canım. kurabiyeler çok kolay ve lezzetli, çay demleninceye kadar oluyor. selamlar.

      Sil
  6. Ayraclar,paketler,kurabiyeler,hepside ayri bir güzel :)

    Ellerine saglik,güzel baslayip,güzel biten bir hafta sonu olsun hepimize :) sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Şule. amin hep güzel günler olsun hepimize diyelim, çok sevgiler...

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,sevgili Ayşe, selamlar...

      Sil
  8. ayraç hastası olarak sevdim tabiki de ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de beğendiğine çok sevindim canım, teşekkür ederim sevgiler...

      Sil
  9. ay dur bak denizci kalp filan keyifle bakarken kurabiyeee gözüm döndü yaaa krem şantili mi oleeey du bunu anneme yaptırayım beeeen :)

    YanıtlaSil
  10. kurabiye nefis Derin ve hayatımda gördüğüm en kolay tarif. bence kurabiyeyi sen yap, annene şubat bitmeden mart ipliğini yaptır. yoksa kara kız olursun karışmam :)))

    YanıtlaSil
  11. Kurabiye nefis, ayraçlar süper e bize yok mu =)

    YanıtlaSil
  12. bayıldım ayraçlar.modelleri de renkleri de çok güzel.ellerine sağlık özlemciğim hele hediye paketleri ne kadar şık öyle!

    YanıtlaSil