nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

11 Şubat 2015 Çarşamba

Şu Kasayı süslesek de mi saklasak süslemesek de mi saklasak:))



       



                                                       Merhabalaaar…
Özledimm…
             Tatil boyunca uzak kaldım uzak kalmak istedim. Tatil günleri sayılı olunca tüm zamanımı kızlarımla ve eşimle  (O ‘da izin aldı bu tatilde ) geçirmek için her türlü sosyal paylaşımlardan uzak durdum. Kızların yoğun ödev programına rağmen birlikte çok güzel vakit geçirdik. Ara ara mutfakta ara ara dikişte ara ara da boya ve gezme işleriyle dolu dolu ve yorucu bir tatil oldu. Tam da dinlemediler aslında ama başlamak zorundaydılar her öğrenci gibi. Neyse ki bugün de kar tatili nasip olursa sarımsaklı ekmek yapacağız. 


                                                         Kasalarımız nasıl olmuş :))









                      Eşimin dedesinin feneri. Kaç yıllık olduğunu bile bilmiyorum.



 







   Şu yoğurdu sarımsaklasak da mı saklasak tekerlemesi gibi oldu kasaların durumu. Bir öyle bir böyle karar veremedik . Değişe değişe hatta daha da farklı bir şeylerle süsleriz kızların odasını artık. 


   Şunlara pilli mum mu desem fener mi çok sevdim çok. Eminönünden tanesi 1 liraya aldım. Işığı da hareket ediyor ve odunların arasında gerçek alev görüntüsü verdi. Sevgiyle Kalın...


24 yorum:

  1. Ne güzel geçmiş tatil :) İnsan anlamıyor ama bu sosyal medya denen canavar bizim zamanımızı çok çalıyor :( Biz de tatilde uzaktık sosyal medyadan, en iyisi de bu galiba, yoksa zaman zalim, geçip gidiyor, ne kadar çok vakit ayırabilirsek sevdiklerimize o yanımıza kar kalıyor...
    Sandıklar çok güzel, her şekilde çok hoş olmuşlar ;)
    Sarmısaklı ekmek nasıl ki? Belki paylaşırsın onun da tarifini...
    sevgiler çok Özlemcim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Esenciğim güzel yorumun için. sosyal medyanın albenisine beğenilerine önem verirken önceliğin ailemiz olduğunu unutmamak çok önemli. ki şükürler olsun bunun farkında olanlardanız.
      sarımsaklı ekmeği yaptık yedik tabi ki ben cevap verene kadar. çok güzel oldu diyebilirim. düşün tarifi yazdığım kağıt bile hala tezgahın bir köşesinde, tekrarını bekliyor. yarın paylaşırım sanırım. öpüyorum canım.

      Sil
  2. Kasalar bir harika bende istiyorum bunlardan çiçeklerim için. Bizim kızlar hergeçen gün çoğalıyor malum :))
    İyi tatiller canım kar böyle giderse haftasonuna kadar da tatil devam edecek gibi. Sarmısaklı ekmekler afiyet olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim. çok güzel olur kasalara en çok yakışan çiçekler sanırım. yerde duvarda fark etmez. çiçek olsun kasa olsun yeter. ekmekler nefisti. paylaşıyorum yarın nasip olursa. sevgiler benden.

      Sil
  3. En güzel tatil bu olsa gerek Özlemcim evinde sevdiklerinle huzurla geçmiş ne güzel bizdede durumlar pek farklı değildi kasaları ise çok güzel düşünmüşsün her şekilde kullanılabilir ama ben o şömine gibi kullandığın halini daha çok sevdim fikrine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğrusunu istersen ben de en çok şömine gibi olanı sevdim ama galiba o haliyle kullanamayacağız. tam altında kızların kitap okuduğu kanepeleri var. malum çocuklar büyüse de hareketli oluyor. çarpar odunlar üzerlerine düşer diye o şekilde kullanımı iptal ettik. ama salonda bir yer bulursam aklımda .
      çok teşekkür ederim canım benim.

      Sil
  4. Canim ne kadar guzel estetik olmus .en guzel zaman sevdiklerimizle gecirdigimiz zamandir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle doğru söylüyorsun Ayşeciğim. zamanımız hayatımız sevdiklerimizle ailemizle daha kıymetli özel ve güzel. teşekkür ederim yorumun için.

      Sil
  5. Saksılık fikri çok hoşuma gitti ama her hali güzel olmuş.güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Sertaç. şu anda armut ve fener var ama saksıyla tekrar değiştirmem yakındır. seviyorum farklı kullanımları. beğenmene çok sevindim. selamlar...

      Sil
  6. Tatil göz açıp kapayana kadar bitti. Sayılı gün ne çabuk geçiyor:) sende dolu dolu geçirmişsin tatilini.en iyisini yapmışsınız ailecek. Kasaları da böyle kullanmak hiç aklıma gelmezdi çok hoş olmuş sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Fatmacığım, tatil bize yetmedi. üç hafta olaydı diye söylenip durduk. ama napalım üç hafta da olsa o zaman dördüncüyü isterdik kesin. insanoğlu doyumsuz. bir yerden başlamak gerekiyor sonunda.
      bu ara kasa takıntım var. evdekiler de beğenince artık her türlü uydurmaya başladık. bir süre daha gider böyle , bakalım neler çıkacak daha. ben de merak ediyorum. öptüm canım.

      Sil
  7. kasanın şömineli hali favorim! boyamadan değerlendirmek ayrı bi hava vermiş.. doğal doğal iyi günlerde kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı eşyaları doğal hali ile kullanmayı seviyorum. daha önce bir tane denedim boyamayı ama ilk katı bitmeden bıraktım. çok teşekkür ederim. selam ve sevgilerimle...

      Sil
  8. Merhaba çok güzel görünüyorlar,çiçekli hallerini çok beğeniyorum ben de.Boyama fikri de çok güzel olur diyorum,hatta burda bir yerde gördüm,kasaları ikiye bölerek ve boyayarak yarım yarım duvara monte etmişler,o da çok hoşuma gitti,sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. boyalı olanlardan gördüm. onlarda ayrı güzel duruyor. belli olmaz belki ileride yapabilirim ama bu ara doğallık tutkusu ile devam ediyorum. sade bir vernik olabilirdi aslında da şimdilik böyle olsun. çok çok selamlar....

      Sil
  9. Kasaları bu şekilde kullanma fikrine bayıldım :) En çok da çiçekli haline, bir kaç tane ben de bulursam verandama çiçeklik yapabilirim :) Paylaşımın için çok teşekkürler Özlem :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. veranda da nasıl da güzel olur Hülyacığım. aslında çiçeklik olarak tam da yeri orası . çok iyi olur , manavlarda bolca var. boşalanları atıyorlar. önceden söylersen ayırırlar mutlaka. benden de sevgiler canım, çok öpüyorum.

      Sil
  10. :) ne güzelmiş tatiliniz sevgi dolu evde bi de yorucu he sarımsaklı ekmek yiyom ben hep dışarda bi yerlerde. yapınca tarifini yaz amaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Derin.
      bugün paylaştım, çok kolay bir yapımı var sarımsaklı ekmeğin neredeyse bir saat içerisinde hazır oluyor. yapabilirsin bence :))

      Sil
  11. çok iyi bir fikir süper olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Elif, sevgiler...

      Sil
  12. çok güzel olmuş.. ben olsam boyardım,çünkü elime geçen her şeyi illa boyuyorum ya da benden bir şeyler ekliyorum:)) ama sade hali de çok güzelmiş,ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, ben boyaya henüz alışamadım, doğal hallerini daha çok seviyorum bu tip eşyaların ama düşünüyorum bir kaç bir şeyi boyamayı. sevgiler...

      Sil