11 Mart 2015 Çarşamba

Ağaç Tabak


 




    Bu kış çıkan bir fırtınada; annemlerin bahçesindeki sedir ağacı devrilmişti. Benim canım kardeşlerim de o hafta sonu oradaydılar. Ağacı kaldırırken hem kendilerine hem de bana bu ağaç tabaklardan kesmişler. 
   Yaklaşık iki ay oldu. Reçineli ağaç olduğundan  akması ancak durdu. Eşimde hafta sonu zımparaladı pürüzlerini temizledi. Havalar biraz düzelsin, rahat rahat cam kapı açılacak duruma gelsin, yan kısımlarına ahşap koruyucu sürüp asıl öyle kullanmayı düşünüyorum ama doğal ürünleri çok sevdiğimi biliyorsunuz, dayanamadım kullanmaya başladım bile. 
   Çay demliğim de kız kardeşimin hediyesi. Kardeşlerden Servis Takımı dersem güzel olur herhalde :))




























 



                                                       Sevgiyle Kalın… 


32 yorum:

  1. Ben de bayılıyorum ahşap olan her şeye. Çok güzel bir tabak olmuş, dalları varsa bardak altı olarak da kesilip kullanılabilir. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim Merveciğim. dalları bardak altı oldu bile ,fotoğraflarda var, gözünden kaçmış sanırım :))
    sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşallaaah :) ben de uyandım sanıyorum :)
      2 kat bayıldım o zaman :)

      Sil
  3. ağaca çok üzüldüm:( o koca ağaç nasıl devrilmiş yazık!
    ama nasıl da güzel değerlendirmişsiniz bayıldım! tam bir görsel şölen tadında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben üzüldüm dersem yalan olur sevgili Sebuş. zira o ağacı ayakta tutmak için ailem yıllarca çaba sarfetti. destekleyerek bağlayarak yıkılmasın diye çok uğraştılar ama görünen köy kılavuz istemez misali bir gün düşeceği belliydi. ve ben bahçede çocuklar varken yıkılmasından çok korkuyordum. orası çocukların köye gittiğimizde en çok oynadığı yerdi. çok şükür ki o hafta kardeşlerim ve yavruları orada olmasına rağmen fırtına sebebiyle çıkmamışlar da bir sorun olmadı.
      beğenmene sevindim. teşekkür ederim,sevgiler....

      Sil
  4. Ben de bayılıyorum bu ağaç aksesuarlara, tabi ki ağaçlar kesilmesin ama böyle durumlarda da değerlendirmek lazım. :) Çok hoş olmuş Özlemcim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın Hülyacığım, zarar vermeden değerlendirebilmek en güzeli ve doğrusu. ben de çok sevdim, doğal olan her eşya gibi bunlar da çok güzel oldu. teşekkürler canım.

      Sil
  5. Ozlemcim agaca uzuldum ama harika degerlendirmissin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Ayşe, Sebuş' a da yazdığım gibi ağaç için artık yapılacak başka bir şey yoktu. beğendiğine sevindim. sevgiler canım.

      Sil
  6. ne varsa doğa da var, doğal da var...çok güzel özlemcim, güzel günlerde kullan, üzüldüm ağacın devrilmesine tabi, çürümüştü herhalde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bildiğim kadarıyla mantar gibi bir şey oldu sonrasında da yavaş yavaş çürüttü koca ağacı, Emel.
      doğa bir harika ve eve taşıyabilmek daha harika. çok teşekkürler canım.

      Sil
  7. Ağacın kazasız belasız yıkılmasına çok sevindim.Geri dönüşümüde çok güzel olmuş güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıkıldı yıkılacak derken çok şükür , zararsız bir şekilde yıkılmış. benim neredeyse kabusumdu,
      geri dönüşümün her türlüsünü seviyorum. çok teşekkürler, canım.

      Sil
    2. yıkıldı yıkılacak derken çok şükür , zararsız bir şekilde yıkılmış. benim neredeyse kabusumdu,
      geri dönüşümün her türlüsünü seviyorum. çok teşekkürler, canım.

      Sil
  8. ağaca yazık olmuş ama bu tabaklar da bir o kadar güzel olmuş..kıskanmadım dersem çok büyük bir yalan söylemiş olurum:)) çok beğendim,iyi günlerde kullanın..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağaç için çok uğraşıldı ama kurtarılamadı. bizim için de güzel bir değerlendirme oldu sonunda.
      ben de olsam kıskanırdım herhalde :))
      çok teşekkür ederim Billur hanım sevgiler...

      Sil
  9. Ben de marangoza kestirmiştim o şekilde ,üzerine taş panolar yapmıştım,sizin tabak fikri de çok hoşuma gitti :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğrusu bir taş düşkünü olarak çok merak ettim. paylaştınız mı daha önce? görmek isterim .
      çok teşekkür ederim sevgiler...

      Sil
  10. Ağaca üzüldüm tabi ama ortaya öyle güzel bir şey çıkmışki bayıldım son zamanlarda instagramda bunlardan çok görüyorum çok güzel olmuş canım iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de hep dikkatimi çekiyordu Meltem , nasip böyle sahip olmakmış. çok teşekkür ederim canım. selamlar...

      Sil
  11. Ağaçlar böyle işte canlıyken kuşa, böceğe yuva oluyor, temiz havasıyla, renkleriyle doğaya can katıyor, ölüsü de odunuyla iş görüyor. Çok doğal, çok güzel aynı zamanda da kullanışlı bir şekilde değerlendirmişsiniz, ellerinize, aklınıza sağlık, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğa sonuna kadar bize faydasını veriyor dediğin gibi Esracığım. yeter ki kullanmasını bilelim.
      ben de çok sevdim, çok şık ve doğal bir servis oldu. çok teşekkür ederim canım. öpüyorum.

      Sil
  12. ayyyy bayıldım bende çok istedim böyle birşey ama eşi ikna edemiyorum bir türlü
    güle güle iyi günlerde kullan inşAllah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurumuş ya da yıkılmış bir ağaç varsa tabi ki bir şekilde değerlendirmek gerekiyor.bunları da göster bi eşine belki beğenir sevgili Elif. çok teşekkür ederim. sevgiler .

      Sil
  13. bayıldım ya ben buna....harika sevgiler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım. sevgiler...

      Sil
  14. Harika olmuş Özlemcim, sen de ne güzel fotoğraflamışsın ;) Kekler de çaydanlık da çok güzel olmuş ağaç aksesuarlarla :) Yaşasın "kardeşlik" diyim o zaman ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Esenciğim. kekler bildiğin aynı tarif.( suyla olan.) şekil değişikliği sadece.
      ah kardeşlik, ne güzel ne kıymetli. iyi ki varlar.
      öpüyorum seni de yavrularını da canım. sevgiler...

      Sil
  15. Agaca uzulduysemde evinizde tekrardan hayat bulmasina sevindim..cok guzel olmus dogadan tabaklar saglikla kullanin..kek nefis caydanlik cok hos..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geri dönüşümleri bu yüzden çok seviyorum. yenilenip tekrar hayat bulmaları harika. çok çok teşekkür ederim, sevgi ve selamlar...

      Sil
  16. görseller muhteşem! ağaç ve diğer tüm doğal malzemeleri kullanmayı bende çok seviyorum biliyorsun.daha özgün ve şık kanımca.güle güle kullan özlemciğim.yazın güneşte biraz kurut ve kenarları mutlaka vernikle kurtlanmaması için.sevgiler..

    YanıtlaSil