2 Mart 2015 Pazartesi

Dikişsiz Örgü Boyunluk ve ...







                                      Merhabalar, güzel bir hafta dileklerimle...
     Sürpriz bir şekilde köye gittik hafta sonu, çok iyi geldi bize; hem özlemişiz hem de her tarafın yeşillenmeye başladığı zamanda çok keyifli oldu.
   Şu meşhur dikişsiz boyunluktan örmüştüm, aslında tam olarak da Cuma akşamı tamamladım. İpi ince seçmişim örmesi çok sıkıcı oldu ve uzun sürdü. Kızlar da; ertesi gün dayıları arayıp hadi köye gidelim deyince almışlar yanlarına takarız diye. Ah dedim ne iyi yapmış da almışsınız ben de bol bol fotoğraflarım artık.

         








                                             Gelinler ve  görümcelerin eserleri :))









                 Güzel gelinimiz Aynurumun güzel bahçesinde çok güzel vakit geçirdik.                                                    Çocuklar, Haydut ve Cesur 'u sevmeye doyamadı.


                                  Güzel gelinimiz Havvamın objektifinden Haydut.



Bu bereyi biliyorsunuz, burada göstermiştim örüyorum diye, bitireli epey oldu da nasip bu boyunlukla görüntülenmesiymiş :))   
    




                                                         Sevgiyle Kalın...

22 yorum:

  1. Görseller çok güzel.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Saadet hanım. sevgiler...

      Sil
  2. Çam ağacındaki rengarek boyunluklar çok güzel durmuş bahçe şahane fotoların hepsi birbirinden güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. çok sağ olasın. sevgiler...

      Sil
  3. Ne güzel fotoğraflar Özlemciğim, baharın ilk gününü yeşillikler arasında karşılamışsınız ne güzel. Boyunluk ve bere çok güzel, ellerine sağlık. Mart ipimi taktım bu arada :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Esracığım. güzel gündü ama güneşe aldanmamamız gerekiyormuş :))
      mart ipliğini takmana sevindim canım, artık leylekleri bekleme vakti. çok sevgiler.

      Sil
  4. fotağraflar harika;) elleinize sağlık çok güzel olmuş boyunluklar,bu yıl pek bi moda oldu bu.
    Haydutla Cesur sevilmeyecek gibi değil ki zaten..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler. evet nereye baksam bu model boyunluk var. şık duruyor ve kullanımı kolay sanırım o yüzden çok beğenildi. onlar da anneleri de sevilmeye bayılıyor.bizi bir karşılamaları vardı anlatılamaz.
      selamlar...

      Sil
  5. becerikli hatunun hali başka.maşaAllah kaç tane örmüşsün.eline koluna sağlık.arada bir yeşile çıkmak lazım,yeşil candır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Fatmacığım. gözünden kaçmış sanırım altına yazmıştım gelin görümce eserleri diye:))
      öpüyorum canım...

      Sil
  6. Fotograflarin hepside cok güzel,mutlu,günesli gecen bir gün olmus.Sicacik saracaktir ,boyunlari,sevgiyle örülen boyunluklar..Eline saglik.

    Köpegin arbadâki pozu bir harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Şuleciğim. gün güzeldi de birde üşütmeseydik iyi olacaktı ama napalım sağlık olsun. haydutun pozuna ben de bayıldım. gelinimiz çekmiş.
      çocuklarla çocuk oldular resmen köpek olduklarını unuttular:)) sevgiler canım...

      Sil
  7. Görseller şahane, köyünüz ne kadar güzelmiş Özlemcim. Benim köyüm olmadığı için böyle köye gidilip çekilen resimlere bakmalara doyamam :)
    Ellerine sağlık çok güzel olmuş, diğerlerini örenlerin de ellerine sağlık, selamlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hülyacığım çok sağ olasın canım. köyümüz gerçekten çok güzel. ben de çok severim köy, orman, doğa fotoğraflarını, rahatlatıyor onlara bakmak.
      canlarım adına da teşekkür ederim. çocuk çok olunca bizim ailede baya sevildi bu boyunluk örme işi. gerçi ben biraz sıkıldım ama neyse:))

      Sil
  8. harika olmuşlar hepside.elleriniz dert görmesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili İlkay. selamlar...

      Sil
  9. çok güzel fotoğraflar.. keşke el işleri böyle ağaçlarda olsa da toplayıversek.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Emineciğim. senin gibi bir örgü ustası, sanırım ağaçta yetişse bile kendi illa ki bir şeyler yapardı :)) öpüyorum kızçeni.

      Sil
  10. hem görseller hem senin ördüklerin çok güzel.her anınız böyle keyifli geçsin özlemciğim.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim arkadaşım. amin. hepimizin hep güzelliklerle olmamız dileklerimle...

      Sil
  11. yaaa ne şanslısınız yaaaa köy hayatı bi de o ne ama mendil ağacı dilek ağacı gibi çok hoş yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de köy hayatı yaşamak bir şans. biz çok seviyoruz. babamın ladinlerini süsledik :))

      Sil