nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

20 Mart 2015 Cuma

Gereksiz İşler :)) Örgü Makara


 "Kınamayınız, kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ölmezsiniz
                                                              Hadis -i Şerif



    
     Kınamamak  lazım  kınamamak. Bir süre önce görmüştüm yabancı hanımlardan biri örmüş bu makaralardan.“ o kadar değil artık, makara da mı örülürmüş?" diye gülmedim dersem yalan olur. Gel zaman git zaman geçen hafta sonu oldu. Canım bir şeyler örmek istiyor da istemiyor öyle bir şey. Hadi sıkılmadan küçük bir şeyler yapayım dedim. Onu mu bunu mu örsem diye düşünürken meğerse çoktan bilinçaltıma yerleşmiş makaralar. “Ee hadi bir tane öreyim bari “ diye heves ettim. Heves ki ne heves akşamı zor ettim , şöyle her şey yoluna girsin de oturup öreyim. Neyse ördüm, gecenin on ikisinde kardeşime WhatsApp la gönderdim .  “ Abartmışsın artık “deyince doğru dedim ben de, hem elalem yaparken kınıyorsun hem de oturup kendin örüyorsun. Eşime saçma oldu  galiba dedim. O da niye saçma olsun, çok güzel olmuş deyince ben de ki heves hoop geri geliverdi. Yanına iki tane daha örersin. Kalan küçük yumakları sararsın oh mis.
Şimdi hala rengarenk öresim var. Kalan küçük yumakları makaralarıma sarasım var. Hele şu yeni başladığım harika işi bir tamamlayayım nasipse.








                        















Hayırlı Cumalar...




25 yorum:

  1. yumaklara dambıl he:)) çok güzel:)
    hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. spordan uzak kalmamak gerek değil mi :))
      teşekkürler.

      Sil
  2. Merhaba , bloğunu yeni keşfettim , bloğunuzun içeriklerin çok beğendim ve takipe aldım.
    Sizi de bloğuma beklerim :)
    http://seviimlihbidunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim , hemen geliyorum ben de. sevgiler...

      Sil
  3. Resimler cok hos,renklerde.Özellikle koyu gri olanlar.Eline saglik Öce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Şule, doğrusu ben de küçük gri olanı en çok sevdim. selamlar...

      Sil
  4. Hiç hevesin kırılmasın, çok güzel çok şirin olmuş makaraların :)) Böyle kurdele ve az kalmış ipleri hemen düzene sokuverir ne güzel :) Ellerine sağlık Özlemcim, şahanesin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Hülyacığım. hem düzenli hem de nasıl keyifli örerken iplerin salınması.
      öpüyorum canım sevgiler....

      Sil
  5. makaraların yanısıra fotoğraflar çok cezbetti beni! eline sağlık canım,
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Çok teşekkür ederim sevgili Sebuş. blog sahibi olmamın en sevdiğim yanlarından biri fotoğraf çekmek ve onun hayalini kurmak. Beğendiğine sevindim. Sevgiler…

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Emine.

      Sil
  7. Merhaba...Epeydir uğrayamadım,işi makara örmeye kadar götürmüşsünüz:)Harikasınız ellerinize sağlık,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Birsenciğim. Özledim ben de. Canım büyük bir iş yapmak istemeyince işte oyalanacak bir şeyler buluyorum. Sevgiler ve selamlar…

      Sil
    2. Teşekkür ederim.Canım inan bu da büyük iş sabır ister,maşallah sana..

      Sil
  8. güzel bişi gelmiş başına yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyorsun Derin, öyle oldu bu kez :)) bu konular çok hassas dikkatli olmak lazım da kusursuzmuşuz gibi her şeyi çok kolay kınıyoruz. teşekkürler.

      Sil
  9. İNG de gördüm hayran oldum, ellerine sağlık özlem yaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine gerçekten çok sevindim Emel. Çok teşekkür ederim. selamlar...

      Sil
  10. sevgili Öce gereksiz değil bence gayet gerekli iplerinde spor yapıp güçlenmesi iidir diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir bakış açısı :)) teşekkürler.

      Sil
  11. ne güzel örmüşsün.sonuçta arta kalan ipler daima oluyor onları sarmak içinde işlevsel bir yanı olmuş yani ) ellerine sağlık özlemciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , o kadar çok artan ip, yün , dantel oluyor ki güzel bir şekilde saklamak yada kullanmak için çok sevdim ben bu minikleri. Çok teşekkür ediyorum güzel arkadaşım

      Sil
  12. Çok güzel yaa, ben görseydim kınamak yerine anneme yalvarırdım bana yap diye sanırsam =D

    YanıtlaSil