17 Mart 2015 Salı

Örgü Sepet









   Sepeti örmemin tek sebebi bu şirin güller. Yoksa hiç mi hiç gerekli değildi. Zaten bu ara ne kadar gereksiz iş varsa onu yapıyorum.
   Epey bir zamandır yapmaya niyetlendiğim, bir türlü başlayamadığım gülleri sevgili Meltem anlatımıyla burada paylaşınca zamanı deyip yaptım da paylaşmak bu güne nasipmiş. Örmesi çok zevkli ve kolay ördükçe öresi geliyor insanın.




 Görüldüğü üzere dibine hani beyaz eşyaların kolilerini bağlamakta kullanılan şeritler var ya  " işte ben  böyle biriktirerek evi çöp eve döndürüyorum :))) " onlardan bir halka yaparak gergin durmasını sağladım. Olmasa da olur aslında çok da önemli bir fark katmadı. 











   Aslında yukarıya doğru düz çıkan yuvarlak bir şey örecektim de gözüme çok geniş görünüp fazladan eksiltme yapınca kendiliğinden bu şekil çıktı ortaya. Hoşuma da gitti öylece devam ettim.










                                 Son günlerde evden kurabiye kokusu hiç çıkmıyor…

                                                       Sevgiyle Kalın…

33 yorum:

  1. En son paspası örerken kalan iplerden sepet yapsam diye düşünmüştüm seninki çok hoş olmuş belki bende yaparım çiçeklerede bayıldım ellerine sağlık Özlemcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltem, senin paspasın iplerinden ve renginden çok güzel olur . çiçekleri öyle güzel anlatmışsın ki yapmadan duramadım. tekrar teşekkürler canım.
      bu arada İg. de de gördüm yıldızın çok güzel , yıldızın hep parlasın diyelim o zaman. sevgiler...

      Sil
  2. sepetin de çiçekler de çok güzel olmuş Özlem :) ellerine sağlık :) Meltem'in çiçeklerinden ben de yapmıştım, çok da güzel anlatmıştı yapılışını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Esenciğim. anlatım güzel olunca insan yapmadan duramıyor, hem kolay hem güzel bir modelmiş. sen de güle güle kullan canım. sevgiler...

      Sil
  3. Sayfanız çok güzel ve doğal tebrik ederim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. çok şahane olmuş özlem,içeriğine uygun bir dış omuş:)
    10 numara,bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. ben de çok sevdim Havvacığım. dediğin gibi tam içeriğe uygun.
      başlığını da şöyle yazmalıydım aslında "Örgü,Örgü Sepeti " :))
      çok teşekkürler.

      Sil
  5. sepet gerçekten çok güzel güller de öyle şekli de...daha ne olsun bak kurabiye kokusu buraya kadar geldi yaaaaaaaa....sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. örgü, kurabiye oh mis durumlarındayız yani Esracığım :))
      beğendiğine sevindim. öpüyorum canım.

      Sil
  6. Beautiful basket!
    Greetings.:*

    YanıtlaSil
  7. Çiçekli şirin sepete eşlik eden kurabiye kokusu oh miiiiiissss
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miss gerçekten de arkadaşım. hele kurabiye işini kızlar aldığından beri daha bir miss.
      çok teşekkür ederim, selamlar...

      Sil
  8. Elinize sağlık çok şık olmuş ayrıca bloğunuzu takibime aldım bende beklerim sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Sibel. hoş geldin. ben de hemen geliyorum. sevgiler...

      Sil
  9. Özlemcim şahane bir sepet olmuş, çok beğendim, hele o güller nasıl güzel durmuş, ellerine sağlık :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim Hülyacığım. gülleri yapmaya doyamadım. koyacak yer bulsam örcem daha da şimdiik beklemedeyim. çok öpüyorum canım benim.

      Sil
  10. çok şirin bir sepet olmuş Özlem hanım,iyi günlerde kullanın.Gri olması da çok hoş üzerindeki çiçekleri ön plana çıkarmış,çok güzel..
    kuarabiye kokan evleri çok seviyorum yaa:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gri ve pembe en sevdiğim renk uyumudur. beğendiğinize çok sevindim. benim de öyle bir evden kek, börek, kurabiye kokusu geliyorsa çok hoşuma gider.
      Allah hepimize yaptığımızı huzurla kullanmayı, pişirdiğimizi sağlıkla yemeyi nasip etsin. çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. sevgilerimle...

      Sil
  11. Özlem Hanım çok şirin, güzel olmuş... :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir sepet, ben de artık bile yün kalmadı almalı böyle minik minik şeyler örmeli....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. bu serin havalar tam örgü zamanı, minik işler olunca sıkmıyor da, kolay gelsin diyeyim o zaman şimdiden. çok sevgiler...

      Sil
  13. Doğaçlama ne güzel, kendine has bir şekli olmuş, çok sevdim sepetini, gülleri de çok güzel. Ellerine sağlık canım, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğrusu istesem çıkaramazdım bu şekli Esracığım. bazen doğaçlama işler daha güzel olabiliyor. beğendiğine sevindim arkadaşım. çok öpüyorum, sevgiler...

      Sil
  14. Ne kadar guzel olmus cok sirin elinize saglik..kurabiye kokulari da hic eksik olmasin :)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin. çok çok teşekkür ederim. sevgiler...

      Sil
  15. ahh o kurabiyelerin kokusu geldi burnumaaaa.
    sepetin çok cici olmuş özlemciğim hele güller bir içim su.bir gün bede örmek istiyorum bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızlar sevdi kurabiye işini hatta tüm tatlı işlerini, sağ olsunlar yaza tombiş tombiş başlayacağız sanırım :)))
      güllerin hem yapımı hem görüntüsü çok güzel. teşekkürler ve selamlar....

      Sil
  16. Çok güzel gözüküyorlar, ben de istiyoruum!

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar Recel tarifi diye geldim size sepetten çıktım emekleriniz icin elleriniz dert görmesin diyorum
    Geri Dönüsüm, Eski yenileme calısmalarımı görmek isterseniz banada bekliyorum

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil