11 Nisan 2015 Cumartesi

KARIŞIK





     Bu dallara asmak için mi ördüm fileyi, yoksa fileyi asacak yer olsun  diye mi taktım bu dalları bilmiyorum. Hepsi birbirine karıştı. Bir akıl, binbir fikir olunca hepsi birbirine girdi projelerimin. Bloğumu ilk açtığım günlerde bir not defteri tutar ne yapacağım, nasıl yapacağım, not alır kaba taslak çizer ve zamanlama yaparak paylaşırdım. Şimdi onu yapayım bunu yapayım, nasıl olsa yaparım gibi düşünerek, hem yapacaklarımı erteliyorum hem de  birbirine karıştırıyorum. Hiçbir şeyin zamanında olmaması da cabası.
   
   Neyse, işte bu köşe de aylardır aklımda olan bir türlü yapamadıklarımdandı. “yalnız bu arada yazdığım kelimenin uzunluğuna dikkatinizi çekerim efendim :)))” 
   Sözü uzatıp yormayayım.  Görseller aşağıda; ben çok sevdim yeni köşemi, bakalım siz ne diyeceksiniz. 





                                      2 hafta önce instagramda bu fotoğrafla paylaşmıştım. 

   Biz küçükken annemin boncuklu bir filesi vardı. Onu düşünerek , tığla örümcek modeli ördüm. Yaza Allah nasip ederse annem gerçek file örmesini öğretecek.
                           




Canım kardeşimin bahçeyi budarken, benim için ayırdığı dallar.






                                       Sevgiler Emelciğim :)) küçük çerçevem buradan.














                                                                 Kamera arkası: 

   Böyle işlerimi paylaşırken çeşitli objelerle çekiyorum biliyorsunuz. Sonrada en çok sevdiklerimden başlayarak değiştire değiştire kullanıyorum. Fotoğraflarken şöyle bir önüme baktığımda içimden gülmek geldi. Ne varsa toplamışım tezgahın üzerine. Sizle de paylaşmak istedim.






18 yorum:

  1. Çok yakışmışlar o köşeye.. çok beğendim.. dördüncü resim :)

    YanıtlaSil
  2. N e güzel görünüyor her şey,her küçük dokunuşta sevgiyi hissettim :))

    YanıtlaSil
  3. Cook güzel yakismis...Benim gözüm filede kaldi.Aklimdan Boyle bir alis veris filesi yapmak geciyor..Eskilerde vardi,simdi varmidir bilmiyorum.20 yildan beri yurt disinda olunca,bihaberim...
    Su plastiklerden kurtulmak icin,cevre dostu Fileler yeniden moda olmali...
    Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  4. canım ne güzel bir köşe olmuş böyle çok beğendim bu arada bende kuru dalları çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Çok sevimli bir görüntü olmuş. sıcacık... ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel çekimler yapmışsın hayran hayran seyrediyorum emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  7. SICACIK GÜLÜMSEYİŞLER :))SEVİYORUM BÖYLE TEBESSÜMLÜ MUTLULUKLARI BEN ELLERİNE SAĞLIK ...CAN SEVGİLER

    YanıtlaSil
  8. çok hoş bir köşe olmuş:)) doğal&sıcak.. ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. özlem,sen ne kadar şık insansın.filene,ağaç dalına,yazına bayıldım.
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Filen şahane :) Bence annenden öğren ama o da bu modeli öğrensin yaza :))
    Benim de var öyle bir defterim, yani aklıma gelenleri unutmayayım diye küçük notlar aldığım, şekiller çizdiğim, çok seiyorum o defterimi :)
    Ne güzel bir iş çıkarmışsın yine Öcecim, ellerine sağlık, çok güzel olmuş köşen :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Öce - Tek kelime: BAYILDIM!!!!!!!!

    Muhteşem!

    Bu arada, blog'da yeni öykü serim başlıyor, detaylar benim blog'da, duyurmuş olayım efendim... Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  12. fotolar güzel ama açıklamaların daha hoş ki :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzeller, ordan gidip gelip fıstık yemek de ayrı güzel olur sanki =)

    YanıtlaSil
  14. bloğunuz ve yayınlarınız çok hoş,emeğinize sağlık.takibimdesiniz artık :) ben de beklerim en kısa zamanda,sevgiler... http://catikatindannotlarr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. sangat kreatif anda bung http://apkwars.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. fotoğraflarınıza hayran kalmamak elde değil.

    YanıtlaSil
  17. Özlemciğim köşen çok güzel olmuş, file de şahane. Fotoğraflar her zamanki gibi çok güzel, sevgiler..

    YanıtlaSil