7 Mayıs 2015 Perşembe

Güle güle Cihan Abla








7 Ekim 2011
merhabalar
sapancanin cok guzel bir sitesinden sizlerle hosca vakit gecirmek icin beraber olmak istiyorum.
 oldukca doludolu bir yaz gecirdim.
 yaptigim elislerimi,agsapboyamalarimi,yasadigim  guzellikleri sizlerle paylasmak istiyorum.
vakit buldukca benim blogumuda tiklarsaniz beni mutlu edersiniz
simdilik hosca kalin
 cihan

Diyerek başladığı bu özel dünyadan ;

 sevgi herseyin basi,,,diye dusunuyorum:)
bahari,,yazi,,kisi....cicekleri,bocekleri,kuslari
insanlari,hayvanlari...kisacasi dunyadaki herseyi
simdi buda nereden cikti? demeyin
icimden geldi...belki havanin bahar gibi olmasi
belkide  el islerimle gecirdigim gunun arkasindan...icimden geldigi gibi :))))))))

...




 icimden bir ses kanavicelerini toparla...ve basla diyor
ama diger bir sesde dur biraz daha dinlensin gozlerin diye kulagima fisildiyor:)
ben dikislerimle,,,devam ediyim
hepinize guzel bir gece olsun,,,
sevgiler ,,,selamlar...gonul dolusu



diyerek ayrıldı.
Güle güle Cihan Abla güle güle gittiğin yer Cennet Bahçesi olsun inşeAllah.

16 yorum:

  1. Nur icinde yatsin,sevenlerine sabir ve bas sagligi diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, Şuleciğim. Allah ailesine sabır versin. selamlar canım.

      Sil
  2. Sevgisini verdi hepimize kuş oldu gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu Cihan ablaya kendini bu kadar çok sevdirmiş. sevgiler Sertaç hanım.

      Sil
  3. Mekanı cennet olsun, Allah yakınlarına sabır versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, Esracığım, çok öpüyorum canım.

      Sil
  4. Işıklar içinde uyusun ruhu şad olsun....

    YanıtlaSil
  5. sevgi dolu sözleriyle yat etmişsin...allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, ablam. sevgi ve hürmetlerimle...

      Sil
  6. Özlemcim ne tuhaf değilmi tanımadığımız halde bu kadar üzülmemiz demekki o güzel sevgisini hepimize yansıtabilmiş nurlar içinde yatsın allah rahmet eylesin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle Meltem, bizler birbirimiz görmeden çok seviyoruz, bunu böyle zamanlarda çok daha fazla anlıyoruz. Allah nurlar içinde yatırsın. arkasında çok güzel izler bırakarak gitti.

      Sil
  7. Allah rahmet eylesin.. Son yazısında ben de ona bir dinlenmesini tavsiye etmiştim... iyi olduğunu ama yakında uzaklara gideceğini yazmış cevaben... Bu kadar mı olmalıydı ..:( Allah'ın takdiri.... Nur içinde yatsın...(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin, Nahide Hanım. evet son yazısı okuyunca çok manalı geliyor. size yazdığı o cevabı okumuştum ve gerçekten çok etkileyici. dediğiniz gibi Allah'ın takdiri, ömür bittikten sonra ne diyebiliriz, dua etmekten başka. Allah nurlar içinde yatırsın , cennet bahçelerine alsın.

      Sil