nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

8 Mayıs 2015 Cuma

Her Gün İki Motif



Hiçbir şey hakkında sakın: “Yarın şunu yapacağım” deme! (Bunun yerine:) “İnşaAllah (ancak Allah dilerse yapacağım de). Böyle (İnşaAllah) demeyi unuttuğunda ise Rabbini an ve: “Umarım ki, Rabbim beni şimdikinden daha doğru davranışa muvaffak kılar” de.

                                                                                                      Kehf / 23









   Uzun bir ara vermemişim gibi hemen kaldığım yerden başlasam,  merhabamı eklesem ve sizi çook özlediğimi söylesem.
Merhabalar Güzel Arkadaşlarım, merhabalar…

   Bu motiflerden Allah nasip ederse, sağlık ömür verirse; kar da yağsa yağmur da yağsa elimde dört yumak ip var, onlar bitinceye kadar her gün iki tane örmeye niyet ettim. Ortaya çıkan büyüklüğe göre birkaç kırlent mi olur, diz battaniyesi mi olur, çeşit çeşit bardak altı mı :)) olur bilmiyorum. Ama niyetliyim ne iş yaparsam yapayım her gün iki motif.









     Hemen araya bir geri dönüşüm yerleştireyim ; mısır konservesi kabından saksım nasıl :))) içine de çim tohumları ekince ben çoook sevdim.







 Diğer çiçeklerin de köküne biraz çim tohumu serptim. Çok güzel oldu, toprak görünmüyor,  yaprakların arasında ince ince yeşillikler çok hoş duruyor.

           

                                                            Sevgiyle Kalın...

16 yorum:

  1. MAŞALLAH HAYIRLI CUMALAR:)CANIM ELLERİNE SAĞLIK...HADİ HAYIRLISI NE ÇIKACAK O MOTİFLERLE BENDE MERAKLA TAKİP EDECEĞİM...BAYILIYORUM FOTOĞRAF KONSEPTİNE:))SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin. ablam sana da hayırlı cumalar. fotoğraf çekmeyi ve yaptıklarımı elimden geldiğince en güzel şekilde sunmayı seviyorum biliyorsun. beğendiğine çok memnun oldum. selam ve sevgilerimle...

      Sil
  2. özlem ne şık insansın:)
    çiçekler için usulün de çok hoş,
    eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Havvacığım. güzel bakıyorsun güzel görüyorsun hep. çok sağ olasın, sevgiler...

      Sil
  3. Örnekler çok güzel Özlemcim bende merakla bekliyorum kolay gelsin mutlu hafta sonları şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğrusu ben de merakla bekliyorum Meltem, biliyorsun benim motif maceralarımı, yarım işlerimi bu sefer kararlıyım ama hadi hayırlısı diyelim. çok teşekkür ederim canım senin içinde güzel bir hafta sonu olsun. selamlar...

      Sil
  4. Hoşgeldiniz ve ellerinize sağlık :)
    Çim tohumu ekmek gerçekten güzel fikirmiş, bende deneyeceğim inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Şebnem. beğendiğine sevindim. güzellikler dilerim , çok sağ olasın.

      Sil
  5. merhaba, ne güzel motiflermiş onlar:) Saksılara çim tohumu ekme fikri çok hoşuma gitti teşekkürler..saksılarımın dibine de atayım.. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Billur, çimler çok güzel oluyor çiçeklerin yaprakları arasında, beğendiğine sevindim.
      çok teşekkür ederim. çok sevgiler...

      Sil
  6. Çok zevklidir bu motifleri yapmak. Yapmıştım zamanında. Ama bırakınca bir daha elime almadım.. Alsan çokça örmeden bırakmam zaten...) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çocuklar küçükken yıllarca el işi yapmadım ya da çok çok az yaptım diyebilirim, bu aralar başladım, gerçekten öyle insanın ördükçe öresi geliyor. teşekkür ederim, sevgilerimle...

      Sil
  7. Anneler günün kutlu olsun arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim, çok zarifsin. çok memnun oldum sevgilerimle...

      Sil
  8. Çok tatlılar, hiçbi işe yaramasalar bile bakması eğlenceli =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. örmesi de çok eğlenceli tatlım. yaz tatilinde belki sen de yaparsın. bu arada sınavın iyi geçmiş okudum yorumlarında ama yazamadım. tebrik ederim canım benim. hayırlısı olsun.

      Sil