16 Haziran 2015 Salı

NURDAN' LA KANAVİÇE ETKİNLİĞİ














                                    Merhabalar Güzel Arkadaşlarım
   Çok keyifli olduğunu düşündüğüm bir etkinliğe katılıyorum. Sevgili Nurdan Hanım birlikte işleyelim diye bir organizasyon başlattı. Bu benim  katıldığım ilk etkinlik olacak. Hayırlısı diyorum.
   Çoğumuzun bildiği gibi kendisi harika kanaviçe işleri olan dahası şablonlarını kendisi oluşturan bir kanaviçe ustası.  Aslında bugün yarın yaz işleri için kendisinden bir şablon istemek niyetindeydim. Zira yazın yapılacak en güzel hobilerden biri kanaviçe diye düşünüyorum.  Sağolsun böyle bir etkinlikle işi daha keyifli bir hale getirdi. Sizler de katılmak isterseniz Nurdan Hanımın bloğuna uğrayıp şablon isteyebilirsiniz. ( buradan )
   Paylaştığı şablonları bütün olarak işlemek mümkün olduğu gibi beğendiğiniz kadarını da yapmak mümkün. Biz kızlarımla; dönem kadınlarının yer aldığı ilk şablon içinden iki model seçtik. Sanırım birinde netleşeceğiz.
  Ayrıca o kadar kibar o kadar zarif  ki hiçbir şarta bağlamadan şablonlarını paylaşıyor.

  Teşekkürler Nurdan Hanım.


Not:   Süre, 20 Haziran- 25  Aralık tarihleri arasında. 

8 yorum:

  1. Bu işin üstesinden de başarıyla çıkacağına eminim, hatta kuzularınla beraber çıkacağınıza diyeyim:) kolaylıklar dilerim. Sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım. sürenin uzun olması nedeniyle zor olmaz diye düşünüyorum ama yine de nasip diyelim. güzel desteğin için çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Nurdan hanımın kanaviçelerini bende çok beğenirim ne güzel bir şey düşünmüş merakla çıkacak güzellikleri bekliyorum sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltemciğim biliyorum sen de benim gibi çekiliş ve mim gibi etkinlikleri pek sevmiyorsun ama bu farklı geldi bana. O harika işlemelerin sahibi olarak belki sen de yer almak istersin :)) keyifli bir iş olacağa benziyor. çok öpüyorum canım.

      Sil
  3. Çok güzel bir etkinlikmiş.Şimdiden yapacağınız kaneviçenin bitmiş halini merak ediyorum ve çok güzel olacağını biliyorum :))
    Bu arada uzun bir zamandır instegram açmayı istiyordum da bir türlü elim gitmiyordu.Senin vesilenle instegrama da girmiş bulunmaktayım orada da takipteyim.SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim arkadaşım. ben de çok merak ediyorum inşaAllah hayırlısıyla başarırız.
      instagram hesabının çok güzel. tariflerin hem kolay hem de çok lezzetli . orada da çok güzel paylaşımlarda buluşmak üzere sevgiler ve selamlar canım.

      Sil
  4. Ben de katılacağım inşallah. Bakalım nasıl güzellikler çıkacak ortaya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi hayırlısı diyelim o zaman. hepimize kolay gelsin. sevgilerimle...

      Sil