nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

21 Haziran 2015 Pazar

Rüyalarım Gerçek Oldu :)) Babalar Günü


                 


                     





İnanmayacaksınız ama bu örgüyü rüyamda gördüm.  Babalar günü için eşime kızların her özel günümüzde yazdıkları mektupları koymaları için bir zarf örüyordum. Ördüm çözdüm ördüm çözdüm bir türlü tamamlayamadım. Sabah kalkınca da elime şişi, ipi alıp başladım. Tam da rüyamda isteyip de yapamadığım gibi oldu.  Gerçi oradaki kahverengi yeşil pembe ebruli ipten ve biraz daha büyüktü ama olsun en azından model tuttu :))
Kızlarda bu yıl değişiklik yapıp slayt hazırlayınca (bir bakıma da iyi oldu yoksa o uzuun mektuplar nasıl sığardı bilmiyorum ancak köşelerine süs olurdu ) hediyemizin yanına iki kelimelik not yazarak zarfı doldurmak bana kaldı. 
Asıl görmeniz gereken eşimin yüzüydü, elinde kırmızı örgü “bu ne” diye çok güldü ya ! gerçi ben de şu an yazarken hala gülüyorum ya neyse. Sonuç önemli , rüyalarım gerçek oldu diye avunurum artık.
En iyisi bundan kendime bir bozuk para kesesi yapayım da işlevsel olsun, yine de hediye paketlerine özellikle hanımların hediye paketlerine, tecrübeyle sabit erkekler çok gülüyor güzel bir şıklık katar diye düşünüyorum.
                                                                                                                              




 Örmesine gelince; 25 ilmek başlayarak çift lastik şeklinde ördüm. Hani şu bebek pantolonlarının beline yapılandan. Sonuna geldiğimde kendiliğinden ikiye ayrılarak kese haline geldi.

Bir ters bir düz olarak örüyoruz, burada püf noktası sadece düz olanlar örülüyor, tersleri örmeden alıyoruz. Yeterli büyüklüğe gelince de tersleri iğneyle ipe alıp, düz olanları örmeye devam ederek kapağı oluşturdum. Sonra da ipte kalan ters ilmekleri de kapatıp bitirdim.
                              















                          


Canım babamın, sevgili eşimin, kardeşlerimin ve tüm babaların, baba olmak isteyip de babalığı gönlünde yaşayan babaların günü kutlu, mutlu olsun.

14 yorum:

  1. çok tatlısınız özlem,kızlar da öyle:))
    çok hoş bişey yapmışsınız,kıymet vermek için harcanan efor ne güzel bişey.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyoruz Havvacığım, evet bunu seviyorum, birine değer veriyorsam harcadığım zaman da emek de benim için çok özel oluyor. sevgiler ...

      Sil
  2. ÇOK İNCELİKLİ VE ZEVKLİ BİR DÜŞÜNCE MAŞALLAH:))RÜYALARA GİREBİLEN SEVGİ HUZUR DAİM OLSUN İNŞALLAH...DUALARIMLA:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ablam, amin. senin yorumların da bana çok huzur veriyor. selam ve sevgilerimle...

      Sil
  3. El emeği gibisi yok en güzeli olmuş bence rüyaları gerceklestirmek bazen bizim elimizde olabiliyormuş demekki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel rüyalarımızı hep gerçekleştirebilsek ne güzel olur değil mi ? teşekkürler.

      Sil
  4. Çok güzel olmuş.Erkeklerden bizleri anlamalarını bekleyemeyiz zira onlar bizi asla anlayamazlar :)))
    Ama kime niyet kime kısmet olmuş.Sen bol bereketli günlerde güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, bazen öyle oluyor erkeklerle aynı açıdan bakmadığımız çok oluyor. hele bir ellerine cicili bicili paketler verince :)) olsun yine de o an çok güzeldi.

      Sil
  5. Ne sevimli bir düşünce:))) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Saadet. selamlar...

      Sil
  6. Gülten Akın bir şiirinde ''durup ince şeyleri anlamaya kimsenin vakti yok'' diyor...Siz var ya inceliklerin kadınısınız,mutlaka el emeği,sevgi yüklü bir dokunuş olsun istiyorsunuz,iyi ki böylesiniz,iyi ki böyleyiz...Biz o dizede anlatılanlardan değiliz değil mi...Çevremde o kadar insan antidepresan içtiğinden bahsediyor ki,büyük mutlulukların peşindeler,büyük hırslar,oysa bilseler ki mutluluk bu küçücük gönül oyunlarında...Ellerine sağlık,çok sevimli olmuş,benim de en sevdiğim hediye mektuptur,bana iki satı yazın en büyük hediye o derim,sonra çıkarırı çıkarır okurum...Diğer alınan her şey eskir,biter...oO örme tekniğini biliyordum,çok yapmıştım önceden....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yaptıklarımı o kadar güzel anlamış ve o kadar güzel özetlemişsiniz ki bunun üzerine ancak çoook teşekkür edebilirim.
      Mektup konusunu sizin sayfanızda da konuşmuştuk, gerçekten çok önemsenmesi gereken bir konu özellikle yeni neslin öğrenmesi gerekiyor , öğrenmesi gerekiyor diyorum çünkü birçoğumuzun unuttuğunu onlar nasıl bilsin ? Selam ve sevgilerimle...

      Sil
  7. Kücük dokunuslarla büyük mutluluklar yakalamayi biliyorsun Özlem:) Cook tatli bir hediye. Eline saglik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Şuleciğim. çok güzel yorum sağ olasın. sevgiler...

      Sil