4 Ağustos 2015 Salı

Kağıttan Bayram Mendili









Özledimmm!
Merhabalar…
Bayram geçeli iki hafta oldu, neredeyse kurban bayramı gelecek ben hala bayram bayram diye dolanıyorum ama ancak zaman bulabildim ! sayılır.
 Bu bayramlıklarım oldukça basit, beklenilenlerin ötesinde olup çocukları şaşırtsa da gerek yapımı gerekse sonucu güzel oldu kanımca. 

Yapımını görmek isterseniz Craftingeek in buradaki   29 Haziran tarihli gönderisine  bakabilirsiniz. Biz içimizden geldiği gibi süsledik. İsterseniz ben de ayrıntılı bir şekilde daha sonra yapımını paylaşabilirim.




                                Tüm aşamalarında kızların emeği ve fikri vardı. 



 Evde renkli kağıdımız kalmamış, oruçlu oruçlu çıkıp almak da canımız istemedi; bizde evdeki A4 kağıtlarını guaj boyayı sulandırıp sprey yaparak boyadık . Azıcıkta parfüm damlattık :)) 
Doğrusu en zevkli kısmı da bu  boya işleriydi. 






                    Harçlıklarımızı içine yerleştirerek yavrularımıza hediye ettim.




                                                              İnstagram Günlüğü                                                                











Vişne marmelatı ve vişne suyu konsantresi yaptım , rahmetli anneannemin tarifi ile. İnstagramda ölçüleri ve tarifi paylaşmıştım. isterseniz oraya bakabilirsiniz.   O kadar yorgun ve zamansızım ki tekrar yazamadım.  Henüz vişneler varken; tarifim denemeye değer diye düşünüyorum :))





                                                                    Selam ve sevgilerimle...

16 yorum:

  1. Ozlemcigim, bayram hediyelikleriniz cok guzel olmus, cocuklara hos bir surpriz olmus. Kizlarin da senin de ellerinize saglik. Ben de bu bayram yegenlerimiz icin kagittan seker sepetleri yapmayi dusunmustum ama zaman bulamadim, kurban bayramina yapabilirim insallah. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Esracığım, bir kağıt ustası olarak beğenmene çok sevindim. şeker sepeti harika fikir, sonuç olarak çocukların en sevdiği de şeker olunca çok sevinirler eminim. merakla bekliyorum canım. selam ve sevgilerimle...

      Sil
  2. bayıldım bayram mendillerinin hem fikrine hemde görüntülerine!
    vişne marmelatı hımm güzel görünüyor afiyetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Sebuş, çok sağ olasın. vişne marmelatı, özellikle konsantresi çok lezzetli.
      sevgi ve selamlarımla öpüyorum güzel kızlarını.

      Sil
  3. Özlem Hanm, ne kadar özenli ve özendirici bir işe imza atmışsınız böyle? Kartpostalları oldum olası zaten çok severim, sizinkiler sevgimi katladı samimiyetle. Ellerinize sağlık; bayıldım yapanlara da yapılanlara da ♥♥♥

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kartpostallar, mektuplar, bayram mendilleri eskiye dair ne varsa ben de çok seviyorum Nurdan hanım,
      bizimki bir çok amacı içinde barındıran bir çalışma oldu. çocuklarla çocuklar için yapılınca güzelliği de katlandı tabi. çok çok teşekkür ederim, kızlarım adına da kendi adım da . selam ve sevgilerimizle...

      Sil
  4. Sehr schöne Bilder. Die Karten sind toll geworden, dazu leckeren Kuchen und Kaffee, perfekt.
    LG Sandra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, sevgili Sandra. Güzel yorumuna çok mutlu oldum. Sevgilerimle...

      Sil
  5. özlem sana hayranlığım gün geçtikçe artıyor.bayıldım,bayıldım.
    hepinizin eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle güzel sözler karşısında çok çok teşekkür etmekten başka ne diyebilirim ki :)
      çok teşekkür ederim Havvacığım, çok sağ olasın. sevgi ve selamlarımla...

      Sil
  6. Kreatif aile :)) Cook güzel bir hediye verme yolu,sevgi , emek ve önemsenme dolu...Ellerinize saglik....Almanlar bu tarz el emekleriyle hâzirlanmis seyleri cok seviyorlar ve uyguluyorlar...Kücüklükten alisip, hayatlâri boyunca uyguluyorlar..Sende türk ailelerine örneksin....Paylasimlarindan eminim cok yararlaniliyordur :) sevgilerle

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim Şuleciğim. böyle güzel düşünmene çok sevindim.
    önemsenmek ve önemsemek çok önemli hayatta ve bunu göstermenin en güzel yolu dediğin gibi emek ve sevgi ile yapılan her ne varsa o.
    çocuklarımı bizim yetiştiğimiz gibi yetiştirmek istiyorum, kendi yeteneklerinin farkına varmaları, etrafa duyarlı olmaları, paylaşmayı öğrenmeleri için ne varsa yapmaya çalışıyorum. bir anne dahi çocuğuyla birlikte paylaşımlarımdan faydalanarak güzel vakit geçiriyorsa, yaptıklarımı faydalı buluyorsa ne mutlu bana.
    tekrar teşekkürler ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Kartlarınıza bayıldım. Hele ki renkli karta çözümünüz süper.....Kızların ve sizin ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Sevgili Saadet, daha çocuklarım yokken oktay ustayı her gün izlerdim, o derdi ki "mutfakta çareler tükenmez", o malzeme yoksa yerine başka bir malzeme mutlaka uyar. ben de bu sözü yemek ya da başka bir şey hiç fark etmez her zaman hatırlarım,ve böyle zamanlarda işime çok yarar :))
      sevgiler...

      Sil