28 Eylül 2015 Pazartesi

Sürpriz Bayram Şekeri


                                                                         
                                                    
                                                Yakma Güllü Taçlar...
   Bir bayram klasiği oldu artık benim bayram sonrası paylaşımlarım. Umarım sürekli tekrar ederek sıkmıyorumdur.
  Bu bayramı biz bu yıl ailece evde geçirdik. Yani köye gitmedik. Bayramın son günü küçük kuzularım da halasının elini öpmeye gelecekleri için bu güzellikleri, yanında minik birkaç bir şeyle birlikte hazırladım yavrularıma.



   Yakma gülleri biliyorsunuz zaten. Ben de çok çok uzun yıllar önce öğrenmiştim ve pazara çıktığımda, denk gelirse illa ki birkaç parça tül, kumaş alıp gelirim. Kızlarda  böyle gül yapmasını çok seviyorlar, kullanacak bir yerler buluyoruz mutlaka. Hediye paketlerinde,  defterlerde kullanmayı çok seviyorum.












  Hediye paketinde yine farklılık yapmak istedim. Bayramda yeterince şeker ve çikolataya doyan çocuklara bir de kocaman şeker şeklinde paket hazırlayıp sürpriz yapmak istedim.
   Bulabildiğim en uygun kap bu sabunluklar oldu. Aslında şeker şeklini verebileceğim kutu olarak aklıma ilk gelen hani şu soğan saklama kapları var ya onlardı ama bunlar çıktı karşıma.  Güzel de oldu kanımca :))


                                                                                                                                           

    Yakma gülden bahsetmişken bir örnek daha; bu defteri  geçen yıl Kur’an hocama hediye olarak yapmıştım.




Bayramınızı bir kez daha kutlarken yeni eğitim öğretim yılının tüm öğrenci ve öğretmenlerimize hayırlı olmasına duacıyım.

                                                 Selam ve Sevgilerimle... 

5 yorum:

  1. Gülleriniz yakıyor :)) Harikalar hepsi de :) Defter süslediğin ise fevkaladenin fevkinde :)
    Ellerinize sağlık Özlemcim, hıç de sıkmıyor bu bayramlık hediyelerini anlattığın postların, çok tatlı olmuş şeker şeklindeki hediyelerin :)

    YanıtlaSil
  2. ELLERİNİZE SAĞLIK EMEK VERİLMİŞ HEDİYELER:)O PIRILTILI GÖZLERİ GÖRMEK ŞAHANE :))BENDE PAKET HEDİYELERİ SEVİYORUM HARÇLIKLARINI DAHİ PAKETLERE KOYUYORUM...GÜZEL OLUYOR AÇMALARININ HEYECANINI BENDE ONLARLA YAŞIYORUM...NİCE BAYRAMLARA AİLENLE KEDERSİZ SAĞLIKLA ULAŞIN TATLI ÖZLEMİM SEVGİLERİMLE:))

    YanıtlaSil
  3. geçmiş bayramın mübarek olsun uğrayamadım yoğunluktan herşey harika gene muhteşemsin

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş bunlar canım çok şekerler:) ne sıkılması aksine büyük bir keyif alıyorum. Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  5. Nasıl da güzel bir hediye olmuş yine....Ellerine zevkine sağlık...

    YanıtlaSil