5 Ekim 2015 Pazartesi

Duvar Süsü










                   Hayırlı güzel bir hafta dileklerimle, günaydınlar…

   Birkaç defadır instagramda buna benzer birkaç duvar süsü mü desem pano mu desem işte böyle bir şeylerle karşılaşıyordum. Malzemelerimi toparlayınca ben de yaptım kendime göre bir tane.
   En kötü huylarımdan biri aklıma koyduğumda inatla bir şeyi yapmak oluyor. Saat zaman fark etmiyor. Akşam sekizde başladım bittiğinde onu geçmişti. Çekiç matkap vs. Bu arada matkap kullanmayı öğrendim ya artık eşim eve her geldiğinde duvarları bir süzüyor :)) her bir şey astığımda "bu duvarlar delik deşik olmayacak dimi" diye söylenmeye başladı hafiften :)) Yalnız bu duvar panom da tarafından çok beğenildi söylemeden geçmeyeyim.
   Tabi bu arada bu kadar gürültüye hala ses çıkarmamış komşularımı da ayrıca seviyorum. Gece on olmuş ben hala tak tak çivi çakarken bir anda sessizlik yapıp:
“ Tamam kızım tamam bitti, son iki çivi kaldı” diye oldukça yüksek sesle, sözüm ona kızlarla konuşarak tam anlamıyla “sana söylüyorum kızım, sen anla gelinim” yapıyor ve gerekli yerlere biraz daha sabır mesajını çaktırmadan vermiyorum da değil :))


Çok anlatılacak bir şey yok aslında çok kolay ve zevkli bir çalışma oldu. 
Köyden getirdiğim birkaç lambiri tahta parçası, 
Bir kasayı bozarak elde ettiğim iki tahta parçası,
 Askı , zincir, 
Pet şişe, çiçek 
işte tüm bu gürültünün de sevincin de kaynağı.

Sonuç olarak karşısına geç seyret de seyret durumundayız :))











Portmantonun hiç kullanmadığımız askılarını çıkarıp, boyayarak kızlar işe başladı.  







Pet soda şişelerini kestim, ağız kısmına iki delik açtım ve etrafına doladığım ipi buradan geçirerek bağladım.















                                                                   Sevgiyle Kalın...

10 yorum:

  1. Vallahi çok havalı olmuş özlem:)
    Ellerine sağlık,
    Komşulara da aferin benden:)
    Not:Matkap kullanmayı öğrenmekle ne iyi yapmışsın, harikasın!

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim ne kadar hoş görünüyor emeklerinize sağlık =)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş. Bunları pinterestte görüyorum ben de sıklıkla. Ama evde asılacak yer kalmadı:))))

    YanıtlaSil
  4. Gayet güzel görünüyor, ellerinize sağlık.
    Eşyalarınızın rengiyle de uyumlu görünüyor;)

    YanıtlaSil
  5. Şahane olmuş çok beğendim ellerine sağlık, güle güle iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  6. Çok orjinal bir parça olmuş canım. Senin bu resimlerin var Ya maşaAllah en hatırlı dekarosyon dergilerini süslemesi lazım:) ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  7. Süper bir iş çıkmış Öcecim, ellerinize sağlık :) Komşulara verilen mesaj aklımda olsun :)))

    YanıtlaSil
  8. Luce fenomenal, me encantó tu decoración.
    Abrazos ticos.

    YanıtlaSil
  9. ailece yapıyor olmanız ne keyiflidir ama de miiii :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutluyorum.
    Sizi kendi bloğuma davet etmek istiyorum. http://beyazlimon.blogspot.com/.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil