14 Kasım 2015 Cumartesi

Ruj kutusunun geri dönüşümü...






       Merhabalar, iyi bir hafta sonu dilerim, gönlümüzce güzel geçen.

Kısa bir ara verdim, önce bloğa, birkaç gün de instagrama. Böyle arada uzak kalmak bana iyi geliyor. Bi fark ettim ki bloğa hiç uğramadığım üç gün geçmiş.  Kendi sayfam dahil sizlerin neler yaptığına bakıp yorum yazamadığım gibi yorumsuz bile olsa gelip sayfalarınızı okuyamadım.
   Bu ilgisizliğim konusunda üzgünüm ama kendi adıma iyi geliyor böyle ara ara uzaklaşmalar.Yine de aklımın bir yanı hep burada ve sizlerle oluyor. Nasip olursa bu günlerde ziyaretlerimi yapacağım.
Blog okumayı, paylaşımlarınızı görmeyi çok çok seviyorum. Hep dediğim gibi iyi ki buradayım, iyi ki böyle güzel arkadaşlıkların içerisindeyim.

Gelelim bugünün belki de bu haftanın :)) projesine. Bloğu açtığımdan beri hep paylaşmak istediklerim arasında kendileri . Hemen söyleyeyim fikir bana ait değil. 

Çok uzun zaman önce yapmıştım, şimdi tekrar araştırdım ve  10 marifetten örnek aldığım sayfayı buldum. Sanırım başka da bitmiş ruj kutusunu  böyle değerlendiren olmamış bu zamana kadar. O nedenle arayıp bulmam çok zor olmadı. Yayın 2008 yılına ait. Burada. İşte ben de  tam o zaman yapmıştım  iğnedanlığımı.

Çantalarımızda iğne taşımak için oldukça şık, sade ve kullanışlı bir kutu.

DİKKAT: Lütfen özellikle kız çocuklarının ulaşamayacağı şekilde kullanalım.

Malzemeler ve Yapılışı:  

Yapımı ve malzemeler oldukça basit, orada sünger kullanılmış. Ancak ben bir parça silgi kullandım ve tabi boş bir ruj kabı, birkaç tane de toplu iğne.

 Gerisi fotoğraflarda, ilk yaptığım çok eskidiği için bu vesile ile yeni bir tane daha yapmış oldum.





video
  

Selam ve sevgilerimle...

25 yorum:

  1. Merhabalar, çok iyi bir fikir olmuş. Ellerinize sağlık.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, çok teşekkür ederim. selamlar...

      Sil
  2. :)ELLERİNE SAĞLIK GÜZELLİK TAŞIMASI ÇOK KOLAY OLACAK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ablam, evet çantada taşıması kolay olduğu gibi keyifli de. defalarca açmış olsanda hep sürpriz :))

      Sil
  3. Ozlemcigim cok guzel bir fikirle donmussun. Ellerine saglik. Bu aralar ben de uzak kaldim blog aleminden, ama dedigin gibi biraz ara iyi geliyor bazen. Nice guzel paylasimlara.. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Esracığım. beğenmiş olmana sevindim. evet ne kadar uzaklaşsak da kopamıyoruz. burası adeta evimiz, uzun kış günlerinde daha çok paylaşımlarda görüşmek üzere sevgiler, canım.

      Sil
  4. Merhaba ,çok ilginç var yaa,çok hoşuma gitti..Ellerine sağlık,teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili arkadaşım. Bir dikişsever olarak senin de çok işine yarayabilir diye düşünüyorum. Selam ve sevgilerimle...

      Sil
  5. çok başarılı hatta 10 numero özlemcim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Havvacığım, selamlar...

      Sil
  6. Ruj kutusu evrim geçirmiş, süper olmuş... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, çok sağ olasın. selamlar.

      Sil
  7. İğneyle işi olan herkes için çok pratik bir fikir Özlem hanım. Ben 40 sene düşünsem aklıma gelmezdi. Hoş ruj kullanmayı bırakalı ve makyajı hayatımdan çıkarmayı becereli yıllar oldu; Bakalım eski rujlarımdan atmadığım kalmış mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geridönüşüm konusuna oldukça tutkulu biri olarak gerçekten bilmiyorum benim de aklıma gelir miydi bu fikir. oldukça işlevsel ve farklı. uzun yıllardır severek kullanıyorum.

      makyajdan vazgeçebilmek harika, bir kadının özgüveninin tavan yaptığı nokta sanırım. olduğu gibi görünmek. Ben denedim bir süre ama olmadı. bir ruj da olsa illaki ihtiyaç duyuyorum.
      dilerim kıyıda köşede kalmış bir rujunuz vardır. çok işinize yarayacağına eminim.
      teşekkür ederim, çok çok sevgi ve selamlarımla...

      Sil
  8. Ne kadar güzel, fikrinize ve ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. çok iyi fikirmiş gerçekten yazdım aklıma.sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. tam benlik bişey olmuş bu proje bayıldım.teşekkürler özlemciğim paylaştığın için.

    YanıtlaSil
  11. İg'de görmüştüm orda da çok hoşuma gitmişti yapanın fikrine sağlık

    YanıtlaSil
  12. maşallah pes yani nasıl aklına gelmişti ki yaaa :)

    YanıtlaSil
  13. Nasıl şık bir düşünce. O kadar ıvır zıvır yapıyorum kesinlikle bu düşünce aklıma gelmezdi....

    YanıtlaSil
  14. Ben bu geri dönüşüme bayıldım eminim bir çok kişinin işine yarayacak ellerine sağlık canım sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Ne kadar yaratıcı bir çalışma:)) Çok sevdim..

    YanıtlaSil
  16. Özlem hanım ne güzel bir fikir çantalarda olması gerekenlerden çöreklerinizde çok güzel görünüyor afiyet olsun

    YanıtlaSil
  17. çok hoş eline sağlık sevgiler

    YanıtlaSil