nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

19 Aralık 2015 Cumartesi

Ters Düz ( Kitap Tanıtımı)







                             





   Kafadergi.blogspot.com sahibi Mert’ i tanıyorsunuz. Tanımayanlar için söyleyeyim, çok çalışkan, azimli, araştırmacı, hayallerinin peşinde koşan ve pes etmeyen özelliklere sahip çok genç bir arkadaşımız .  O kadar gençki bir çoğumuzun çocuğu yaşında bir üniversite öğrencisi. Aynı zamanda yazıları, röportajları, paylaştığı  seyahatleri ile dolu dolu bir bloğa sahip.

   Henüz 20 yaşında olmasına rağmen edebiyat alanında oldukça büyük bir yol kat etmiş durumda. Birkaç hafta önce de  ilk kitabını çıkardı ve üç kitaplık bir seri olarak devam ettirme niyetinde. Hatta bir dizi sürpriziyle de karşımıza çıkabilir. Bilenler bilir birkaç ay önce , kitabının bir bölümünü bloğunda paylaşmıştı. Ben de küçük bir kısmını okumuştum, dün de büyük bir gururla gidip kitabını aldım ve okumaya başladım, çok güzel gidiyor. Betimlemeler oldukça başarılı, kitabı okumaktan ziyade her olayı her anı; köyün kenarındaki bir dağın üzerine çıkmış da oradan izliyormuş gibi bir his oluşturuyor.
   Kitap yazan arkadaşlarımıza ayrı bir yer tutmamız gerektiğini düşünüyorum, hele hele gencecik yaşlarda olmasına rağmen zamanın getirdiklerine yenilmeyip, vaktini  böyle güzel işlerle değerlendiren evlatlarımızı desteklemeli ve alkışlamalıyız.
   Sevgili Mert, özellikle kitabın sonundaki teşekkür yazında ailene yazdığın, sevgi ve övgü dolu sözlerinden, hürmetinden dolayı seni ayrı kutluyorum,  okurken bir anne olarak gözlerim doldu. Bir insan; ana, baba, aile kıymeti biliyorsa başarı daima onun yanındadır. Yolun açık olsun.































21 yorum:

  1. Çok teşekkürler! Bu güzel yazınızı şimdi Facebook'ta, sonra blogda paylaşacağım... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar tekrar başarılar diliyorum :))

      Sil
  2. Öncelikle fotoğraflarına bayıldım. Ya sizleri gördükçe kendi fotoğraflarımdan utanıyorum :) Şaka şaka . Bu bir yetenek . Yada zamanla geliştirirsin. Yetenek yok maalesef , geliştirmek için bu aralar zaman da yok. İlerde inşallah bende öğrenirim böyle güzel fotoğraflar çekmeyi :)
    Mert'in kitabına bende çok sevindim. Böyle başarılı blogger kardeşlerimizi gördükçe gururlanıyorum :)
    Kızçeleri ve seni öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraflar gerçekten harika! Öce bu işi biliyor... :) :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim Gülaycığım, fotoğraf işi biraz fazla sabır ve zaman gerektiriyor, deneme yanılma olmadı bir daha çek öğreniliyor. En azından ben öyle yapıyorum. Örneğin bu yayın için 218 kare fotoğraftan içime sinenler sadece bunlar. Bir önceki kitap ayracı yayınımda da 204 kare çekmişim. Yani demem o ki ben galiba biraz fazla uğraşıyorum. İnşaAllah hayırlısıyla Berfin kızımız büyüsün senin de daha kolay zaman ayıracağını düşünüyorum ve en güzelini yaparsın arkadaşım.Tekrar teşekkürler

      Sil
  3. Kitap sunumu harika, her zamanki gibi:)

    Bende merak ediyorum kitabi Belki bir gün nasip olur...okuyucusu bol olsun..sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Şuleciğim, belki yaza geldiğinde denk gelir de bulabilir ve okuyabilirsin. Çok sağ olasın arkadaşım, sevgiler...

      Sil
  4. Ne güzel fotoğraflamışsınız, ellerinize sağlık.. Mert'in kitabından haberim var,sipariş listeme ekledim yakında ben de okuyacağım.. Merakla bekliyorum kitabı..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ediyorum Sevgili Billur, ne güzel değil mi arkadaşlarımızın başarılarını görmek , destek olmak. Sana da iyi okumalar diliyorum.sevgilerimle...

      Sil
  5. Merak ettim alacağım en kısa zamanda. Fotoğraflar da harika katılıyorum arkadaşlara :) Mutlu pazarlar Özlemcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumlarınızdan çok mutlu oldum, Merveciğim. Fotoğraf çekmeyi çok fazla seviyorum, önce kendim sevdiğim için çekiyorum ama beğenilerinizi okuyunca da çok fazlasıyla memnun oluyorum. Kitabı henüz bitirmedim ama tavsiye ederim , çok başarılı.

      Sil
  6. Çok güzel bir paylaşım ne güzel bütünlemişsin her bir objeyi,Merti de tebrik ediyorum,ne güzel bir emek bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim Sevgili Nuray, dilerim Mert de okuyordur güzel yorumlarınızı. Selam ve sevgilerimle...

      Sil
  7. Kitap nasıl bilmiyorum ama sunum süper....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Saadet, kitap güzel, konusundan bahsetmek istemedim çünkü Mert kendi bloğunda çok güzel anlatmış, onun üzerine daha bir şey söylemek istemedim doğrusu:))
      Sevgiler...

      Sil
  8. senin kitap tanıtımında karbeyazını yerim ben özlem:))
    şahane bi yazı keşke bende yazabilsem sen de tanıtım yapsan:)
    mert'i kutluyorum,aferin ve yolu açık olsun,kitabını mutlaka alacağım.
    sevgiler özlem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva, işte kalp kalbe karşı dedikleri tam da bu; yayınımı hazırlarken kızlarım çok özendiğimi görünce aynen dediklerim şu "siz bir de Havva ya da bir iki arkadaşımızın daha ismini sayaraktan bir de onlar yazarsa işte o zaman siz beni görün, uçarım herhalde " şimdi yazdıklarını okuyunca işte bu dedim. yaz arkadaşım en güzelinden şiirler, denemeler, harika olur.

      Sil
  9. bu şahane kareyi instagramda görünce detayları daha yakından görmeliyim diyerek pc başına geçtim özlem:)
    iyi ki de geçmişim blog arkadaşımızın kitabıymış meğer..
    tebrik eder, başarılarının devamını dilerim..
    seni de bu düşünceli destekleyici tavrından ötürü kutlarım..
    sevgiler yolladım..

    YanıtlaSil
  10. merti çok güzel anlatmışsın. son sözlerine bak benim de gözüm doldu şimdi :) bi de geçen demiştin ya yorumda, biz de artık eski arkadaşız kiiiii yaaaa işteeee :)

    YanıtlaSil
  11. Mert'i bende takip ederim.Haklısın destek olmalıyız..İlk adım atıldı artık başarıları daim olsun.Sevgiler Özlemcim darısı bizim çocuklarımızın başına.....

    YanıtlaSil
  12. ay sana haber vercektim kreatifi gördün bileee :)

    YanıtlaSil