15 Aralık 2015 Salı

Yaprak Süsleme & Kitap Ayracı





Bazen yaptığınızın ne kadar gerekli olduğu değil size ne kadar iyi geldiği önemlidir.
Mum çiçeğiniz varsa yada bahçede bir manolya ağacı; koparın bir yaprak, alın kahvenizi her şeye on beş dakika ara verin…
Ve en sevdiğiniz kitabın arasına koyun;  sessizce deyin ki: “ Bekle, sadece bekle.,.”


  Sanıyorum tanıyorsunuzdur sevgili Niki’yi, ben onun yaptıklarını ve örnek olarak bulup paylaştıklarını çok beğeniyorum. Birkaç ay önce de Manolya yaprakları üzerine şahane çalışmalar paylaşmıştı.
  Tabi ben; burada ve özellikle buradaki kadar güzelini yapamadım, niyetlenmedim de doğrusu öyle zora. Akşam akşam Manolya yaprağı da bulamayacağıma göre baktım en uygun Mum Çiçeğim var, kopardım üç yaprak, tamamen doğaçlama olarak  yaptım kızlarım ve kendim için, kura yoluyla da paylaştık :)) 














































    Şu çerçeve içinde olanı paylaşamadık, hepimiz, onu isteyince kura çektik ve Ebrumun oldu. "Ancak Ebrucuğum, gördüğün gibi o bu çerçeveye çok yakıştı, üzgünüm yavrum artık o senin değil :)) "






NOT: Bir önceki ve son birkaç yayınımda, çok güzel, içten yorumlarını bırakan çok değerli arkadaşlarım dönüp cevap yazamadım, bu aralar bloğuma çok zaman ayıramıyorum, ayırdığım zamanı da siz arkadaşlarımın blog sayfalarını okuyarak değerlendirmek istiyorum yine de daha bir hafta dolmadan ikinci paylaşımı yapmış olmam bana çok iyi geldi. Daha sık paylaşımlarda buluşmak üzere...
                                                             Sevgiyle Kalın...




28 yorum:

  1. Kendine haksızlık etme sevgili Özlem, ben çok beğendim ortaya çıkan şeyi. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevgili Merve , beğenmiş olmana çok çok sevindim, selam ve sevgilerimle...

      Sil
  2. Ben bunlara bayıldım ,ellerinize sağlık,fikir çok güzel ve deneyeceğim...Bunlardan öte bunu,paylaşımı bir şölene döndürmeniz her şeyden daha önemli,bu ailedeki mutluluğun bir kanıtı...Ailesin tanıtan öğrenciye-''Hıı demek mutlu bir çekirdek ailesiniz dediğimde mutluyu çıkartın hocam ''diyen çocuğu unutamam çünkü ...Ailede çocuk huzuru,mutluluğu ,aşkı görmeli değil mi:)) sevgilerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, Sevgili Nuray Hanım. Kesinlikle aile mutluluğu daha doğrusu ailenin mutlu olabilmeyi, küçük mutluluklar bulabilmesi çocuklar için çok önemli katılıyorum size, öğrenciniz için üzüldüm doğrusu. Belki toplum olarak mutluluğun gelip bizi bulması yerine biz onu bulmaya çalışsak bu daha kolay olacak.

      Sil
  3. Of Öcecim bunlar harika yaa :)) Bayıldım vallahi, yaratıcılık süper :) Yapraklar kırılıp, bozulmuyor demek ki bunları yaparken? E ben de köydeki manolyadan denerim ki :) Üstünde yeşil boncuklar olan, hani minik kurtlar gibi, işte ona ayrı bayıldım :)
    Harikasın ne diyim, ellerin dert görmesin canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Esen, yaprakların etli olmasından dolayı çok rahat bir şeklide çalışılabiliyor. doğrusu ilk önce balkonumdaki iki dal kestane fidanımın yaprağında denedim yırtılma oldu. tecrübeyle sonuç yani. sen daha güzelini yaparsın eminim. dur bak iyi hatırlattığın ben de köyden istenecekler listeme manolya yaprağı ekleyeyim, gelirken getirsin annem. millet köyden süt yumurta ister ben taş, dal, yaprak :)) öpüyorum canımm

      Sil
  4. Özlem Hanım, fikir zaten çok orjinal ama uygulama şahane.

    Manolya yaprakları, mum çiçeği yapraklarının yanında dev gibidir. Onları işlemek (daha kalın)kırılma, yırtılma riski açısından daha kolay. Mum çiçeği yapraklarına uygulama yapmak herkesin de harcı değildir. Tebrik ediyorum sizi, harika bir iş çıkmış marifetli ellerinizden ♥♥♥

    Not: Biz çocukken evde, rahmetli annemin gözü gibi baktığı bir mum çeği vardı. Tüm pencereyi sarmış; ha babam de babam çiçek verirdi. Geceleri çiçeklerinin kokusundan sarhoş olurduk. Nasıl da güzel bir çiçektir o.... Sahi sizinki de çiçek açıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevgili Nurdan Hanım, annemlerin bahçesinde bir manolya ağacı var, etrafımızda da çok sık görüyorum fakat yapraklarına hiç dokunmadım. o nedenle hiçbir bilgim yoktu nasıl işleneceği konusunda. Gece gece yapmaya niyetlendiğimde manolya bulmam mümkün değildi, evdeki çiçeklerime göz attığımda hangisini kullanabilirim diye, ilk önce kestane yaprağı ile denedim hemen yırtıldı, ona nazaran mum çiçeği kolay geldi doğrusu.
      Mum çiçeğim, komşumun hediyesi beş altı yıllık var, ilk daha bir kaç yaprakken balkonumdaydı ve şahane bir kokuyla açmıştı, ben de salonuma güzellik katmasını isteyince küstü bana o zamandan beri açmıyor, ben de inatla bekliyorum.
      Annenize tekrar tekrar rahmet diliyorum. selam ve sevgilerimle...

      Sil
  5. BA-YIL-DIM!

    Ayraçları zaten çok seviyorum, koleksiyon yapıyorum, ama bu ayraçlar muhteşem ya... :)

    ve...

    Ters Düz, Bozbalık Serisi'nin ilk kitabı. Seri devam edecek. :) :) Okuyunca yorumlarınızı beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok merak ediyorum gerçekten, seri deyince daha bir güzel oldu. Nasip olursa hafta sonu alıyorum. selamlar...

      Sil
  6. Çok güzel olmuş yapraktan ayraç yapmak harika bir fikir olmuş
    Güle güle iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, çok sağ olun. Selam ve sevgilerimle...

      Sil
  7. ilginç bir fikir,yaptıklarınız harika olmuş. Etrafıma bir bakınayım manolya ya da mum çiçeği var mı, denemek isterim. Bu güzel ayraçlarla okumak da başka keyifdir:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevgili Billur, özellikle çocuklarda farklı kitap ayraçları çok işe yarıyor, hele kendi yaptıklarını kullanmaları kitapları daha bir sevdiriyor, gerçi sen bunu en iyi bilenlerdensin de ben de nezninde yazmış olayım. Çok merak ederim nasıl yapacağını, doğal malzemelere olan düşkünlüğünü biliyorum. Şimdiden kolay gelsin, sevgiler...

      Sil
  8. yılın ailesi seçiyom ben sizi bana neee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ben şimdi nasıl teşekkür etsem bilemedim, harika böyle düşünmen, çook mutlu oldum. TEŞEKKÜRLER...

      Sil
  9. Çok güzeller. Görüp çok beğenmiştim bunları. Bahsettiğiniz siteye de baktım harika duruyor kuru halleri de. Teşekkürler bu güzel paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz Sevgili Deniz, o sitedekiler ayrı güzel, özellikle bir kaç tanesi sanat eseri gibi. Beğenmenize mutlu oldum, çok teşekkür ederim. Görüşmek üzere sevgiler...

      Sil
  10. sen ne şahane bi anne,bloger,kadın falansın özlem,bayıldım.
    sevgiler,güzel kızlarına da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva, bazı yorumların gerçekten çok özel hissettiriyor. Teşekkür ederim çok çok teşekkürler. Bizden de kocaman kocaman sevgiler, selamlar...

      Sil
  11. İlginç ve hoş bir fikirmiş:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Sevgili Saadet, sevgilerimle...

      Sil
  12. sana bravo diyorum başka bir şey demiyorum:)elinize emeğinize sağlık canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Fatmacığım, beğenmiş olmana çok sevindim, güzel yorumuna da:)) sevgi ve selamlarımla...

      Sil
  13. İlk önce canlı çiçek gibi geldi ilk fotoğrafı görünce, sonra da yok canım dedim taaaa kiiii yazıyı okuyuncaya kadar :)
    Hakikaten canlı yaprakmış...
    Ellerinize sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  14. Ayraçlar..çok hoş olmuşlar gerçekten ellerinize sağlık
    Sevgilerle,
    fernoce.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevgili Arsen, hoş geldin. selam ve sevgilerimle...

      Sil